Eli oon menossa ulkomailla naimisiin ja haluaisimme haalahjaksi vain rahaa niin miten se kannattaisi ilmoittaa haakutsun yhteydessa kivalla tavalla, kun me ei voida vieda ulkomailta tulevaisuudessa Suomeen haalahjatavaroita ja toistaiseksi asutaan nyt viela ulkomailla?
haalahjaksi vain rahaa
5
223
Vastaukset
- vieras 1
Todella huono idea kerjätä kutsuvierailta rahaa.
Yleensä häihin kutsutaan sukua/ystäviä juhlistamaan omaa juhlaa. Jos rahankerjäys on taka-ajatuksena, teet vain itsestäsi todella ala-arvoisen ja vastenmielisen kutsuvieraiden silmissä. - haat ulkomailla
Kyse ei ole rahankerjayksesta vaan ihan kaytannollisesta syysta koska haat on siis ulkomailla.
- ???
Ethän vain ole antanut kenenkään tietää että olet suomalainen? Ethän?
- BBB
Me mentiin naimisiin ulkomailla, koska asuttiin siellä silloin. Suomesta meillä oli tosi vähän vieraita (lähiperhe ja pari parasta kaveria), ja heille sanoin ihan suoraan kutsuessani, että emme odota lahjoja, koska matkat ja muut järjestelyt maksavat heille ylimääräistä kuitenkin. Silloisesta kotimaasta oli vähän enemmän vieraita, mutta heistäkin useimmat (tietäessään, että meillä oli piakkoin suunnitelmissa muuttaa Suomeen) antoivat ihan pyytämättä rahaa. Tulihan niitä kynttilänjalkoja ja valokuvankehyksiäkin muutama Suomeen rahdattavaksi, mutta eivät ne paljon ylimääräistä siinä muutossa painaneet.
Minusta oli parempi näin, kuin alkaa nolosti "pyytämään" rahaa. - oravan nahkoja
money or nothing...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569