Avaimet käteen vähän alle 13000e. Oliko halpa vai kallis?
215 neliön kokoinen katto
29
1589
Vastaukset
- ei ole hullut loppu
Tarviikos katollekin avaimet, jos niin, olipas kalliit avaimet.
- Voi sinua
Taas yksi jolla ei ole kaikki muumit kotona.
- Soi vinua
Voi sinua kirjoitti:
Ihanko itse keksit tuon muumijutun, todella uusi vertaus.
- muumilaaksowsedcfrgv
Voi sinua kirjoitti:
laaksossa
- huh2
Ihan riippuu mitä hinta sisältää ?
- Kertokaa1
Siksi kaikki vanhan purku,pohjien teko,pellitykset piippuun ja tietty uudet katto pellit....koko projekti alusta loppuun asti
- jjcjjvö
halvalle kyllä kuulostaa pitikö paljon eristeitä vaihtaa tai lisätä?
- PoikaPellistä
Jos Suomalaiset tekijät ja käsin tehty konesaumakatto laadukkaasta pellistä niin halpa! Virolaisilla kavereilla tehtynä perävalot välähtää takuu nolla jotakin kuvioitua halpapeltiä niin kallis!
- Kertokaa1
Suomalaisia tekijöitä ja suomalaista pelti...ja takuut kunnossa
- jjcggg
niin miten oli niiden eristeiden vaihtojen tai lisäysten kanssa?
- Kertokaa1
Ei tarvinnut lisätä tai tehdä muutakaan eristeille.
- raksa ukko
Voitko kertoa tuliko uudet ruodelaudat ,aluskate ,millainen pelti pinnoitettu,montako läpivientiä. Mulla on sama homma esissä kuulostaa halvalta .Paljonko oli pelkkä työn osuus .Odotan mielenkiinnolla !!!!
- Kertokaa1
No joo tai ei sittenkään, mikäli muistan niin ehkä oli tai ei.
- kertokaa1
uudet ruodeladat,aluskate,tiilikuvio pur päälysteinen pelti yksi läpivienti kaksi piippua. työn osuutta en muista tarkalleen..vanhat kourut jäi kun ne oli ihan uudenveroiset.
- raksa ukko
olen juuri saanut tarjouksen 200neliön katon uusimisesta vanhan purku ja uuden konesaumakaton laitto 2piippua ja kaksi tuuletus läpivientiä hinta 26000 ekua
katto on loiva- aljohin5
Terve raksa ukko,meidän hinta noin 21000,00 www.peltiveljekset.fi
- Kohtuu kaikessa.
200m2 konesaumakatosta yli 20000€ alkaakin olemaan jo ryöstöhinta !
Oikea kohtuullinen hinta työlle on 80-100€/m2 ja siihen hintaan pitäs saada kaiken! - Kohtuus2
Noh onneksi en kysynyt peltiveljeksiltä...siis oikeesti ihan ryöstö hinta...
- mielis
Kalis, teeme katot alk. 500 euria.
Tervisin.Mielis
katto-ässät Oy- Kertokaa1
Oli juttua ettei ryssät ota osaa näihin juttuihin
- Just joo
Minkäs maan rahaa euria on...?
- mielis
Just joo kirjoitti:
Minkäs maan rahaa euria on...?
Virun, teeme katto ja ulkolauta.Helistetät
Katto-ässä
- euri
Just ja joo. Euria on Euriipan raha.
- ???????????
Mitähän noi ryssät täällä määkii?
- Katto-Ryssät
Me ryssimme ihan kaikki katto. Halva hinta, ei turha takuuta.
- mattimeikämanne
meillä palahuopakate, koivuvaneri alla. huovat 3T€, vanerit kuului urakkaan. meni alle 5000€ koko hoito, pellit läks soinille. huovassa 20v takuu.
- AaroKaskinen
Sain hyvän konesaumakaton Uudenmaan peltityöltä 400m2 työ jälki hyvää, asentajat suomalaisia,pihat oli siistit, reippaasti sujui työ, hieman kallimpi, mutta kyllä minä suomalaisille maksan vähän enempi mieeluusti! SUOSITTELEN!
- Pikkuautonhinta
Omakotitalon kattotyö noin 17000€. Konesaumakatosta kyse, aravatalo 119 neliöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279