Alkuun olen todella kova LMFAO fani. Lähden aina yökerhoon juhlimaan tällä tyylillä isot feikkilasit silmille seeprakuvioiset housut jalkaan ja Sexy and i Know it t paita päälle. Mitä mieltä olette? Minulle on ihan sama mitä ihmiset ajattelevat tykkään tästä tyylistä paljon.
LMFAO Tyylillä yökerhoon
LMFAO4EVER
4
208
Vastaukset
- 2000 = paska
Tyylinsä jokaisella, mutta itsenäni hävettää nykyajan tyylilajit sekä musiikki. Mielestäni 80's musiikki sekä tyyli oli mahtava.
- legatostaccato
...aika pinnallista menoa, TOSIN koko yökerhokulttuuri on, so you'll fit right in!
sinne vain seksiä jahtaavien teinien sekaan ^^ - noloa123
noloa
- 3sde3
"Mitä mieltä olette? Minulle on ihan sama mitä ihmiset ajattelevat tykkään tästä tyylistä paljon."
Miksi sitten kysyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774