hei
Noin vuosi takaperin otin DNA:lta 610 kytkynä mutta nyt haluan vaihtaa puhelimeni mutta kuitenkin pysyä DNA:n asiakkaana ottaisin WP 900 laskuni olisi vain 5 € kaliimpi ,miten tämä vaihto tapahtuu tuleeko lisämaksuja .sitäpaitsi tämänhetkisen puhelimeni jonka otin kytkynä jäätyilee
vaihtaminen???????
2
258
Vastaukset
Helpoiten selviää kun soitat asiakaspalveluun ja kysyt tai menet operaattorin kauppaan kyselemään...
Siis se, että vaihdat puhelinta ei mitenkään vapauta sinua vanhan puhelimesi maksamisesta. Luultavasti joudut maksamaan vanhan puhelimesi heti pois. Se, jos puhelimessasi on joku vika on kuluttajansuoja- ja takuuasia eikä liity mallin vaihtamiseen mitenkään. Jos puhelin takkuilee, kannatta tarkastaa SIM-kortti. Oman puhelimeni buuttailu loppui, kun putsasin SIM-kortin kontaktit ja laitoin sen takaisin.
Nokia 900 on vanhaa tekniikkaa. Olen lähes varma, että olet vuoden päästä miettimässä taas samoja asioita. Tuon hinta on 264 euroa. Käteisellä sen voi ostaa 299 eurolla. Päätä sen perusteella ostaako kytkynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460