Ei välttämättä kuulu tänne osioon, mutta samapa tuo.
Kertokaa mitä eroa on sisustussuunnittelijalla ja sisustusarkkitehdillä? Olen yrittänyt etsiä tietoa tästä, mutta en löydä eroja?!?! Kiitos!
Erot?
2
231
Vastaukset 2
- sisustusartesaani
en ole mikään opintoneuvoja yms.mutta itse alaa opiskelevana:lyhyesti:sisutusarkkitehdeilla on vähintään ammattikorkeakoulusta/yliopstosta tutkinto, sisustussuunnittelija on vain nimike mitä ei ole missään suojattu, ts.kun valmistun tila- ja ympäristö suunnittelun sisustusartesaaniksi voin periaatteessa käyttää myös sisustussuunnittelija nimikettä.....tästä asiasta ollaan monta mieltä, koska artesaanin tutkinto on toisen asteen ammatillinen tutkinto.sisustusarkkitehti koulutukseen pääsyyn käytännössä vaaditaan tuo sisustus artesaanin pohjakoulutus....ja on kai niitä muitakin tapoja hakea TAIKkiin, Lahteen ja metropoliaan yms.
- antiarkkitehti
Sisustussuunittelija voi tehdä miellyttäviä ja kauniita interiöörejä.
Sisustusarkkitehdin sensijaan pitää noudattaa Le Corbusierin oppeja ja hän saa suunitella vain ankeita ympäristöjä joissa on valkoiset seinät ja joku hassu puinen tuoli jossain nurkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644