Sain takaisinperintäkirjeen vuoden 2011 opintotuesta. Olen saanut tukea tammikuussa ja helmikuussa vuonna 2011. Aloitin työt tammikuun lopulla ja valmistuin helmikuun lopussa. Vuoden 2011 tulot ylittivät reippaasti rajat. Onko tässä mitään chäänssiä välttää tuota yli tonnin mätkyä? Olen kuitenkin saanut tukea vain opiskelukuukausilta ja heti kun opinnot loppuivat loppui myös tuki.
Takaisinperintä
teks11
3
203
Vastaukset
- Kela on kaveri
Tässä vaiheessa on myöhäistä rypistellä, olisit voinut hoitaa vielä viime vuonna tähän aikaan mutta nyt olet auttamattomasti myöhässä. Kelassa voit käydä juttelemassa maksusuunnitelmasta, mutta maksumieheksi joudut kyllä, jos kerran tulorajat ovat selkeästi ylittymeet.
- 12+10
Jos kerta oot valmistunut 2011, niin kirjeessähän on ohjeet mitä kannattaa tehdä!!
- do something!
Herranjumala! Erityisesti niiden, joiden opinnot ovat alkaneet tai päättyneet v. 2011, juuri kannattaa hakea muutosta eikä tyhmänä maksella kaikkea, mitä käsketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249