Asunnossani on paljon mustaa ja kultaisia peilejä yms ja tavoittelen vähän sellaista "glamouri"-lookia. Olen nyt ostamassa verhoja ja muita sisustuselementtejä ja mietin minkä väriset verhot minun kannattaisi ostaa että se loisi halutun tunnelman ja sopisi kullan kanssa. Mietin ensin mustaa mutta se tuntuu vähän tylsältä, ehkä kuitenkin jotain väriä... mitä arvelette?
Mitä väriä käyttää mustan ja kullan kanssa?
16
3639
Vastaukset
- Sisustusopiskelija
- Yhdistä kiiltäviä ja mattapintaisia metalleja. Pelkkä kimallus tuo tilaan liikaa bling-blingiä.
Metallin kanssa sopivat parhaiten valkoinen, musta ja neutraalit luonnonvärit. Kokonaisuus pysyy rauhallisena ja tyylikkäänä ilman muita tehostevärejä.
Tuo oli lainaus jostakin sisustusartikkelista. Ruskean eri sävyt sopivat myös kullan ja mustan seuraksi. Voisiko verhot olla kuparin väriset? Myös ruskeat (tai esim.valkoruskeat) taljat sopivat lattialle, sohvalle yms.
Ja tietenkin yleensä jokin valkoinen raikastaa kokonaisuutta. Glamour-tuntua antavat myös suuret valaisimet ja peilit. - .........
Minä en rupeaisi muilla väreillä leikkimään. Musta kulta on niin dramaattisen klassista - kuin suoraan leopardin taljasta tai kantasormuksesta.
Laittaisin yksiväriset himmeän kullansävyiset verhot, jotka on kantattu mustalla. - Lämmin väri
Punaista purppuraa tai fuksiaa laittaisin.Mustan ja kullan lisäksi.Hyvällä maulla tietysti.
- Tut ank hamon
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/sisustus/varit-03
No kyllä minun miestäni huone tarvitsee muutakin väriä kuin musta ja kulta. huh, alkaisi kyllä vähän ahistaan. Ainakin jos kodista on kysymys, eri juttu sitten faaraon kammio...- .............
Oletetaan kuitenkin, että (useimmat) seinät ovat suomalaiseen tapaan muuta kuin mustaa tai kultaa. Joten siinä on se kolmas väri olemassa, eli jonkinlainen valkoinen.
Kulta tarkoittaa suomalaisten mielestä aina jotain vihkisormuksen kiiltävää tai liian keltaista. Kullan väriperhe alkaa hailakan oljen sävyistä ja loppuu antiikkikullan oliivinvihertäviin sävyihin.
Kulta on itse asiassa hyvin pehmeä ja hillitty väri. Välttäisin sekavuutta enkä ainakaan laittaisi jotain fuksiaa, mutta sen on vain minun mielipiteeni.
- Kaunista kotiin
Turkoosi. Miten hyvin sopiikaan kyseisten värien kanssa!
- Talo Porvoossa
Odotan Paanasen ohjelmaa ja käytän hyväkseni sieltä saamia vinkkejä.
- Uuppista keikkaa
KULTAISIA PEILEJÄ? Älä kerro murtovarkaille, tulevat ja putsaavat sinun kämppäsi.
- I-hanan kallista
Mulla on vessan pytty ja saunan lauteet kultaa.
- Kultasulka
Perustin juuri yrityksen ja kotisivujeni värityyli on kultamusta 😊 oli ihan pakko siksi kommentoida 😀 ovat kauniit värit, juurikin laatua ja luksusta kuvaavia! www.kultasulka.com
- .........
Suklaata ja kermaa.
- Eipäs juupas määpäs
Minä en rupeaisi muilla väreillä leikkimään
Oliko toi sun ............ teksti? Nytkö olet toista mieltä?- ..........
Joo, esitin "täsmennyksen". Kuitenkin perusidea olisi jonkinlainen "liukuva" väriskaala, yhdessä päässä yksi ja toisessa toinen. Tällä nyt ei sen kummempaa merkitystä ole kuin oman makuni esille tuominen. En pidä monivärisyydestä, enkä oikeastaan voimakkaista kontrasteistakaan, joita modernissa sisustuksessa suositaan ja jotka ovat Suomessa erittäin in (vrt. Marimekon kuosit - sopivat puhtaan valkoiseen pelkistettyyn, UUTEEN ympäristöön).
- Anonyymi
käyty jääkaappi kysymys puhelin Karsikas takia.
Aikaisemmin haettu lahja tavaran osa kullan värinen
Volkkari ajot Haapajärvi takia.
Tuotu joku muovi osa ilmeisesti ikkunan välissä oleva jääkaappi oveen.
Op vuokraus myynti reitit väärin . Jos musta ei iske nii kokeile smaragdinvihreetä samettiverhoa, se ois ihan törkeen nätti kullan kaa! Tai jos haluut jotain vähän rauhallisempaa nii tumma luumu tai harmaa voi toimia. Ne tois sitä luksus-vibaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047