Parikymppisten nuorten miesten videoproggis!

onouh

Meidän 3-henkinen kuvausryhmämme hakee ympäri Suomea Oulun korkeuteen asti paikallisista apua!
Tarvitsisimme henkilöitä, jotka voivat esitellä meille asuinalueensa kuvauksellisimmat paikat esimerkiksi: kauniit meren- ja järvien rannat, joet, kukkulat ja mäet joista näkee maisemia, kaupunkien hienoja osia ja nähtävyyksiä.
Aiomme esitellä sarjassamme Suomen kauneutta mutta viihdyttäen: laskemme jokia alas kumiveneellä, hypimme jopa 20metristä veteen jyrkänteeltä, keksimme toisillemme haasteita ja nöyryyttävän ratkiriemukkaita rangaistuksia häviämisestä!
Sinä, joka tunnet asuinpaikkasi, ilmoittaudu vapaaehtoiseksi ja auta 3 parikymppistä nuorta toteuttamaan tämä sarja! Järjestämme ammattitason kuvausvälineet, mutta siihen meidän säästömme kuluvatkin, joten palkaksi pääset itse mukaan (ellet halua olla pois kameran edestä) sarjaan ja nauttimaan alle päivästä kahteen päivään meidän seurastamme!
Sarjan päätarkoitus on tehdä viihdettä, joten huumori ja hauskanpito on päätarkoituksemme vaikka runkona onkin itse Suomen kierto ja paikkojen näyttö, unohtamatta Suomen kulttuurin esittelyä ja Suomalaisiin ihmisiin tutustumista.
Noin 10 jaksoinen sarja tullaan kuvaamaan tuokokuun lopussa - kesäkuun alussa kun kierrmme Suomea. Se julkaistaan jaksoittain alustavasti Youtubessa.
Keväällä aiomme tehdä trailerin joka on pilottijakso -tyylisesti toteutettu.
Tule siis mukaan ja auta tekemään viihdettä! Ota yhteyttä youtubessa käyttäjän onouh kautta tai suomi24:n kautta!
Tarvitsemme juuri sinua!

1

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19