Olen -97 syntynyt tyttö ja minua vaivaa kauhean paljon eräs asia. Toivoisin kovasti _asiallisia_ kommentteja...
Suoraan sanottuna minua ahidstaa yhdyntä & seksi. Olen neitsyt, ja minusta tällä hetkellä tuntuu, että voisin hyvin elämää parisuhteessa ilman seksiä vaikka koko loppuelämäni. MUTTA ONGELMA, joka on se, että onko olemassa sellaisia poikia, jotka jäisivät seksittömään suhteeseen... ?
"Voin odottaa että olet valmis" Silti tämäkin kuulostaa niin ahdistavalta, sillä tuntuu etten halua oikeasti harrastaa seksiä, vaikka se kiinnostaakin.
Olenko ihan outo vai onko muilla tytöillä/pojilla tällaista ? Onnistuuko seksitön suhde ?
Onko SEKSI pakollista suhteessa ?
34
762
Vastaukset
- seksitön
* kiinnostaakin tietyllä tavalla
- Moi!
Olen parikymppinen nuori mies ja ajattelen samalla tavoin kuin sinä. Seksi tietyllä tavalla pelottaa ja ahdistaa vaikken todellisuudessa sitä ole päässytkään kokeilemaan koskaan. Pystyisin hyvinkin olemaan tytön kanssa parisuhteessa ilman varsinaista seksiä hyvinkin kauan sillä en koe pakottavaa tarvetta itse asiaan ja olenkin enemmän romanttinen tyyppi jolle tärkeämpää olisi vaikkapa kulkea tytön kanssa käsikädessä, olla vaikka vierekkäin jossain rannalla lämpimänä kesäiltana ja silitellä hänen hiuksiaan sekä puhua hänelle kauniita. Minulle tämä riittäisi aivan hyvin parisuhteeksi, enkä varmasti alkaisi roikkua tytössä sen enempää. Ehkä kiinnostus seksiin tulee vasta sitten kun on todellakin rakastanut ihmistä jo pidemmän aikaa, kuka tietää...
- Mkfukv
ite aattelen nii että halun vasta sitte ku oon löytäny sen oikeen pojan jota rakastan.
Ja siis tosi monesta nuoresta tuntuu varmasti samalle ku susta! Ja tiedän monia jotka seurustelee mutta ei harrasta seksiä ,hyvä niin sillä odotus palkitaan!
Ja aivan varmasti löydät pojan joka on samalla aaltopituudella ton asian kanssa :) so dont worry - seksitön
Kiitos mielipiteistä! (: Arvostan!
- seksitön
Mieltäni helpottaa kuulla myös minua vanhemman ihmisen mietteitä asiasta !
- morofkdkfkfk
Minä olen itse saman ikäinen poika, ja varmasti huomattavasti himokkaampi kuin moni muu, mutta silti se on jotenkin luonnotonta että niin moni tyttö menettää neitsyytensä näin nuorena. Tai siis, jos pääsisin itse parisuhteeseen, niin luultavasti kyllä ehdottaisin seksiä, mutta ei minulla olisi mitään ongelmaa jos muija kieltäytyisi. Kunhan nyt sentään saisin ennen kuin ero koittaisi. Ei se haittaa jos siinä menee vuosi pari.
- fgj5685
Onko SEKSI pakollista suhteessa ?
Ei.
Minusta tällä hetkellä tuntuu, että voisin hyvin elämää parisuhteessa ilman seksiä vaikka koko loppuelämäni.
Tuossa iässä on mielestäny normaalia tuntea noin jos ei ole valmis.
Odota ihmeessä ainakin pari vuotta ja mieti sitten uudelleen.
Onko olemassa sellaisia poikia, jotka jäisivät seksittömään suhteeseen... ?
On. Jos poika jättäisi sen takia ettei ole seksiä niin hän tuskin välittää/rakastaa sinua.
Olenko ihan outo vai onko muilla tytöillä/pojilla tällaista ? Onnistuuko seksitön suhde ?
Et ole outo ja seksitön suhde tuossa iässä on normaalia. - kkkkko
Minuakin sinun ikäisenäsi ahdisti ja olisin silloin kirjottanut täysin samalla tavalla kuin sinä nyt. Pari vuotta meni ja nyt nautin seksistä. Odotin tarpeeksi kauan. Sinun ei turhaan tarvitse tuntea ahdistusta, et ole vielä valmis eikä tarvitsekaan. Jos löydät pojan, jonka kanssa alat seurustelemaan, hän kyllä ymmärtää jos haluat odottaa tai edetä pikkuhiljaa.
- ebin9
Onhan se mahollista, mutta onha siinä aika suuri riski että poikas käy vieraissa :(
- 14v poika
Ei ole ollenkaan pakollista, näin nuorena. :) Mielummin myöhään kun aikasin.
- seksitön
Eli käytännössä tämän ikäisenä olisi turha seurustella........ :SSSSS
- faaaaaaaaadrf
"Et ole outo ja seksitön suhde tuossa iässä on normaalia. "
"Ei ole ollenkaan pakollista, näin nuorena. :)"
tämän ikäisenä, mutta eikös sitten vanhempana ole "normaalia" ? ;o Eihän seksi ole pakollista parisuhteessa. Itseänikin tietyllä tapaa pelottaa seksi kun en ole sitä koskaan vielä kokenutkaan. Ikää mulla on 20v.
