Moi! Mun tilanne ois seuraavanlainen;
Olen mahdollisesti saamassa työpaikan pk-seudulta ja tämän vuoksi minun pitäisi Keski-Suomesta muuttaa sinne. Työpaikka on ainoa laatuaan, joten vaihtoehtoina ei ole "peru työt" - tämä on henk.koht. unelma.
Ongelmina ovat;
* Luottotiedoton 19-vuotias sälli
* Minulla ei ole juurikaan rahaa (valmistujaislahjaksi varmaan voisin odottaa ehkä jotain kattiloita sun muuta ja muutaman satasen)
Miten esimerkiksi Helsingin kaupunki avustaa ensimuuttajia ja muualta kaupunkiin muuttavia, jotka potevat samaa ongelmaa kuin minä?
Muutto tapahtuisi kevään lopussa/kesän alussa.
Muuttaminen työn perässä ilman rahaa
4
333
Vastaukset
- dfgdfghg
Ei mitenkään avusteta, täällä on kymmenien tuhansien asuntojonot. Siitä vaan odottamaan.
- onnee
Ota sossuun yhteyttä ja kysy sieltä neuvoa.Jospa ees muuttoavun maksaisivat,kun olet työpaikan varmistanut.
- rehellistä speliä
Minä oon joskus saanu muuttoavustusta. Älä tee enää lisää velkaa, et ikinä pääse tommosista merkinnöistä. saahan somalitkin ja itäblokin rosvot asunnot, miksei suomipoikakin.
- tässäpä neuvoja
Koitat vaan pikasesti saaha jotain duunia, jolla sitä rahaa saisit ja nykyisen asuinkaupungis sossusta haet muuttoavustusta. Entä olisko sun vanhemmilla mahdollisuus vaikka lainata rahaa sulle muuttoo varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102