Tämä aihe on tullut sivumainintana esille muissa kettu/supi-metsästykseen liittyvissä keskusteluissa.
Mutta ajattelin että tästä keskustelisi laajemminkin, kun on melko halpa syötti"rehu" joka maksaa alle 15 euroa/15kg säkki. Tämä siksi kun ei aina jouda kalastamaan roskakalaa.
Eli, onko teillä kokemusta koiran kuivamuonan käyttämisestä supikoiran syöttinä?
-Supikoirahan on kaikkiruokainen joten luulisi tepsivän.
Itse olen aloitteleva metsästäjä (m.kortti 2v), ja perustin vasta sunnuntaina tällaisen syötin. Onko jo liian myöhä laittaa tähän vuodenaikaan jos tahtoisi ampua syötiltä lopputalven nälkäisiä supeja?
Onko kellään kokemusta siitä että kuinka kauan menee supikoirilta totutella uuteen ja outoon ruokaan?
Koiranraksuja/-muonaa/-papanoita Supeille?
5
218
Vastaukset
- Latailija...
Kyllä toimii, itse olen kyllä pyöräyttänyt hieman verta sekaan.
- allrounderi
Ok, jännä idea! Kenen verta vuodatit? :D
- Latailija...
allrounderi kirjoitti:
Ok, jännä idea! Kenen verta vuodatit? :D
kunhan et omaasi vuodata. Kaik muu käy. Touhua kumihanskat käsissä niin syötit kelpaa ketullekin.
- allrounderi
Tuli juuri mieleen että mitä jos valelee raksuille kalalientä (kuutiosta keitettyä) ?
- Surströmming
Kuulin jutun että ruotsalainen hapansilakka olisi toimiva syötti. Ihmisille se on tarkoitettu mutta ruotsalaisille ihmisille. Täällä sitä ei syö erkkikään.
Haju on aika voimakas.
Tässä madcookin pojat maistaa sitä
http://www.youtube.com/watch?v=jjwrZ1-WjsI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673