Jokaisella ihmisellä on niin sanottuja arkoja asioita mitä kertoo toiselle vasta kun tosiaan luottaa kyseiseen henkilöön. Minun mielestäni kun kyse on seksistä niin sen luottamuksen pitäisi olla vieläkin korkeammalla.
Hellyyden osoittaminen on asia erikseen. Pussailussa en itse ainakaan koe mitään pahaa. :)
Minusta suhteessa tärkeintä on kuitenkin se että todella viihtyy toisen seurassa.
Seksi tulee siihen sitten ajan kanssa mukaan. Jos tulee ollenkaan?
Seksikin on asia mitä "tehdään" yhdessä siihenkään ei kannata pakottaa.- DADADADA93
olen 19 vuotias nuori mies ja mielestäni parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde. seksi kuuluu parisuhteeseen siinä missä pusuttelut sun muut
- 4+2
^ asiaton kommentti
- kkkkko
4+2 kirjoitti:
^ asiaton kommentti
Miten niin asiaton kommentti? Mielipide siinä missä muutkin.
Junnujen suhteissa mielestäni seksi ei ole niin tärkeä asia vielä, sillä silloin asia on uusi ja sitä ei osaa haluta niin paljoa, koska ei "tiedä", mistä on kyse.
Monilla aikuisilla suhde voi olla muuten lähes täydellinen, mutta seksi ei toimi ja se on pätevä syy erota kumppanistaan. Jos seksi ei ole toiminut pitkällä ajanjaksolla, tuskin sitä kumppaniaan enää osaa nähdä niin haluttavana ja suhde voi kariutua helposti. Enkä tarkoittanut sitä, että joku muija keksii että hei, poikaystäväni on surkea sängyssä, eroampa hänestä.
Jos kumppania ei vaikka enää huvita yhtään, eikä häneltä saa seksiä tai läheisyyttä, niin kuka haluaa riutua sellaisessa suhteessa? Se on yksi syy, miksi jotkut ajautuvat pettämään.
- year96biboy
Kukaan ei jää ikuisesti parrisuhteeseen jossa ei ole seksiä. Seksi on luontainen osa parisuhdetta ja ilman sitä suhde kuihtuu.
- 16+9
UP
- lifemocker
aikuisessa, oikeassa parisuhteessa on "pakollinen", yläaste/lukio-säädöissä ei
Seksi ei ole missään vaiheessa parisuhteessa pakollista, eikä seksi ole enää siinä vaiheessa positiivinen asia jos se on "pakko".
- lifemocker
sitä kutsutaan kaveruus-/ystävyyssuhteeksi aikuisten kesken jos siinä ei seksiä ole
- looooooooooool
lifemocker kirjoitti:
sitä kutsutaan kaveruus-/ystävyyssuhteeksi aikuisten kesken jos siinä ei seksiä ole
sanoo lifemocker, joka tuskin on koskaan vittua päässyt ees näkemään :ddd
- mr penis
looooooooooool kirjoitti:
Seksi on paras ja suuseksi ja rÖÖki
- lifemocker
looooooooooool kirjoitti:
siinäpä sulle miettimistä yön pimeiksi tunneiksi! ;)
- asdfg6546464
upppppppp
- todivodikkk
up
- A:L
Sitten, kun minulla se aika tulee, niin en ainakaan ihan heti haluis kundilta seksiä vaan haluisin eka osata luottaa siihen kunnolla ja haluisin, että saisin siitä elämäni rakkauden ennen mitään seksiä! On mielestäni ihan normaalia, että ei halua seksiä. Jokaisella oma mielipiteensä!
Ajattelen juuri samoin ensin se luottamus ennen mitään seksiä.
ja kyllä olen mies. Tämäkin on vaan yksi mielipide.- lifemocker
geparu92 kirjoitti:
Ajattelen juuri samoin ensin se luottamus ennen mitään seksiä.
ja kyllä olen mies. Tämäkin on vaan yksi mielipide.tietysti ensin on syytä tutustua toiseen, seksi ilman tunteita ei ole mitenkään hyvää
- esbin
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288337543563.html
Luepas tämä ja kerro mielipiteesi uudestaan.- seksitön
Mielipiteeni ei muuttunut.
- A-tyttö
Itse olen 19-vuotias aromanttinen aseksuaali. En ole kiinnostunut seurustelemisesta näin reaalimaailmassa ja seksistä vielä vähemmän. On kuitenkin monia romanttisia aseksuaaleja, jotka ovat löytäneet itselleen seksittömän parisuhteen, esimerkiksi toistensa kanssa.
Eli ei, et ole omituinen ja kyllä se suhde oikean henkilön kanssa voi onnistua. - Jepjep
Itselläni vähintään siinä vaiheessa elämää kun haluaisi jälkikasvua jättää maailmalle, kyllähän sitä ennen pärjää kakkoslaadulla, eli omalla kädellä ja internetin antimilla
- Anonyymi
Seksi kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875