Kysyin sähköpostitse 4.2 DNA:n yritysasiakas palvelusta neuvoa toimimattomaan mms-viestipalveluuni ja pyysin samalla tarkistamaan liittymäni, että itse liittymässä on kaikki kunnossa.
Jo 19.2. asiakaspalvelija vastasi pahoitellen viivettä vastauksessaan! Pyysi vierailemaan dna:n sivulla, josta saa noudettua asetukset.
Olin selvittänyt ongelman jo muuta kautta ja unohtanut koko kysymykseni lähettämisen DNA:lle. Laitoin sen sijaan palautetta heidän asiakaspalveluun tuosta vastausajan pituudesta.
Seuraavana päivänä puhelimeeni tuli asetusviesti pyytämättä, sekä sähköposti, jossa vastattiin palautteeseeni tyyliin "tilapäisestä ruuhkasta johtuen asiakaspalvelussamme on ollut viivettä..." ym. tyhjäksi jargoniksi luokiteltavaa selitystä.
Täytyy sanoa, että yli kahden viikon vastausaika sähköpostiin on nykyaikana kyllä täysin asiakkaan aliarvioimista.
Asian muuttaa entistä surkeammaksi selittely "tilapäisistä" ruuhkahuipuista, joka ei todella ole pätevä selitys nykyaikana tuollaiselle vastausviiveelle.
Älkää IKINÄ käyttäkö mailia asiakaspalvelun kanssa asioidessanne ainakaan DNA:n kanssa.
Taitaa joku muu operaattori saada kohta asiakkaan minusta, puolisostani, tyttärestäni, sekä omistamastani yrityksestä... ;)
DNA:n asiakaspalvelun hitaus
BLG
1
187
Vastaukset
- eljii
Viisitoista (15) kuukautta kesti saada mitäänsanomaton vastaus OmaDNA-palvelun toimimattomuudesta. (Tai toimihan se: antoi virheilmoituksia ja toisten asiakkaiden tietoja, mutta ei päästänyt minun omiin tietoihini)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362234
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801273Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222