Sukulaisia etsien

Yksi 66

Etsin nyt tätä kautta, tunnetko naisen joka on vuonna 1966 10.4 synnyttänyt pojan Turussa ja antanut hänet adoptioon? Äiti on ollut tuolloin 16-17 vuotias. Kaikki tiedot ovat tervetulleita.

2

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oikeudenmukaista

Saisitkohan tietoa täältä:
      http://www.turunensi-jaturvakotiry.fi/index.asp?sivu=turunensijaturvakotiry
      Tämä on toiminut 60 vuotta Turussa ja sitä kautta moni yksinäinen tai ehkä melkein kaikki yksin vauvaa odottaneet on kulkeneet. Turun Ensikoti saattoi sijaita jo silloin Luolavuorentiellä ja on siellä kai vieläkin.
      Istuskeltiin teiniporukalla iltaisin Turussa Kaskenkadun ja Itäisen pitkänkadun kulmassa Valion baarissa 1965-67. Siellä oli baariapulaisena ehkä meidän ikäinen tyttö, laiha ja hiljainen, toisin kuin me. Kerran hän alkoi meille surullisena puhua, sanoi antaneensa juuri vauvansa adoptioon, koska ei voinut pitää vauvaa itse. Syy: Vain alivuokralaisasunto, josta olisi joutunut pois, jos olisi pitänyt vauvan. Liian pieni palkka, että olisi saanut toisen asunnon. Vauvalle ei olisi ollut hoitajaa työn ajaksi ja olisi irtisanottu. Itki kovasti. Me tajuttiin kuinka karmea maailma on. Eikä tiedetty edes miten lohduttaa tai auttaa. Jäätiin ihan mykiksi.

• Anonyymi

Väärä kuukausi muuten kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe