Mikä voi olla vikana,kone uusi, kaikki pitäis olla kunnossa, mutta ääni on olemattoman hiljainen, enkä ole tietääksni kuuro tai huonokuuloinen, mutta pitää oikein terästää kuuloaan. Ääni kyllä kuuluu molemmista kaiuttimista ,mutta NIIN hiljaa, vaikka kaikki on asennettu täysille.???
ÄÄNI
7
215
Vastaukset
- Bitti
Onko laitteesi kannettava vai perinteinen?
Jos perinteinen onko kaiuttumet integroitu näyttöön vai irralliset? Jos irralliset käytätkö erillistä virtalähdettä kaiuttimeen vai onko toisessa kaiuttimessa sisäinen muuntaja ( se nappulallinen kaiutin)? Entä ajurit, oletko asentanut äänijaureita?- hermo
siis perinteinen ja kaiuttimet ovat irralliset,asennus piti olla valmiina kuten kaikki asennukset.
- Asentaja
Kaiuttimet varmasti oikeassa liittimessä ja äänikortin asetuksista ko. liitin kaiuttimille, ettei esim. mikrofoni tai line kuten monissa 5.1 systeemeissä voi määrittää ! ?
- hermo
olla ,sillä koneen kokoaja myös itse ásensi kaiken. Minä en vielä juurikkan ymmärrä noita asennuksia. Sen vain tarkistin, että kaikki oli asennettu täysille.
- aalto-ääni
hermo kirjoitti:
olla ,sillä koneen kokoaja myös itse ásensi kaiken. Minä en vielä juurikkan ymmärrä noita asennuksia. Sen vain tarkistin, että kaikki oli asennettu täysille.
äänenvoimakkuuden asetuksista...
- hermo
aalto-ääni kirjoitti:
äänenvoimakkuuden asetuksista...
tarkistin, täysillä on sekin
- nyt
hermo kirjoitti:
tarkistin, täysillä on sekin
ole aika ottaa sitä asentajaa rusetista kiinni, ja taluttaa se sinne koneelle laittamaan masiina laulamaan, varsinkin jos se uusi on.
Voi olla yksinkertainen paikanpäällä ratkeava homma, tai sitten todellinen vika esim äänikortissa. Sadetanssi sen vehkeen ympärillä ei ainakaan auta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924