hei
Noin vuosi takaperin otin DNA:lta 610 kytkynä mutta nyt haluan vaihtaa puhelimeni mutta kuitenkin pysyä DNA:n asiakkaana ottaisin WP 900 laskuni olisi vain 5 € kaliimpi ,miten tämä vaihto tapahtuu tuleeko lisämaksuja .sitäpaitsi tämänhetkisen puhelimeni jonka otin kytkynä jäätyilee
vaihtaminen???????
2
258
Vastaukset
Helpoiten selviää kun soitat asiakaspalveluun ja kysyt tai menet operaattorin kauppaan kyselemään...
Siis se, että vaihdat puhelinta ei mitenkään vapauta sinua vanhan puhelimesi maksamisesta. Luultavasti joudut maksamaan vanhan puhelimesi heti pois. Se, jos puhelimessasi on joku vika on kuluttajansuoja- ja takuuasia eikä liity mallin vaihtamiseen mitenkään. Jos puhelin takkuilee, kannatta tarkastaa SIM-kortti. Oman puhelimeni buuttailu loppui, kun putsasin SIM-kortin kontaktit ja laitoin sen takaisin.
Nokia 900 on vanhaa tekniikkaa. Olen lähes varma, että olet vuoden päästä miettimässä taas samoja asioita. Tuon hinta on 264 euroa. Käteisellä sen voi ostaa 299 eurolla. Päätä sen perusteella ostaako kytkynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566