oon miettiny tässä aika kauan et mitä vittua, anteeks. mut jos esimerkiks on yh äiti
jolla on neljä lasta, kaikki 8-16 vuotiaita,äiti saa töistä palkaksi n.1500e kuukaudessa, ei mies ystävää, vuokra 1200 euroa helsingistä kolmio, lasten huone, äidin huone ja olohuone. keittiö vessa.jää n.300 e jolla pitäisi ostaa kuukauden ruuat, maksaa bensat, muut laskut ja lapsille bussikortit.bussikortteihin menee n.100 e
laskuihin esim. sähkölasku,vesi lasku,puhelin laskut, netti (jos on). lainat jne.
ruokaan ei jää paljoa mitään ehkä juuri ja juuri 50 euroa. miksi sossu ei myönnä ruokaan rahaa ? jos äiti ei pysty ruokkimaan lapsia vaikka on töissä joka päivä, viikonloppuisinkin. ei ehdi olemaan paljon lastensa kanssa, ja sitten kun ehtii pitää olla kotona tai käydä puistossa, joka päivä samaa tylsää ruokaa tai ei ruokaa kotona ollenkaan, joittenkin lasten pitää pärjätä kouluruualla seuraavaan koulupäivään asti. jos kotona ei ole yksinkertaisesti varaa ostaa yhtään ruokaa. toki voi ottaa lainaa jos sitä annetaan, mutta tulevaisuudessa tulee olemaan vielä vähemmän rahaa kun niitä lainoja makselee sitten pois, miksi tälläisille perheille anneta enemmän sosiaalitoimistostakaan tukea ? miksi jotkut perheet joutuvat kärsimään ja olemaan nälässä koska heillä ei ole rahaa ? sitten vielä ihmetelläään miksi nuoretkin ja myös aikuiset tekevät itsemurhia. ehkä he eivät yksinkertaisesti jaksa enää, tälläisessäkin perheessä äiti tekee kaikkensa että saa lapsilleen ruokaa, mutta ei saa sitä.. kertokaa toki mielipiteitänne tästä asiasta
mitä tää on ?
kittycatboomboom
2
186
Vastaukset
- ei nälässä
Niistä neljästä lapsesta saa jokainen lapsilisät sekä elatusmaksut. Kelan elatusmaksuilla ja lapsilisillä kertyy rahaa toista tuhatta tuon palkan päälle.
- Muista totuus
Joo, ja Kelan asumistuki korvaa aika ison osan asumismenoista ! Että ihan puppua tuo että pitäisi elää 300 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841