Mitä mieltä ilmaisesta latauksesta?

9+5

Itse olen innoissani koska...; Tämä ei poikkea mitenkään siitä onko privaatti vai ei. Se vaan, että menee aikansa kunnes moni tajuaa, ettei ilman jakamista julkaisut liiku. Itseä nappaa vapaaehtoinen jakaminen ettei kukaan määrää miten pitää jakaa.

Mitä eroa tällä on privaatin kanssa? Ei mitään koska samalla tavalla eri tahot on privaateissa!

Oman turvallisuuden parantamiseen kannattaa panostaa. VPN palvelut ovat edullisia ja hävikki kaistassa pieni (toki 100/100 mikä antaa täydet kärsii enemmän).

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgd

Oletko niin innoissasi että olet tehnyt jo monta julkaisua tuonne? Harva uskaltaa ladata tuolta mitään tai julkaista sinne mitään. Vpn yhteyttä käyttävien määrä on niin pieni ettei tuo paikka tule koskaan toimimaan ja omalla ip:llä sitä ei kannata tehdä kun paikka on kaikkien nähtävillä. Toinen ero privattiin on se että jos joku tuolta jotain lataisikin hän pistää luukut heti kiinni kun on saanut latauksen valmiiksi tämmöinen systeemi ei privatissa onnistu kun niissä on ratio systeemi joka pakottaa jakamaan. Oma veikkaus on että paikka menee kiinni kun Bitaddictista saadut tulot ja lahjoitukset on käytetty.

• julli

vaikuttaa mielenkiintoiselta... varmasti moni luukut kiinni laittaakin mutta ei kaikki ja niistäkin jotka laittaa kiinni niin vähin erin tajuavat että pieni vapaaehtoinen jakaminenkaan ei ole pahasta.

en uskaltaisi privaatilta latailla ainakaan omalla ip koska siellä vielä kohdistettu kaikki yhteen profiiliin... julkisella kun kaikki on yksittäisiä tapahtumia.

• 13+6

Tuli hommattua vpn ja ilmainen latinki vaikuttaa hyvältä!

• viisiyksihkl

tämäpä sopiva pelastus kun missasin noi avoimet ovet ja toisaalta.. olen enemmän satunnaislataaja ja miksipä niitä ei siinä samalla voi sitten jonkun aikaa jakaa.. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      30
      6417
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      216
      4389
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      150
      3856
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      143
      3319
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      27
      3061
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      29
      1979
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1708
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      60
      1694
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1425
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1368
    Aihe