kaksi tyttöä joista toinen oli ennen paras kamuni nii mulkoilee mua aina ja puhuu pahaa musta muille? vituttaa ihan saatanasti! voin kyllä myöntää että oon niitä vähän kauniimpi et se voi olla yks syy siihen mutta ne on mua parempia koulussa... mitä voisin tehdä asian eteen?
miksi....
5
365
Vastaukset
- Shinju
Ne on kateellisia! kaikki haluais olla kauniita jne, ja niitä vituttaa ku sä oot nätimpi. näin mä ajattelen sun tekstis perusteel! saattahan ne muutenki olla jotenki asennoituneet siihen, et sä oot jotenki tyhmä tms, mut älä niistä välitä. haukkuuks ne sua? muuta sellasta? ymmärrän et suututtaa tollanen typerä käytös!! ai se oli ennen sun kaveri? saattaa olla et se ns. "kyllästy" suhun tai löys mukamas "parempaa seuraa" siit toisesta tytsystä. yritä kertoo niille muille keille ne 2 on kertonu pskaa susta, et se on valetta ja jos ne ei usko se on niitten oma syy. en osaa tän paremmin auttaa....
- tytsi......
joo nii mä pistin "välit poikki" siihen mun ex-kamuun ensin(eli joskus melkein vuosi sitten), kun löysin parempaa seuraa.. nii ja oonhan mä kuullu et ne on sanonu mua tyhmäks (vaikken oo mielestäni) mut en oo ainakaan nii tyhmä kuin ne, et puhun niistä (tai kestä tahansa) paskaa muille!! menin just yläasteelle(jossa on muute tosi mahtavaa!) ja ne paskat meni tietty kans yläasteelle, nii katon niitä aina kuin kahta paskakasaa eli nenänvartta pitkin! hähhää!! :)
- Shinju
tytsi...... kirjoitti:
joo nii mä pistin "välit poikki" siihen mun ex-kamuun ensin(eli joskus melkein vuosi sitten), kun löysin parempaa seuraa.. nii ja oonhan mä kuullu et ne on sanonu mua tyhmäks (vaikken oo mielestäni) mut en oo ainakaan nii tyhmä kuin ne, et puhun niistä (tai kestä tahansa) paskaa muille!! menin just yläasteelle(jossa on muute tosi mahtavaa!) ja ne paskat meni tietty kans yläasteelle, nii katon niitä aina kuin kahta paskakasaa eli nenänvartta pitkin! hähhää!! :)
hih no se on ihan oikein niille ^^ siis että katot nenänvartta pitkin.. mut mut, eli siis sä vihaat sitä, se vihaa sua? no enpä usko et tilanne paljon paranee... pattitilanne, luulisin.
- ...
Ehkä ne haukkuu sinuu siks koska oot kusipää?
- tytsi.......
anteeksi saatoin joo kuulostaa kusipäältä mut kyllä olen niille katkera ku juorusivat musta täyttä paskaa muille ja jotkut saatto vielä uskookin... en tiiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2775793Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373366Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432617"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202092Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741624- 641047
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9835Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123833Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10788