Pojat, onko kokouimapuku teistä paha? Jos tyttö on esim hieman pyöreämpi, niin eikö silloin olekin parempi kaäyttää kokouikkaria? esim http://www.zalando.fi/bambam-the-bronx-body-uimapuku-monivaerinen-b9721k003-917.html tuollaista. Ja jos jollakulla on tuollainen niin kertoisitko että onko tuossa toppaukset?
tyttöjen uimapuvut??
12
1650
Vastaukset
- Jädkä14v.
Ei ainakaa musta oo mitenkään off jos tytöl on tollanen uimapuku, mut kyl ne bikinit on söpömmät ;D
- Nepa.
Itse pidän kaikilla naisilla kokouimapukua seksikäämpänä kuin bikineitä!
- Lakuinepa
Mutta olet nimestä päätellen tyttö....? :D
- Jokurandompelle
Lakuinepa kirjoitti:
Mutta olet nimestä päätellen tyttö....? :D
Aivan helvetin ruma toi. Ei tollasta osta kukaan itseään kunnioittava ihminen!
- ...
Musta tollanen ei sovi nuorelle tytölle (sellainen kuvittelen sinun olevan). Musta ei oo väliä onko uimapuku koko vai bikini, molemmista löytyy kivoja malleja. Mutta itsehän uimapukusi valitset..
- jaajaajaaa
Tuo oli vain esimerkki. Pidin siitä siihen asti että tajusin siinä olevan naaman.. Katsoin ensin että se on eri värinen osa..
- sfERG
No siis mun mielipide on se et jokainen tyttö saa käyttää ihan sitä uikkaria mikä tuntuu parhaimmalta ja kivoimmalta. Jotkut tytöt tykkää käyttää bikineitä eikä ne voi sietää koko uimauikkareita, mut jotkut tytöt käyttää koko uikkareita eikä voi sietää bikineitä. Jokaisen ihan oma mielipide tää asia. Noissa uikkareissa aika harvoin on toppaukset. Ja uikkarit joissa on toppaukset ovat yleensä kalliimpia kun sellaiset joissa ei ole. Itse käytän bikineitä. Koko uikkaria olen joskus nuorempana pitäny mut en tykänny siitä ja sit aloin käyttää vähän vanhempana bikineitä. Eikä se varmaan kauheaa olis jos tossa uikkarissa ei olis toppauksia. Ei siitä läpi näy kuitenkaan. Ja se toppaus itsestään ei edes estäis läpinäkyvyyttä jos niin olis. Mut suosittelen menemään kauppaan mistä kyseisen uikkarin saa ja ihan kassalta kysymään siitä enemmän. Kuka vaan voi tulla tänne kirjoittamaan sulle että tossa olis toppaukset, etkä voi olla varma onko se totta. :)
- poika32977827984
Kyllä minä ainakin tykkään :D
Esim. tällaisista: http://cdnc.lystit.com/photos/2012/03/20/la-blanca-black-ruched-one-piece-swimsuit-product-2-3082202-082909373_large_flex.jpeg
Mutta tärkeintä on tietenkin, että tyttö itse viihtyy uimapuvussaan. - hgtyyhuj
ei kannata mennä uimaa
- litistynyt
Ei sillä uimapuvulla ainakaan minulle väliä ole, ellei sitten masu ole aivan erityisen suloinen c:
Pyöreähkö ja pehmoinen masu on aivan ihana ^^ Sitä olisi kiva tarkemminkin tiirailla ;3 - Lidex
Uimapuku ON uimapuku ja bikinit VAIN auringonottoa varten!
Tää on mun ja monien muidenkin uimareiden kommentti,jos uidaan niin uidaan ja jos vaan rannalla oleillaan niin on bikinit ok!
Ihan samahan tuo sitten olis jos menis vaikka päällysvaatteet päällä uimaan tai nukkumaan?
Uimapuku on tehty nimenomaan siihen uintiin kaikinpuolin ja bikinit yleensöä niin kevyesti tehty että eivät monesti kauaa edes kestä uimista,itse valitsen noin jos valita pitää? - Anonyymi
No jos tytöllä on oikeesti vähän pyöreämpi maha, nii se mun mielest kyl sopii bikineihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379