Olisiko täälä ketään maili - kirjekaveriksi ??
Olen itse 21 - vuotias nainen Etelä- Pohjanmaan metiköistä ja haeskelen siis uskovia ystäviä ja juttu kavereita.
Uskovaisia ystäviä etsiskelen
5
239
Vastaukset
- hey3
Moekka!! Mä olen itekkin 21-vuotias miespuolinen jeesukseen uskova ihminen Itä-Suomesta ja kiinnostuin tosta sun jutust. Olisi mukavaa keskustella uskon asioista ym.? :)
- Kirjeystäviä!
Kyllä täällä on :) Onko sulla s-postia tms?
- hmmm4
On kyllä sähkäri,voisitko sä laittaa oman sähköpostiposoitteesi kun mulla on siinä omassa nimeni niin kehtais tänne laittaa.. tai jotenkin muuten saisin yhteyden sinuun?
- MINÄvain1991
Täällä toinen 21 vuotias uskova nainen etelä-pohjanmaan metiköistä :D
Jos kiinnostaa, niin täs on sähköpostiosote: Annika_Ylitalo@hotmail.com - jansolina1
jansolina91@gmail.com on tämä mun osoite :) sinne niin viestiä tulemaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665894Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512976- 312163
- 131777
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191763- 171707
- 181509
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121496- 481476
- 91443