tämmönen juttu..

mennis

elikkäs, onko joskus jollekkin muulle käyny samalla tavalla...
eli, moon seurustellu nyt pari vuotta saman tytön kanssa ja oon huomannu siinä matkan varrella todella ikäviä asioita.
ensteks, hän on sanonut minulle aina olevansa lepakko, ei ehkä ihan 100%:sesti mutta kuitenkin enemmän tykkää tytöistä.
mutta sitten kun on käyny monta kertaa niin että kännissä hän on pettänyt minua,
ja joka kerta pojan kanssa.
voihan se olla niinkin että kun nuoria vielä ollaan niin ei ehkä uskalla lähestyä muita tyttöjä.

ja sitten toiseks, no mulla on hirveä ongelma luottaa muihin ihmisiin.
mutta luulis nyt edes että omaan tyttöystävään voisi luottaa. mutta kun ei voi.
olen kertonut hänelle kaiken, ja vaan hänelle.
mutta kumma kyllä että siitä sitten muutkin tietävät....

nyt hän sitten ihmettelee että miksi en luota häneen, vaikka kyllä haluisin...
enkä enään tiedä mitä pitäs tehdä..
pitäis varmaankin erota, mutta se ois tosi vaikeeta. kun mä oikeestikkin rakastan ja välitän hänestä todella paljon.

moon vielä tosi nuori, ja nyt oisi kiva jos joku hieman enempi kokenut voisi minulle neuvoja kertoa...
kun ei oikeen nuo omat tunteet osaa päättää, ja aivoilla en osaa ajatella..:)

3

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miia

sori,itellä ei ole oikein kokemusta sellaisesta.. mut eipä se kovin hyvä juttu oo,jos ei voi luottaa toiseen suhteessa.. luottamushan on tärkeätä.. jos saisin tietää et oma tyttöystäväni olisi pettänyt mua,pistäisin jo kerrasta poikki.vaikka vaikeata olisikin.. en voi seurustella tytön kans johon en voi luottaa. koita viel jutella tyttöystäväs kans asiasta.

• Hapsu

.. näitä tälläisia tarinoita liikkuu täällä ja kuinka paljon niitä riittänee ulkopuolella?

Tuntuu siltä, että neitosten suurin ongelma on heikko itsekunnioitus. Kyllä kunnon suhteeseen kuuluu luottaminen ja toisen ihmisen kunnioittaminen. Jos ystäväsi kertoo asioita, jotka sinä olet luottamuksellisesti hänelle kertonut, niin hän ei kunnioita sinua. Joten, miksi roikut ihmisessä, joka ei kohtele sinua hyvin?

Ei mikään ihme, jos et voi luottaa muihinkaan ihmisiin. Luulen, että olet suht nuori vielä, joten tulet tutustumaan vielä moniin muihinkin ihaniin naisiin, joten älä kiusaa itseäsi huonossa ja masentavassa suhteessa. Voihan olla niinkin, että ystäväsi käyttää sinua hyväkseen pönkittääkseen omaa heikkoa egoaan. Todistaa sinulle iskemällä muita, kuinka haluttu hän itse on ja samalla luonnollisesti loukkaa sinua.

Ota itseäsi niskasta kiinni ja kysy itseltäsi, mitä suhteelta haluat ja toivot. Sitten vastaa rehellisesti saatko tästä suhteestä sitä? Jos et, niin sano se ääneen ystävällesi ja yrittäkää jutella. Keskustelu on suhteen kulmakivi ja niin kauan kuin asioista ei puhuta vaan haudataan jonnekin, niin suhde ei voi kasvaa vaan pikkuhiljaa nakertaa molempia osapuolia loppuun..

Muistat kuitenkin sen, että ystäväsi ei ole ainoa nainen maanpäällä ja kiire ei ole mihinkään - loppuikä aikaa rakentaa onnellista loppuelämää. Usko siihen ;)

• Eliö

Mikä on mielestäsi pettämistä?
      Kuinka tiivis suhde teillä on?
      Oletteko määrittäneet pelisäännöt?
      Mielestäni ihmissuhteeseenkin kuuluu tietyt pelisäännöt ja vapaus. Olettaisin, että erityisesti vapaudella on hyvinkin paljon merkitystä suhteen kestävyyden kannalta.

Kannattaa keskustella ja hakea luottamusta sen kautta. Mikäli ei onnistu, ette vain ole niitä "oikeita" toisillenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5103
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2018
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1888
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1700
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      957
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      855
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe