Näin maanantaina Black Bullissa (lahdessa). Sellassen hamsun mikä oli sellai valkone ,ja siin oli niinku kullan värisii laikkuja ja arvatkaa mitä....Sen toinen silmä oli musta ja toinen punanen! Mistä se johtuu? Voiko joku selittää?
WTF??? O.o
5
118
Vastaukset
- MÄ TAAS
KERTOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
- ABCDEFGHIJKLMNOP...
Valkoinen väri hamsterilla on aivan normaali, ja siinä voi hyvin olla tapliä. Kultainen väri? Tulee itselle mieleen jokin beigen sävy? Valkokarvaisilla hamstereilla ja muillakin jyrsijöillä voi monesti olla punaiset silmät. Toisinaan taas niinkuin koirillakin, silmät voivat ollakin eriväriset. Se riippuu vähän mitä geenejä on perinyt vanhemmiltaan.
Kuulostaa kivan näköiseltä hamsterilta, persoonallinen ainakin. - MÄ TAAS(alottaja)
Siis toffeen värisiä laikkuja xD
- 12+16
Mikä ihmeen sellai valkonen? Onko se joku uusi valkoisen sävy?
- Sedä
Äh no siis eriväriset silmät (eli odd-eyed) on eläimillä harvinainen mutta ihan normaali ilmiö, mutta en osaa hamsugenetiikkaa niin paljon että osaisin selittää mistä se niinkuin käytännössä johtuu :D Ihan jännän näköisiä ovat, vaikka en tiedä miten se vaikuttaa esim eläimen näköön kun toiseen silmään pääsee enemmän valoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265