Tecnotree

Sioittaja

Käänneyhtiö. Ostaisko. Mitäpä mieltä, voisi olla seuraava pörssikomeetta.

13

4167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkivinkki

Älä edes kuvittele, hyvä kun pörssissä pysyy.

• 13+2

Olen samaa mieltä että ei kannata ostaa. Itselle on ainakin käynyt huonosti centtiosakkeiden kanssa. Joskus vuosia sitten ostin GeoSentricin osakkeita kun ne eivät maksaneet juuri mitään. No, konkurssiinhan se sitten meni ja sinne menivät rahatkin.

• Ostin jo kesällä

Onhan tämä jo noussut viime kesästä 50 %. Silloin sai annista merkitä 12 sentillä ja merkintäoikeudet maksoivat vain sentin kymmenesosia.

• Anonyymi

Kyllä ehdottomasti. Olen itse laskeskellut että saattaisi kurssi olla noin 300 euroa 2 vuoden sisään jos tätä menoa jatkuu.

• Anonyymi

Vuosi sitten (24.1.19) Tecnotreen osakekurssi oli 0,06e ja markkina-arvo 14,9 me. Nyt Tecnotreen osakekurssi on 0,253 e ja markkina-arvo 62,6 me, joten osakekurssi on noussut vuodessa 350 %:a. Pienten firmojen osakekurssit tapaavat nousta jyrkimmin käänteen tapahduttua. Tällä hetkellä pörssin päälistalla alle 15 me:n firmoja on kuusi, joten siitä joukosta löytyy mahdollisesti seuraava moninkertaistuja:
      Martela 13,4 me
      Wulff Yhtiot 12,7 me
      Tulikivi 9,8 me
      Valoe 9,7 me
      Trainers' House 9,2 me
      Soprano 5,3 me
      Yllä olevasta listasta oma suosikkini on Tulikivi, sillä se on käänneyhtiö, eli liikevaihto on kasvanut ja liiketulos kääntynyt voitolliseksi Q2/19 ja Q3/19.

• Anonyymi

Tulikivellä on velkaa enemmän kuin noilla muilla yhtiöillä yhteensä, nettovelkaantumisate lähes 200%. En ikinä laittaisi rahaa noin heikkoon yhtiöön

• Anonyymi

Kovalla vaihdolla nousee Tecnotree. 7.3% tänään. Kiitos tulevaisuuden nousijakandidaattivinkistä.

• Anonyymi

Nämä on näitä osakkeita, joilla voi saada -100% tai 1000% seuraavan viiden vuoden aikana.

Ei sovi minun hermoille tuollainen.

• Anonyymi

Tecnotreelle tulossa 53.577.778 uutta osaketta ja näin ollen Tecnotreen markkina-arvo on 260,8 m€:a. Tecnotreen uusien osakkeiden määrä on melkein sama kuin Tulikiven koko osakemäärä (59.871.243). Tulikiven markkina-arvo on 23,5 m€:a, joten elämme mielenkiintoisia aikoja.

• Anonyymi

Tecnotree on osoittanut käänteen ja uuden strategian myötä alkaa kova kasvu, viidessä vuodessa miljardi kerhoon.

Mukaan voi lähteä tai katsella sivusta, kun kiitoradan alussa ollaan.

• Anonyymi

Talousrikollise johtavat tätä firmaa.

• Anonyymi

Sotkamo Silver on mullistava yhtiö ja osake.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2798
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2322
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2199
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1812
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1672
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1607
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      303
      1509
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1429
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe