Painonvartijoiden pisteet

Muistaako kukaan, että miten meni ne päiväkohtaset pisteet? Mulla on kyllä pointsi-kirjoja, mutta niissä ei ole sitä, että panjonko saa pisteitä päivässä käyttäöä oman painon mukaan. Tiedän että alle 70kg nainen saa käyttää päivässä 18 pistettä, mutta mites siitä painavemmat meni?

Saakohan muuten enää mistää painonvartijoiden tuotteita?

3

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helenainen2

Oma pistemääräni oli 20p päivässä. Olin 78kg 162sm kevyehköä työtä tekevä nainen
      Itsekin olen kaivannut Painonvartijoiden tuotteita; varsinkin vähäkalorisia, ihania suklaapatukita, jotka pelastivat minut, kun suklaahimo yllätti.Vieläkin ostaisin juuri niitä, jos vain olisi kaupan jossakin. En tiedä, olisiko vastaavia tuotteita missään.

• Ennen vanhaan (10 vuotta sitten) oli vaan pelkän painon mukaan pisteet. Ja ne luki sellaisessa pistekirjassa, jossa oli pisteytetty kaikki ruuat. Liikunnalla pystyi hankkimaan extrapisteitä, joita ei ollu pakko käyttää.

• Random dude

jeps eli mul on ainakin tällanen ohje. 1. Nainen 7p Mies 15p
      2. 18-20v 5p 21-35v 4p 36-50v 3p 51-65v 2p yli 65v 1p
      3. Mikä on painosi esim: jos paino on 87kg niin pisteet 8p tai vaikka 112kg on 11p
      4. Pituus alle 160cm 1p ja yli tämän 2p
      5. Millainen päivittäinen työ A. istumatyö 0p B. seisomatyö 2p C. liikkuvatyö 4p D. fyysisesti rasittava 6p
      ja sitten vaan lasket kaikki yhteen niin tulee yhteis pisteet :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3588
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2016
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      861
    5. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      780
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      43
      775
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      59
      722
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      3
      706
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      677
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      666
    Aihe