Jämsän alueen yksityiset hammaslääkärit, kokemuksia kaivataan!

juda1

Viimeisestä hammaslääkäri käynnistä on jokunen vuosi vierähtänyt kovan hammaslääkäripelon takia.
Nyt ajattelin, että pakko rohkaistua ennenkuin hampaat ihan risat.

Onko kellään suositella hyvää hammaslääkäriä Jämsästä tai Koskelta?
Kuinka pitkät jonot on ja millainen hintataso?

Kiitos asiallisista vastauksista!

25

4681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpipää

      yksityiselle et pääse, jos et ole vanha harvahamssas..

    • Kyllä pääsee

      Johan on outoa, jos ei yksityiselle pääse. Minä olen päässyt viikon sisään aina kun olen kysynyt.

    • On tietuu

      Kannattaa tiedustella kaupungin hyammaslääkäreiden vastaanottoaikoja. Siellä toiminta on todella hyvää ja unohtuneet on ne edellisten vuosien ongelmat.
      Yksityisillä voi joutua rahastuskierteeseen jossa samaa hammasta paikataan 3 - 5 kertaa kahden kuukauden aikana.

      • Höpötystä

        Höpö höpö,


    • Höpötystä n:o2

      Höpöhöpöt täältäkin tuohon yksityisten rahastuskierteestä. Samaa hammasta paikataan 3-5 kertaa kuukaudessa, johan vitsin murjaisit. Ehkä kannattaisi ottaa asioista selvää ja kirjoittaa vasta sitten.

    • Pipipelko

      Plusterveyden Ansa Ruponen täällä jämsänkoskella on hyvä ja vieläpä huomioonottava kun kyseessä on pelkopotilas. Suosittelen lämpimästi, eikä hintakaan kyllä päätä huimannut. Toista olikin kunnallisella käynti, jonnekka joutusin ihan kipuejn takia menemään. Voi luoja!

      • Pitkäaikainenpotilas

        Minä myös Ansa Ruposta suosittelen. Aina olen ollut saamaani hoitoon tyytyväinen.


    • äkkiänopeesti apu

      Kristiina Pohjalainen..Jämsä..hyvä

    • puolueeton1

      Ansa Ruponen Jämsänkoski.

    • hammaspeikko1

      Itse en ole käynyt hammaslääkärissä kuin viimeksi ala-asteella. Ja nyt olen 43 vuotias.

      • maitohampaat

        Mites, vieläkö hampaat on tallella vai loistaako mustat torakot kun hymyilee?


    • taruanneli

      Onko siellä hammaslääkärin lähellä hyviä kirpputoreja. Tultaisiin ensi hiihtolomalla perheen kanssa käymään.

      • kummisetä

        Et ole edes se alkuperäinen Taru-Anneli minua ainakin säälittää nämä taruannelit olette kyllä lääkityksen tarpeessa tai sitten ei ole lääkitys kohdallaan.

        Jos elämä pyörii noin ja nautit siitä voihan se olla pelastusrengas elämällesi,tuntuu siltä ettet saa huomiota keneltäkään oikeassa elämässä se vain pyörii ja pyörii.

        Jos sinulla olisi edes joku läheinen kenen kanssa voisit puhua ongelmistasi eikä vaan nämä keskustelupalstat.

        Hyvää Uutta-Vuotta Sinullekkin mikä lie taru oletkin.


      • taruanneli
        kummisetä kirjoitti:

        Et ole edes se alkuperäinen Taru-Anneli minua ainakin säälittää nämä taruannelit olette kyllä lääkityksen tarpeessa tai sitten ei ole lääkitys kohdallaan.

        Jos elämä pyörii noin ja nautit siitä voihan se olla pelastusrengas elämällesi,tuntuu siltä ettet saa huomiota keneltäkään oikeassa elämässä se vain pyörii ja pyörii.

        Jos sinulla olisi edes joku läheinen kenen kanssa voisit puhua ongelmistasi eikä vaan nämä keskustelupalstat.

        Hyvää Uutta-Vuotta Sinullekkin mikä lie taru oletkin.

        Etkä sinä ole minun kummisetäni. Tiedätkö muuten hyviä kirpputoreja Jämsässä.


    • Hampaaton Jämsäläine

      Minä en ole Erna Isotalon jälkeen uskaltanut käydä hammaslääkärissä.

    • taruanneli

      nyt tää nikki on mulla, mitä mä teen

    • hammaslääkäriin

      No onkos tämä mitenkään muuttunut näiden vuosien aikana? Eli mikäs tänä päivänä on se paras yksityinen hammaslekuri Jämsässä mikä on erittäin ammattitaitoinen eikä saarnaa hampaiden kunnosta ym. ottaaa huomioon tarvittavin keinoin ?

      Itse en pelkää hammaslääkäriä mutta hävettää mennä. Olen tässä käynyt viime vuosina juurihoidoissa ja on revitty irti hampaita ja puudutuspiikkiä aina haluan niin monta kuin vain saa eli en sitäkään yhtään pelkää mutta kun kaikinpuolin huonon näköiset hampaat niin hävettää mennä mutta alkaa taas tilanne olemaan akuutti niin pakko olisi jollekkin hyvälle mennä ja saada kerralla koko suu kuntoon.

      Se yksityinen kenellä aikoinaan kävin niin oli kanta-hämeessä kun sielä asuttiin ja oli sitten todella hyvä hammaslääkäri. Sitäkin olen miettinyt josko samalle ajasin mutta aika pitkä matka ja uskon että jämsästäkin yhtä hyvä löytyisi.

    • mitenkästämä

      Mitenkäs se sinikka vallivaara? Pari yksityistä ei ota enään uusia asiakkaita.

    • Tyytyväi

      Suosittelen Jämsän Hammashoitolaan ja hammaslääkäri Vesa Silvolalle. Minulla oli kova pelko hampaan vetoon ja nyt on viiden viikon aikana vedetty 4 hammasta joka viikko. Rupeaa olemaan suu tyhjänä. Siinä on mies, joka osaa käsitellä pelokasta asiakasta.

    • Marttisen_akka_oli_paha

      Joko ne 60-luvun kouluhammaslääkärit on hirtetty, ketkä rääkkäsivät Jämsässä pieniä koululaisia poraamalla reikäisiä hampaita ilman puudutusta. Oliko puudutusaine siihen aikaan niin kallista, että sitä ei "vain"porauksen takia koululaisille käytetty, vai mikä oli rääkkäämisen syynä? Monelle jäi elinikäinen hammaslääkärin pelko näiden tyrannien käsittelyssä.

    • voevoi

      Just samat sanat. Vuosikymmenten jälkeen muistan käynnit sen pienen tumman muijan vastaanotolla Joka kerta sinne mennessä polvet tutisi, kun ei tiennyt mitä tuleman pitää.
      Seuraava kouluhammasläkäri ei ollut juurikaan parempi: Kaisa Telajoki, joka oli milloin milläkin tuulella. Välillä tunsi olevansa suorastaan häiriöksi, kun meni sinne.

      Jämsän Hammashoitolasta saa hyvää hoitoa, jos vain onnistuu sinne ajan saamaan. Välillä tuntuu pidetyimmille hammalääkäreille olevan aika pitkä jono

    • kengässäkäytiin

      Aivan, muistan varmaan sen saman ihmisen. Telajoen myös.

      Olisi oikeastaan pitänyt ajoissa nostaa kanne kaikkia noita sen ajan kouluhammaslääkäreitä vastaan ja vaatia korvauksia, kun aiheuttivat tarpeetonta ja helvetillistä kipua lapsille sekä saivat aikaan sellaisen hammaslääkäripelon, että ihmiset ei aikuisinakaan uskaltaneet mennä hampaitaan hoidattamaan. Pääsi hampaat monilta muiltakin kuin minulta niin huonoon kuntoon, että tuli sitten kalliiksi laittaa ne kuntoon myöhemmin.

    • vastaatkoasiallisesti

      Ketä voitte suositella tälläselle joka pelkää sit oikein huolella. Aikonaan kävin nukutus lääkärissä, mutta aika tyyristä on.

    • legoten

      Jämsän hammashoitolaan ja hammaslääkäri VESA SILVOLA!!! Hän ottaa asiallisesti pelokkaan asiakkaan. Jouduin jonottamaan hänelle kolme kuukautta, mutta olen hoitoon tyytyväinen. Minulta vedettiin kuuden viikon aikana 4 hammasta viikko. Nyt on Legot suussa. Käykää ihmiset hammaslääkärissä ja yrittäkää hoitaa omat hampaanne!!! Ei nämä legot ole hyvät, mutta parempi kun mätähampaat...

    • nykytyytymätön

      Pirjo Mäki-Patola oli todellinen hammaslääkäri. Tarkasti joka käynnillä koko kaluston, vaikka muuta hoitoa tilasin, Hampaat olivat aina kunnossa. Valitettavasti yhtä hyvää ei ole käytettävissä. Pirjo jäi eläkkeelle noin 7 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe