Miten tapetoin huoneen jossa kulkee sähköjohtoja? siis sähköt vedetty pintatyönä.
Olisiko hyviä neuvoja?
Tapetit
8
1505
Vastaukset
- pööpöilijä_kei
upota johto seinään, tasoita, pohjamaalaa ja tapetoi yli.
- Näin on
Pura asennukset tapetoinnin ajaksi.
- sein, ruut
Joo, näin teen, tulee siisti lopputulos. Kiitos Näin on
- tapetoija
Itse otin johdot pois asennuksen ajaksi. Se oli helppoo kun ne oli sellasil muovisil koukuolla kiinni
- Älkää nyt
j***alauta olko ihan kädettömiä ja alkako asennuksia purkamaan tapetoinnin takia! Sähköasentajahan tuossa taas tarvitaan ne siististi takaisin laittamaan. Tuon pinta-asennuskaapelin päälle liisteröidään kapea 5-10 cm tapettiliuska joka taputellaan tiiviisti paikalleen molemmin puolin, sitten isot vuodat molemmin puolin kaapelia siten, että ne rajoittuvat kaapelin kylkeen. Isompi vuota tulee siis osittain tämän kapean liuskan päälle. Mikäli kaapeli on kiinnitetty möhlöillä muovisilla naulakiinnikkeillä niin tehtävän haasteellisuus tietysti kasvaa.
- Näin on
Paljon kauniimpi tapetointi tulee jos tapetoinnin voi tehdä ilman sähköjohtoja on helpompi tapetoida myös. Maksaa se remontointi siitä ei pääse mihinkään. Vanhat johdot voi merkitä laittaa takaisin osaa kyllä kuka vain kaapelia seinään laittaa. Kytkekimiseen voi sähkömiestä pyytää jos haluaa. Olen nähnyt riittävästi johtojen päälle tapetointeja.
- Voi huoh
Näin on kirjoitti:
Paljon kauniimpi tapetointi tulee jos tapetoinnin voi tehdä ilman sähköjohtoja on helpompi tapetoida myös. Maksaa se remontointi siitä ei pääse mihinkään. Vanhat johdot voi merkitä laittaa takaisin osaa kyllä kuka vain kaapelia seinään laittaa. Kytkekimiseen voi sähkömiestä pyytää jos haluaa. Olen nähnyt riittävästi johtojen päälle tapetointeja.
Siis ei Hyvää Päivää!
Luuliko joku kätevä nikkari yllä olevaa ( Älkää nyt ) ihan todeks!? Että saa taas nauraa näille "remonttireiskoille"! - Älkää nyt
Voi huoh kirjoitti:
Siis ei Hyvää Päivää!
Luuliko joku kätevä nikkari yllä olevaa ( Älkää nyt ) ihan todeks!? Että saa taas nauraa näille "remonttireiskoille"!Saammeko lukea "Voi huoh"in version tapetoinnista. Kuulutko niihin ääliöihin jotka vedättävät sähköt joka 10. vuosi uudelleen (tai niin usein kuin emäntä kyllästyy - joko tapetteihin tai sinuun). Kaapelia kyllä kuka vain osaa seinään naulata mutta vanhan liiton ammattimies tarvitaan jotta pinta-asennuksesta tulee sellainen jota ilkeää katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816