Itse olen innoissani koska...; Tämä ei poikkea mitenkään siitä onko privaatti vai ei. Se vaan, että menee aikansa kunnes moni tajuaa, ettei ilman jakamista julkaisut liiku. Itseä nappaa vapaaehtoinen jakaminen ettei kukaan määrää miten pitää jakaa.
Mitä eroa tällä on privaatin kanssa? Ei mitään koska samalla tavalla eri tahot on privaateissa!
Oman turvallisuuden parantamiseen kannattaa panostaa. VPN palvelut ovat edullisia ja hävikki kaistassa pieni (toki 100/100 mikä antaa täydet kärsii enemmän).
Mitä mieltä ilmaisesta latauksesta?
4
165
Vastaukset
- dfgdfgd
Oletko niin innoissasi että olet tehnyt jo monta julkaisua tuonne? Harva uskaltaa ladata tuolta mitään tai julkaista sinne mitään. Vpn yhteyttä käyttävien määrä on niin pieni ettei tuo paikka tule koskaan toimimaan ja omalla ip:llä sitä ei kannata tehdä kun paikka on kaikkien nähtävillä. Toinen ero privattiin on se että jos joku tuolta jotain lataisikin hän pistää luukut heti kiinni kun on saanut latauksen valmiiksi tämmöinen systeemi ei privatissa onnistu kun niissä on ratio systeemi joka pakottaa jakamaan. Oma veikkaus on että paikka menee kiinni kun Bitaddictista saadut tulot ja lahjoitukset on käytetty.
- julli
vaikuttaa mielenkiintoiselta... varmasti moni luukut kiinni laittaakin mutta ei kaikki ja niistäkin jotka laittaa kiinni niin vähin erin tajuavat että pieni vapaaehtoinen jakaminenkaan ei ole pahasta.
en uskaltaisi privaatilta latailla ainakaan omalla ip koska siellä vielä kohdistettu kaikki yhteen profiiliin... julkisella kun kaikki on yksittäisiä tapahtumia. - 13+6
Tuli hommattua vpn ja ilmainen latinki vaikuttaa hyvältä!
- viisiyksihkl
tämäpä sopiva pelastus kun missasin noi avoimet ovet ja toisaalta.. olen enemmän satunnaislataaja ja miksipä niitä ei siinä samalla voi sitten jonkun aikaa jakaa.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853