Meidän mustesuihku-monitoimilaite sanoi työsopimuksensa irti, joten nyt olen hankkimassa mustavalko-laseria, jossa olisi myös tulostimen lisäksi skannaus ja kopiointi-toiminnot. Tyhmä kysymykseni on, onnistuuko sillä vanhojen värikuvien skannaus tietokoneelle värillisinä? Siis ymmärtääkö laite värit vai tuleeko kuva tietsikalle musta-valkoisena?
Minkä merkkinen laite olisi paras ja samalla myös hinnaltaan edullinen?
vanhan värikuvan skannaus
mummi
1
130
Vastaukset
Skanneri ymmärtää värit. Itse ostaisin ennemmin skanneri ja laserin erikseen. Ei mene molemmat vaihtoon jos toinen hajoo. Mutta makuasia, tosin noita saa nykyisin jo aika halvalla,
Kaikki riippuu hintatasosta, mikä kannattaa. Xerox varmaankin paras ja kallein, Brother ihan hyvä peruskäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099