tätä on jatkunut nyt noin viikon, luulen, että liittyy jännittämiseen koulussa.
jännittäminen on kuitenkin edesmennyttä elämää nyt kiitos propral-lääkkeen, mutta
rasittava niskakipu/jäykkyys on jäänyt.
varsinkin, jos kääntelen päätä, niin se tuntuu hirveän jäykältä ja paikoin vähän kipeältäkin..siis niskaa ja kaulaa tarkoitan. ostin jotain mobilaatin tapaista voidetta, mutta ei ole hirveästi auttanut.
ehkä suurimmaksi ongelmmaksi tässä muodostuu se, että kuvittelen koko ajan "apua, nyt pääni on jäykkä, niskani on jäykkä jne". tämän takia ehkä keskityn liikaa ongelmaani ja kuvittelen tilanteen liian pahaksi. tänään esim. loukkasin jalkani, kun kaaduin ja hetkellinen kipu jalassa sai minut unohtamaan kokonaan niskajäykkyyden, mutta sitten, kun kipu jalassa meni ohi, muistin niskakivun ja kappas vaan: se palasi heti! :(
hierojalle minulla tuskin on varaa mennä...
tuntuu, että jäykkyys helpottaa viikonloppuisin, kun pystyn rentoutumaan, mutta koulussa jännittävissä tilanteissa kivun takia pää saattaa alkaa jopa täristä :( :(
En kestä enää jäykkää niskaani
8
5117
Vastaukset
- Tuttu juttu
Tuttu juttu, itse elän jatkuvan niskan jäykkyyden ja kivun kanssa.
Mutta suosittelen käymään lääkärillä. - hoidossa
ei siinä sen kummempaa ole kuin niskasi hartiat ym, ovat kanissa,hierojalle hän kyllä osaa tarvittaessa neuvoa lääkärille.
juttuna vaan kaveri kävi lääkärissä, lääkäri määräsi hierojalle hieroja sanoi hierottuaan häntä,että teillä on parkisonin tauti.
lääkäri ei tunnistanut sairautta . - Leena
Käy pikasesti varaamassa hierojalle aika. Nopeimman jäykyyden ja kivun poiston saat kiinalaisesta imukuppihieronnasta. Kivuton ja mielyttävä. Jos opiskelet Helsingissä niin tule minun vast.otolle
- Timppa
Minulla on myöskin niska jäykkyyttä ja ilmenee myöskin vasemmalla puolen päätä puutuneisuutta sekä aika-ajoin kävellessä huippausta, auttaisiko kiinalainen imukuppihieronta tähän ja paljonko hieronta maksaa?? Olen käynyt vaivan takia hierojalla ja saanut rentouttavia lääkkeitä myöskin, jne..
- leena
Timppa kirjoitti:
Minulla on myöskin niska jäykkyyttä ja ilmenee myöskin vasemmalla puolen päätä puutuneisuutta sekä aika-ajoin kävellessä huippausta, auttaisiko kiinalainen imukuppihieronta tähän ja paljonko hieronta maksaa?? Olen käynyt vaivan takia hierojalla ja saanut rentouttavia lääkkeitä myöskin, jne..
Imukuppihieronta on tehokas lihasten renttouttaja ja kivun lievittäjä. Voit kysellä lisää [email protected]
- Kokemusta on
leena kirjoitti:
Imukuppihieronta on tehokas lihasten renttouttaja ja kivun lievittäjä. Voit kysellä lisää [email protected]
Imukuppi hieronta on paras keksintö mitä olen kokeillut lihaskireyteen samoin myös ovat kokeneet kaikki ihmiset joille olen sitä tehnyt. Eiku hankkimaan kupit itselle ja hieromaan. Yöunikin on levollisempi kun lihakset saa rentoutettua.
- Timppa
Moikka Leena!
Miten imukuppihieronta tapahtuu ja mitä sellainen maksaa ja missä voisin sitä saada??
- pirjo
mitään merkillisiä konsteja. Sen kun vaan jumppaat niskalihaksia venytyksillä ja hartioiden pyörityksillä sekä heiluttelet käsivarsia eteen taakse. Voisit käydä fysioterapeutilla, jos saat terveyskeskuksesta lähetteen.
Kaikenmaailman poppakonstit tulee turhan kalliiksi, koska tarvitset ohjeet koko loppuiäksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi743338Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783045- 1452493
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä542414Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2082234Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi572188Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142055Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391760Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021719