millaisia ovat esimiehet kuopion iss:illä? arvostelevatko ne siivoojien ulkonäkoä yms
iss kuopio
65
4114
Vastaukset
- jossu29
arvostelevat, tuijottavat ärsyttävästi, :: luulevat olevansa itse jotain filmitähtejä. ihan siis :( porukkaa, ainakin suurin osa
- jessica 32
haastattelussakin hyökkäilevät idioottimaisesti pääle: tyhmillä kysymyksillä, naureskelevat kun haluat siivota. Niin eikos ne siivoojat siivoa? Eivät tajua itse mitä siivoojat tekee, jos ei siivoa? !
- KIUSATTU5
kuopion iss on rasistinen ja työpaikka kiusaamisen työ paikka luvaan eka täydet tunnit ja sit otetaan yht äkkiä vuorot pois ja esi miehet ei puutu kiusaamiseen millään lailla esim KUOPION LIIKENNE!! ISS PALVELUT!
- KIUSATTU5
LUVATAAN SIIS EKA TÄYDET TUNNIT JA SIT YHT ÄKKIÄ OTETAAN VUOROT POIS!!
- edc2
juuri tälläisen kuvan sain iss in haastattelussa, pitävät ihan tyhmänä jne
Meninkin muualle töihin: issillä en ole ollut koskaan enkä tule menemäänkään.
on se perke..... le että eivät lupauksiaan pisä!!
- xakki
tee valitus liitolle:ei tollainen juttu ole oikein! perceleen ISS
- iss kusettaa
Tiedän tunteen että tollainen vit ut taa kun lupaillaan ja sanat perutaan: EI HYVÄÄ MAINOSTA ISS lle!! pitäkööt pas kan sa!!! mennään töihin muualle.
- iss is *******
just niin iss
- iss on paskaa
Mä oon Iss:llä töissä,ankara esimies,kutsuu mua "ystävä hyväksi" ei noin "lapsi rakas" aina tulee paskaa niskaan,mikään ei oo koskaan hyvä! Joo tiedän; teen pikkuvirheitä,aloitin maaliskuussa,ja luulin et hommat on helppoja,mut kyl mä jotakin teen oikeen mielestäni ainkain. Mut sekään ei kelpaa esimiehelleni.
- SÄÄLITTÄVÄ ISS
ELKÄÄ AINAKAA MENKÖ KUOPION LIIKENTEELLE TÖIHIN SIELLÄ ON PAHIMMAT KIUSAAJAT JA TAPAUKSET VUOROJA VÄHENNELLÄÄN JA TOISET ISTUU RÖÖKI KOPISSA JA JAUHAA PASKAA ! KU TOISET TEKEE TYÖNSÄ HALLISSA,SIT SOITELLAAN PERÄÄN KYSELLÄÄN TULIKO TYÖT VARMASTI TEHTYÄ!
- :O :O
jes kohde vastaava vaihtunu tuolla kohteeessa hakevat paikkaan työn tekiään mollin sivulla!
- heccu*
itse siivosin siellä yli neljä vuotta! yö vuoroja tein ja kaikki oli ok! työkaverit jne..kiire toki oli ja vaadittiin paljon, selvittiin kyllä hyvin. siivous firma oli silloin kyllä vaan toinen. toivoisin että saatte hyvän siivous tiimin ett asiat toimis. ei oo kiva ku toiset maleksii ja palkka tulee. Meillä kaikki toimi silloin ja oli 3 työntekijää ja kunnioit. toisiamme ei ollut ongelmia. täydet oli tunnit AINA!
- heccu**
syy ei välttämättä ole issin yksinään::: siivous tuolla on rankkaa busseja siivota meinaan, mutta aikaa pitää olla täydet tunnit ja kaikki listaan merkatut autot siivotaan hyvin. lorvia ei saa: ei siitä tuu mitään jos toiset maleksii ja toiset raataa. Vappukin tulossa ja siivottavaa riittää... varmasti. ( yrjöt, pas***,muut sotkut) työn iloa!!
- ,,,
Siellä onki sellanen työn ohjaaja joka istuu rööki kopissa 5min välein ja sit soittelee perään et tuliko hommat tehtyä ja viestittelee et eikö ole pokkaa vastata puhelimeen!
- muual töissä...
,,, kirjoitti:
Siellä onki sellanen työn ohjaaja joka istuu rööki kopissa 5min välein ja sit soittelee perään et tuliko hommat tehtyä ja viestittelee et eikö ole pokkaa vastata puhelimeen!
no on sillä huonot hermot::siivois itte enemmän eli syy on ohjaajassa!!! vaihto toiseen ohjaajaan edessä!!!??
- jatkoja muualta??
Tollasta meininkiä... pääseehän sitä aina pois jos ei yht. työ suju.. kyllä töitä muualtakin saa. Ja työpaikka terroristille vaan kenkää: polttas vähemmän ja käyttäs kännykän sijaan moppia ja antas vaan sen heilua kun ton suun soitonkin hallitsee,, se työn ohjaaja meinaa.
- raitis22
ISSin ohjaaja SAVUSTUSPÖNTOSSÄ!!ÄLLÖÖ!!!
- ©®®
MEILLÄ ON SAVUTON TYÖPAIKKA!!
ELI EI POLTETA TYÖAIKANA, MUTTA EI KYSEESSÄ OLEKKAAN iss!!! TYÖT TEHDÄÄN HYVIN KERKIÄÄ SAUHUILLE TÖITTENKIN JÄLKEEN, JOS POLTTAA RÖÖKII.
- minä lähdin pois:)
i=ilkeitä s=sanomisia s=siivoojille=iss=iss
tälläinen on siis ISS- muu_ka_lainen
ilkeä siivooja savukekopissa==iss
kummallista menoa issillä, ohjaaja vaihtoon, vai onko kaikki tollaisia siellä??
ei tartte kyllä mun issille lähtee koskaan kun on hyvä työpaikka muualla! jatkoja parempia !
- exodus7
ikävä kyllä,, kyllä arvostelevat:: ihankuin se vaikuttaisi työnlaatuun. kuullut olen näin ja itse kokenut asian myös.
- lost8
mitenkä iss nyt, onko ohjaaja vaihtunut? työn jälki parantunut?
- aarinko¤
joo////ei// ehkä joskus
- :) :)
ON VAIHTUNU !
- sommoo hommoo
IMMEISTEN KULJETUS AATO!!! == LINJA-AUTO!!
- savox savox
haaska juttu
- serguskin4
savox savox kirjoitti:
haaska juttu
lintu?ko?
iss siivoaa siis linja--autoja :o
- Boycott ISS
Joo on kokemusta,yli 10v takaa ja parin vuoden takaa,ihan sieltä!!!Tollanen firma perustuu vain riistolle,eli työntekijöiden simputukselle!!!Siilissä sama,työkamun kans tehtiin valituksia,esim tuntipalkat alennettiin ja asianmukaisia työvarusteita ei ollut,muiden vanhoja liian isoja turvakenkiä ja tätä rataa.Työajat mitoitettu ihan liian alakanttiin.ja jos saikulla oot niin epäillään ja kerrotaan sekin työkavereille
- et silleen......
7 siivojaa lopetti Siilissä puolen vuoden sisään ISS:läisiä,jäljelle jäi vaan nää pomojen peffan nuolijat ja pari lihavaa vanhusta orjapalkalla
- watawata
et silleen...... kirjoitti:
7 siivojaa lopetti Siilissä puolen vuoden sisään ISS:läisiä,jäljelle jäi vaan nää pomojen peffan nuolijat ja pari lihavaa vanhusta orjapalkalla
jospa nuo lihavat mammat laihtuu.. kun saavat siivota autoja urakalla, paska palkalla. pikureissa voi tulla ongelmia, jotteivat jää kiinni penkkien väliin. liikettä niveliin!
- PEM Kuopio
Esimiehille riittää että työt tulee tehtyä ja jokainen yrittää parhaansa. Ei ole kenenkään edun mukaista, että esimies arvostelee ja asettuu yli-ihmisen rooliin. Esimies on töissä työntekijöidensä edunvalvojana, työnjohdollisissa toimissa ja kontaktoi asiakkaiden kanssa. Se mitä laatu kriteereihin tulee, jokainen esimies vastaa myös henkilökuntansa osaamisesta ja motivaatiosta. Myös työpaikkakiusaamiseen puututaan ankaralla kädellä. Sitä ei saalita!
Tämä oli esimiehen näkökulma tähän asiaan. - inkkupa
huonosti siivotaan nykyään bussit kuopion liikenteellä. tuulilasit ovat hirveässä kunnossa: häiritsee kuskia kun pitää ajaa ja aurinko paistaa. lasista näkyy tosi huonosti kun on niin samea. vaara liikenteessä!!
- ,,,,,,....
oisko syy siin ku mammat istuu rööki kopissa ja sit itkeevät et hirveesti on autoja siivottavana ja eikä aika riitä sit ikkunan pyyhintään!!
- @mm@ttil@inen
voi jee,, ja palkaako maksetaan tollaiaille lusmuille!!! potkut vaan, pilaavat firman maineen!!!
- juuli9
@mm@ttil@inen kirjoitti:
voi jee,, ja palkaako maksetaan tollaiaille lusmuille!!! potkut vaan, pilaavat firman maineen!!!
on tainut mennä jo, ainakin luulis niin. linja-auto siivouksessa.
Ei taida mammoja hävettää. - 120 autoa siivottava
no haloo: kyllä ei autot vähene jos vaan savustaa kehoonsa, ei tuo ole syy, että ei kerkiä. ilmankos paskaisia autoja on. kuskit äksyjä kun joutuvat likaisilla ajamaan.
- ei taida ei
juuli9 kirjoitti:
on tainut mennä jo, ainakin luulis niin. linja-auto siivouksessa.
Ei taida mammoja hävettää.ei taida ei
- face1
tuo ei ole syy::selitystä vaan. eivät vaan halua .
- kuski vaan
mammat voisi työntää röökisä percee ceen ja siivota. toi ajo turvallisuus on totta!!
- totta :)
totta :)
ajattelisivat aivoilla! kenen vastuu jos kolari tulee kun tuulilasi on pas kainen::: siivoojan syy!! - air wave
parempi lopettaa kokonaan tuo sauhuttelu. ja tehdä työt.
- kuski muualta
voi voi teitä mammoja kuopion liikenteellä!! siivotkaa ,ei ne autot itsekseen puhdistu. ei ainakaan rööki kopissa oleskelulla.
- jinikini
joo on kummallista porukkaa töissä tuolla.
ei hyvältä vaikuta.
- llllll
tuolla olin iss:kautta siivoomassa kohde vastaava oli erottamassa töistä kun oli lukenut ja ymmätäny viestit väärin kun luuli et en pysty tekee tiettyjä päiviä sit tuli viesti et palauta avaimet ja työ vaatteet toimistolle ! kyllä on niin ihmeellistä porukkaa töissä ! eikä taida olla sielua ja tunteita ollenkaan :(
- asia menee näin..
joo niin on.
- jetsulleen ja
asia menee näin.. kirjoitti:
joo niin on.
justiisa juu
- se on..
jetsulleen ja kirjoitti:
justiisa juu
issipä ISS kukas muu!!
- yoppi yoo
missäs päin iss on mukava paikka??
- vuosi 2013
ei ainakaan täällä....iss.....
- tavallinen työnorja
kokemuksesta voin sanoa että KYLLÄ , mutta en ole muissa kohteissa törmännyt ikinä tällaiseen arvosteluun. mikähän siinä on ett pitäis olla joku muotinukke: ett heille kelpaa.
