VirveliCraft
IP: virvelicraft.info
VirveliCraft on laadukas serveri hyvine plugineineen ja ylläpitäjineen. Grieffaaminen on helppo poistaa omalta alueelta yksinkertaisen pluginin avulla ja kaupasta saat kaiken tarpeellisen rakentamiseen.
Serverillä on kolme maailmaa; Normimaailma on rakentamiseen ja resurssien keräämiseen tarkoitettu maailma. PvP -maailmassa nimensä mukaan on mahdollista tapella muita vastaan, maailma on kustomoitu ja tehty käsin lisäämällä uusia biomeja. Turland on VIP-jäsenille tarkoitettu myös laadukasta käsityötä oleva keskiaikainen valtakunta, josta löytyy suuri linna, kylä sen ympärillä, viljapeltoja ja rautatie matkustamista varten.
Jokaiseen maailmaan on portaali normaalimaailman spawnilla.
Nähdään VirveliCraftissa!
IP: virvelicraft.info
Nettisivut: virvelicraft.webs.com
VirveliMies kutsuu sinut pelaamaan Minecraftia!
VirveliMies*
3
296
Vastaukset 3
- ---
Kuule, oon siellä nimel jounasa12. Niin miten saan laitettuu niit juttui siihe maaha ku se koko ajan valittaa et mul ei oo oikeutta siihen. Pitääks mul olla joku lupa vai?
- .....f
Rakentaminen on siis sallittu spawnialueen ulkopuolella. Et voi myöskään rakentaa toisen omistamalle alueelle.
- ---
.....f kirjoitti:
Rakentaminen on siis sallittu spawnialueen ulkopuolella. Et voi myöskään rakentaa toisen omistamalle alueelle.
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560