Muistaako kukaan, että miten meni ne päiväkohtaset pisteet? Mulla on kyllä pointsi-kirjoja, mutta niissä ei ole sitä, että panjonko saa pisteitä päivässä käyttäöä oman painon mukaan. Tiedän että alle 70kg nainen saa käyttää päivässä 18 pistettä, mutta mites siitä painavemmat meni?
Saakohan muuten enää mistää painonvartijoiden tuotteita?
Painonvartijoiden pisteet
3
113
Vastaukset
- Helenainen2
Oma pistemääräni oli 20p päivässä. Olin 78kg 162sm kevyehköä työtä tekevä nainen
Itsekin olen kaivannut Painonvartijoiden tuotteita; varsinkin vähäkalorisia, ihania suklaapatukita, jotka pelastivat minut, kun suklaahimo yllätti.Vieläkin ostaisin juuri niitä, jos vain olisi kaupan jossakin. En tiedä, olisiko vastaavia tuotteita missään.Ennen vanhaan (10 vuotta sitten) oli vaan pelkän painon mukaan pisteet. Ja ne luki sellaisessa pistekirjassa, jossa oli pisteytetty kaikki ruuat. Liikunnalla pystyi hankkimaan extrapisteitä, joita ei ollu pakko käyttää.
- Random dude
jeps eli mul on ainakin tällanen ohje. 1. Nainen 7p Mies 15p
2. 18-20v 5p 21-35v 4p 36-50v 3p 51-65v 2p yli 65v 1p
3. Mikä on painosi esim: jos paino on 87kg niin pisteet 8p tai vaikka 112kg on 11p
4. Pituus alle 160cm 1p ja yli tämän 2p
5. Millainen päivittäinen työ A. istumatyö 0p B. seisomatyö 2p C. liikkuvatyö 4p D. fyysisesti rasittava 6p
ja sitten vaan lasket kaikki yhteen niin tulee yhteis pisteet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924