Moi! Mun tilanne ois seuraavanlainen;
Olen mahdollisesti saamassa työpaikan pk-seudulta ja tämän vuoksi minun pitäisi Keski-Suomesta muuttaa sinne. Työpaikka on ainoa laatuaan, joten vaihtoehtoina ei ole "peru työt" - tämä on henk.koht. unelma.
Ongelmina ovat;
* Luottotiedoton 19-vuotias sälli
* Minulla ei ole juurikaan rahaa (valmistujaislahjaksi varmaan voisin odottaa ehkä jotain kattiloita sun muuta ja muutaman satasen)
Miten esimerkiksi Helsingin kaupunki avustaa ensimuuttajia ja muualta kaupunkiin muuttavia, jotka potevat samaa ongelmaa kuin minä?
Muutto tapahtuisi kevään lopussa/kesän alussa.
Muuttaminen työn perässä ilman rahaa
4
397
Vastaukset
- dfgdfghg
Ei mitenkään avusteta, täällä on kymmenien tuhansien asuntojonot. Siitä vaan odottamaan.
- onnee
Ota sossuun yhteyttä ja kysy sieltä neuvoa.Jospa ees muuttoavun maksaisivat,kun olet työpaikan varmistanut.
- rehellistä speliä
Minä oon joskus saanu muuttoavustusta. Älä tee enää lisää velkaa, et ikinä pääse tommosista merkinnöistä. saahan somalitkin ja itäblokin rosvot asunnot, miksei suomipoikakin.
- tässäpä neuvoja
Koitat vaan pikasesti saaha jotain duunia, jolla sitä rahaa saisit ja nykyisen asuinkaupungis sossusta haet muuttoavustusta. Entä olisko sun vanhemmilla mahdollisuus vaikka lainata rahaa sulle muuttoo varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898