Usein käyneet,mikä näistä?

adeleine

Kleopatra Tuna vai Kleoptra Tower vai Lavinia? Keski-ikäinen pariskunta lähdössä huhtikuulla ja kiitos jos jaksatte kertoa hieman tarkemmin kokemuksistanne? Välimatkat ei esteitä.

9

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papadere

Lavinia ainakin on vaatimaton tasoltaan, ei kuitenkaan huono. Minusta parhaimmillaan lähinnä nukkumahotelliksi, kun hotellilta ei kaivata muuta ominaisuutta. Sijainti on ihan asiallinen Keykubatin rannan puolella rauhallisen poikkikadun varrella. Ei yömetelöintiä lähialueella. Ydinkeskustaan n. 1,5-2 km, rannalle n. 500m.
      Kleopatra Tower kutakuinkin samaa luokkaa, ehkä hieman tasokkaampi. Jos saman hintainen, kuin Lavinia, niin ottaisin tämän. Sijainti aika lailla samanalainen, kuin Lavinia, mutta Kleopatran puolella kaupunkia.

• adeleine

Kiitos Sinulle

• Oulusta 8.3
        adeleine kirjoitti:

Kiitos Sinulle

Sama ongelma täällä.Onko näissä aamupala mahdollisuus ja kohtu hintaan? Olisiko hamamia siinä lähettyvillä.

• vakkarit

Towerin vieressä hamam.
      Lavinia remontissa eli taso varmaan vähän nousee.
      Tuna vähän vieraampi tuttavuus mutta sijainti hieno, ihan rannassa siinä ison Migroksen vieressä.

Mun valintani olisi ehkä Tower.

• Siy;)

Suosittelen Lavinia ,saa olla rauhassa ,ei metelöintiä ja silti kaikki kävelymatkan varrella ;))

• nainenoulusta50
        Siy;) kirjoitti:

Suosittelen Lavinia ,saa olla rauhassa ,ei metelöintiä ja silti kaikki kävelymatkan varrella ;))

Onko Laviniassa,mies vai nais hieroja?

• m49

miks deetur ,olis halvempia&parempiakin l.

• jänkäjouka

Onko tänä kesänä kukaan ollut Kleopatra Tuna hotellissa.

• WoeElämänKevät

Jos noi on vaihtoehdot, kannattaa jäädä vaan kotia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      199
      2280
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1837
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      94
      1600
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1475
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe