APUA, videokuvaus

valokuvaaja007

Mulla on siis kohta vuoden ollut canon eos 1000d, ja nyt mun kaverin kaveri on löytänyt siitä videonkuvaus asetuksen. Jos näin on, mistä sen asetuksen löytää..?

5

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vidiootti Ville

Ei siinä ole mitään videointimahdollisuutta, 1100 D:ssä on mutta sekin vain HD (ei full).

• vaihda pokkariin

APUA, osaanks mä lukee siis vast ekaa vuotta. Eiks joku vois lukee mulle manuaalii iltasin. Mun kaaverit ei suostu, siis hei.

• Vastoin väittämää, kamerasta löytyy live view. Toisin sanoen kolmen tuuman takanäyttö josta katselemalla ja kameraa liikuttelemalla tuntuu kuin videokuvaa ottaisi. Semminkin kun viive on kuudenkymmenen mikrosekunnin luokkaa. Lisäksi Kamerassa on sarjakuvausmahdollisuus jota käyttämällä kuvia purskahtelloo siihen malliin jotta kun niitä katselee takanäytöltä vaikutelma on lähellä hidasta videokuvaa.

• Vidiootti Ville

Se videokuva on pelkkä tunne mutta ei se 1000 D pysty ottamaan " videon kuvaa" eikä videokuvaa . Elävä etsinkuva (live view) on ihan eri juttu.

• pikosekuntti

" Semminkin kun viive on kuudenkymmenen mikrosekunnin luokkaa."

Aika nopee värkki:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      24
      3144
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      773
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe