Elikkäs ollaan jo pidemmän aikaa mietitty että hankittas tipsu uros tai narttu pentu. Täyttää luonteelta toivomukset ja wikipediassa lukee että on aktiivinen rotu itse mitä tiedän tipsuista rotukokemusta ystäviltä tipsut vaikuttavat niinsanotusti hieman laiskoilta eivätkä mielestäni sovi agilityyn tai tokoon...
Toivoisin kokemuksia nimenomaan tiibetinspaniel koirien omistajalta onko aktiivisia,oppiiko nopeasti,miellyttämis haluinen, koirapuistokoira? kaikki kokemukset tipsuista ja nimenomaan aktiivisuudesta ja miellyttämishhalusta ovat tervetulleita!
Tiibetinspanieli aktiivinen?
2
212
Vastaukset
- tipsun kaveri
Etkö huoli kokemuksia kerrottavan sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät omista tiibetinspanielia, mutta tuntevan sellaisen rodun yksilön tai useamman tarkasti? Minun naapurillani on tiibetinspanielinarttu, ja minulla on hyvät välit tähän naapuriini.
- tiibetinspanielini
Omani ei ole siitä aktiivisimmasta päästä, tehdään silti pitkiäkin lenkkejä (ainakin yksi vähintään tunnin reippailu päivässä) ja puistoillaan, vaikka sohvallakin on kiva pötkötellä mamin sylissä ja kerjätä rapsutuksia! Välillä kun huhuilen iltalenkille, piiloutuu tipsu peiton alle sänkyyn eikä ole kuulevinaankaan:)
Sosiaalinen on kaikkien (koirien, kissojen ja ihmistenkin) suhteen ja monta leikkikaverikoiraa on lähimailla. Oppii mielestäni todella nopeasti (on älykäs ja nokkela), eri juttu on sitten, että haluaakoo totella...Yleensä haluaa miellyttää omaa ihmistään ja kiintyy kyllä täysillä. Luonteikas, huumorin- ja omanarvontuntinen kaunotar, ihana pakkaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779