Kukahan mahtaa olla ihminen joka jätti neljä mäyräkoiraansa Vantaalla yksikseen kotiin neljän päivän ajaksi ja lähti yhden käppänän kanssa käymään ulkomailla(koiranäyttely??).
Koiranpito kielto tuli vaan käppänän sai pitää!!
En toivoisi kenenkään ottavan pentua tuollaisesta kodista,siksi olisi nimen tultava julki,vai pitäisikö kaikkia Vantaan mäyräkoiran myyjiä epäillä ko.rikoksesta?
Eläinrääkkääjä
hullut jyrää
1
261
Vastaukset
- hullut jytää
Sai pitää yhden mäykyn, kun se oli se jota ei laiminlyönyt vaan otti mukaan matkalle. Loput koirat saivat olla paskoissaan ja kusissaan ilman ruokaa monta päivää. Yksi koirista oli kuulemma sokeutunut sairauden takia, kun ei ollut saanut hoitoa.
Vinkiksi, käräjä- ja hovioikeuden päätökset ovat julkisia. Ne saa ihan vain pyytämällä kirjaamosta. Todennäköisesti saat ne kun vain tiedät päätöspäivän (tässä tapauksessa hovioikeuden päätös tehtiin samana päivänä kun se tuli lehtiin). Minä tilasin molemmat päätökset, ihan vain uteliaisuudesta. Ei maksanut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681