valokuvaajien ammattiliitto

alokuvaaja linssi

Onko sellaista ja mitkä ovat pääsykriteerit ja miten voi hakea?

13

455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin se alokuvaaja sitä liittoa tarvitsee? Valokuvaukseen ainakin riittää ensin kamera ja sitten idea siitä mitä kuvaa, kaikki muu on sivuseikkaa. Työeläkeläinen oli töissä yli 40 vuotta ilman minkään liiton jäsenyyttä ja hyvin pärjäsi pärjäten edelleen vaikka ei kuulukaan eläkeläistenliittoon joita taitaa myös olla.

• hyi heleveeettii

Sinä poimit rusinat palkkaasi 40 vuotta toisten,eli ammattiyhdistykseen kuuluneiden ponnistelujen, työn ja lakkojen jälkeen. Tyyppi viitsii vielä ylpeillä perkeleesti mokomalla!
        Taidat olla saatana kiero savolainen?

• valokuvaaja linssi
        hyi heleveeettii kirjoitti:

Sinä poimit rusinat palkkaasi 40 vuotta toisten,eli ammattiyhdistykseen kuuluneiden ponnistelujen, työn ja lakkojen jälkeen. Tyyppi viitsii vielä ylpeillä perkeleesti mokomalla!

ilmeisesti häntä ei ole hyväksytty mihinkään liittoon.

• hyi heleveeettii kirjoitti:

Hoidin itse neuvotteluni ja sopimukseni työnantajani kanssa, en tarvinnut siihen muita sotkemaan. Mielestäni se on paras keino pysyä vauhdissa mukana, tosin se edellyttää hyvää tehoa ja nokkeluutta työtehtävissä.

Äidin veli meni savolaisen naisen kanssa vihille joten ehkä se tarttui minuunkin, kuka tietää?

• p-oöl.ikuy
        Työeläkeläinen kirjoitti:

Hoidin itse neuvotteluni ja sopimukseni työnantajani kanssa, en tarvinnut siihen muita sotkemaan. Mielestäni se on paras keino pysyä vauhdissa mukana, tosin se edellyttää hyvää tehoa ja nokkeluutta työtehtävissä.

Äidin veli meni savolaisen naisen kanssa vihille joten ehkä se tarttui minuunkin, kuka tietää?

Tässä meillä onkin mestarien mestari. Hän on sivuuttanut kaikki valtakunnalliset sopimuspykälät, työsuojelulait, työaikalait ja paljon muuta savolaisella saatanallisella kieroudellaan! Varmaan olet eläkkeesikin neuvotellut itse?

• 43548
        p-oöl.ikuy kirjoitti:

Tässä meillä onkin mestarien mestari. Hän on sivuuttanut kaikki valtakunnalliset sopimuspykälät, työsuojelulait, työaikalait ja paljon muuta savolaisella saatanallisella kieroudellaan! Varmaan olet eläkkeesikin neuvotellut itse?

Sulje
        tiedätkö, että klenkka ei valehtele koskaan? hänellä on kaikki maailman arkistot ja aidot todisteet kyllikki saaresta ja jeesuksestakin korkkareissaan?

• ooo.li78

Toiset tarvii. Sinähän et tarvi kun olet noin nokkela, tietävä, osaava ja mukava vanhus!

• sopsiaalipummi
        Työeläkeläinen kirjoitti:

Saksan Kuspieprinssin kirje suojeluskunnan lahtaripyöveleille 30.5.1918.
        "Rakkaat lahtarit! Kun olette nyt vanginneet kaikki työväenliikkeen ihmiset ja luultavasti kohta tappaneetkin ne, niin ilmoitan, että suostun Waldenin, Paasikiven ja muiden suomalaiskapitalistien pyyntöön ryhtyä Suomen kuninkaaksi Väinö Ensimmäiseksi. Tappakaa sitä ennen kuitenkin myös kaikki köyhät, rumat ja sairaat, niin minua ei vituta niin paljon katsella tyhmää kansaanne!"

Heil Fitten!
        Väinö Ensimmäinen
        Suomen Kuningas

• heil_uri_heikki
        sopsiaalipummi kirjoitti:

Saksan Kuspieprinssin kirje suojeluskunnan lahtaripyöveleille 30.5.1918.
        "Rakkaat lahtarit! Kun olette nyt vanginneet kaikki työväenliikkeen ihmiset ja luultavasti kohta tappaneetkin ne, niin ilmoitan, että suostun Waldenin, Paasikiven ja muiden suomalaiskapitalistien pyyntöön ryhtyä Suomen kuninkaaksi Väinö Ensimmäiseksi. Tappakaa sitä ennen kuitenkin myös kaikki köyhät, rumat ja sairaat, niin minua ei vituta niin paljon katsella tyhmää kansaanne!"

Heil Fitten!
        Väinö Ensimmäinen
        Suomen Kuningas

saksasta löytyy kaikki kauneus

• HKH
    • oololpo9p9

Jos sitä kuvamateriaalia on paljon maailmalla, niin jäsenyys Kuvastoon ja Teostoonkin on tarpeellinen.

• Sanoma-hesekiel

"Onko sellaista ja mitkä ovat pääsykriteerit ja miten voi hakea?"

allekirjoittamalla Sanomien sopimuksen, sinusta tulee hieno ammattikuvaaja.

• taito-nou-hauhau

"allekirjoittamalla Sanomien sopimuksen, sinusta tulee hieno ammattikuvaaja. "

valokuvaajien ammattitaitoliitto olisi myös ihan hyvä keksintö :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe