Minua ei ärsytä

Lusiina 5

juuri nyt mikään:)

Aurinko paistaa, muutama aste pakkasta. Siivoukset kohta tehtynä , koti on ihanan puhdas. Syöpähoidot vasta lopettanut läheiseni voi hyvin, ainoastaan pieni huoli syövän mahdollisesta uusimisesta, mutta sitähän ei etukäteen tiedä kukaan.

Aurinkoista päivänjaktoa KAIKILLE jotka kykenevät näkemään elämässä myös positiivisia puoliakin. Ja kykenevät kylvämään niitä myös toisille.

11

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

      Täällä Helsingissäkin aurinko paistoi muutaman minuutin.Valoisempi päivä kun pitkään aikaan.Kevättä kohden mennään.Koululaisillakin hiihtoloma meneillään.Ainakin ilmat suosivat ulkoiluun.Ei ole liikaa pakkastakaan,ainoa harmi on jotta joissakin paikoissa katukäytävät ovat tosi liukkaita,saa pelätä jottei kaadu.

      • Lusiina 5

        Kevättä on selvästi jo ilmassa, yön ja päivän lämpötilaerot ovat kuin yö ja päivä :).
        Kohta päästään möyrimään mullassa tai ainakin vaihtamaan sisäkukkiin mullat.


    • Ei kykene

      "Aurinkoista päivänjaktoa KAIKILLE jotka kykenevät näkemään elämässä myös positiivisia puoliakin. Ja kykenevät kylvämään niitä myös toisille"

      Sytohoitojen huuruissa!
      Pelko huomisesta!
      Läheisen syöpä!
      Oma syöpä!
      Elämää syöpäpotilaana!
      jne!

      • Lusiina 5

        Niinpä, jopa syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen voi tovottaa että näkisivät valoa tunnelin päässä. Mitäs ihmeellista siinä on?


      • Huonot huvit

        Ihaanaa joo,kun ei ittelä tätä syöpää ole,niin voi täälä pitää toisia joilla se on,pilkkanaan:(


    • älä väheksy L!

      "KAIKILLE jotka kykenevät"?joka ikisen sp suurin toive on nähdä asia posittivisesti!

    • palstan pilaajalle

      Ikävä ihminen!

    • Syöpis

      Klassinen kysymys. Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi?

      Olen tyytyvänen siihen, ettei vaimoni syövässä ole tapahtunut vähäisintäkään käännettä huonompaan suuntaan!

      Omalla kohdallani tulkitsen koepalojen analyysituloksen siten, että lääkärin selkokielisen ilmaisun puuttuminen tarkoittaa, ettei mihinkään akuuttiin toimenpiteeseen ole tarvetta.
      Ainoastaan hätistys labrakokeisiin tuli postissa tällä viikolla.
      Niistä ja koepalojen tulkinnasta riippunee seuraavan tähystyksen ajankohta.

      Elo- syyskuun suunnitelmia en vielä muuta mutta loppuvuoden suhteen täytyy olla maltillinen.
      Bremenin hotskun voi perua ilman kustannuksia.

    • Vanhataloituksetpois

      Kiva, kun Lusiina löysi itselleen sopivamman keskustelupalstan. Ei hän tule takaisin tänne, toivottavasti.

      Syöpis, hyvä juttu että olet saanut vaimosi kanssa elää hyvin.

    • mmn,m,n,mn

      Lämpö alkaa jo riittä kun ei jaksa mitään tehdä

    • ..........

      No ei tänään ainakaan kovin lämmin ole missään päin maata...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe