Meidän mustesuihku-monitoimilaite sanoi työsopimuksensa irti, joten nyt olen hankkimassa mustavalko-laseria, jossa olisi myös tulostimen lisäksi skannaus ja kopiointi-toiminnot. Tyhmä kysymykseni on, onnistuuko sillä vanhojen värikuvien skannaus tietokoneelle värillisinä? Siis ymmärtääkö laite värit vai tuleeko kuva tietsikalle musta-valkoisena?
Minkä merkkinen laite olisi paras ja samalla myös hinnaltaan edullinen?
vanhan värikuvan skannaus
mummi
1
103
Vastaukset
Skanneri ymmärtää värit. Itse ostaisin ennemmin skanneri ja laserin erikseen. Ei mene molemmat vaihtoon jos toinen hajoo. Mutta makuasia, tosin noita saa nykyisin jo aika halvalla,
Kaikki riippuu hintatasosta, mikä kannattaa. Xerox varmaankin paras ja kallein, Brother ihan hyvä peruskäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618710- 1404983
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384363- 213558
- 233152
- 603002
- 292967
- 322548
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4162345- 322279