- vahtikoira3
joo sitt nää muotinuket ei siivoa kunnolla kun pelkäävät esim tekokynsien irtoavan ja saunan pesussa hikoillaan ett meikit valuu.... täytys nyt iss kin ajatella paremmin.
- .....
aika kuopion liikenne?,,
- issillekkö
muut iss kohteet, millaisia ovat ?esimiehet? toi yksi kohde näkyy olevan ainakin selvää:arvosteluista päätellen.
- banaanipr
?? iss ??
- hot place...
sorry , but i dont like iss!
have nice day... - moppitukka3
käy katsoo, nii tiedät.. :) :} :[ :| :| :(
- viihdy muualla...
viihdyin iss formalla vain pienen hetken, joku siellä vaan oli että ei ollut hyvä olla. nykyisin muualla ja kaikki on loistavasti mennyt: työkaverit, pomo,tiiminvetäjät,työympäristö jne vuosia olen ollut jo täällä enkä aio vaihtaa minnekkään muuanne.
- liu22
olla mina tyytyvainen iss kuopio nyt
- mus22
ole vaan, ole hyvä
- bahama sun
ulkomaalaiset ovat taatusti tyytyväisiä kun eivät tiedä miten heitä kusetetaan palkassa. pohja tuntipalkka ja perkuleesti töitä.rivakkaan tahtiin. oikeutta myös heille:kun vain tajuaisivat pyytää sitä.
- ei kysyvä way eksy
näin on asiat
- Värsisti Naananen
" ISS:lle vahinkosaneerauksen myynti tarkoittaa keskittymistä entistä enemmän strategiassa valittuihin ydintoimintoihin Tanskassa, Norjassa ja Suomessa. Kauppahinnalla ISS lyhentää velkojaan. (Kauppalehti).
He Hee, alkavat rahat olemaan aika finaalissa ISS:llä. Kyseinen vahinkosaneeraus ei siis ole ydinliiketoimintaa mikä siis tarkoittaa sitä, että eihän sistä sitten ole rakennusliiketoimintakaan, LVI ja S töistä puhumattakaan! Ostakaa ostakaa huuotokauppa jatkuu. Vahinkosaneeraus oli merkittävä toimeksiantaja heidän korjaussaneerauksen yksikölleen ja on kukkupuhetta yhteistyön jatkuminen ennallaan eli vähätöinen talvi on tulossa rakennusyksikölle,,, saneeraukset ja YT edessä.. mitä ISS tekee oikeasti sisäilmatutkijoilla? siivouksen ja kiinteistöhuollon tukiyksikkö??? no myykää jo.. samalla joutaa rakennuttamisen puolen konsultitkin myydä pois! - piis of make
Olen ollut töissä ISS:llä, en tosin Kuopiossa. Pari vuotta firman touhuja katseltuani päätin hakeutua muualle töihin. Epäpäteviä esimiehiä, toistuvasti virheitä palkanmaksussa, työntekijöiden aliarvioimista, kyttäämistä, arvostelua, jopa työpaikkakiusaamista... Itselleni jäi ISS:stä huono kuva työnantajana enkä voi suositella sitä työpaikkana kenellekään. Tietysti isossa firmassa saattaa olla jollain myös positiivisia kokemuksia.
- kusetettumyös
Minuthan pyydettiin viime talvena eka ryhmähaastatteluun eikä minulla ollu mahdollisuutta tulla sinä päivänä haastatteluun, niin antoivat minulle toisen haastattelu päivämäärän. Kun menin ISS firmaan esittämään itseäni selvisi että työpaikkaa ei ole enää vapaana. Kävin siis haastattelussa JUST FOR FUN... Ei siinä mitään kun on työharjottelujakso menossa ja kertoo menevänsä työhaastatteluun missä ei ollutkaan enää työpaikkaa vapaana. Haistaakaa kuule ISS niin paljon paskaa kun mitä levitätte sitä.
- ...
oli kuopiossa sellanenkin tapaus issillä eka kohde vastaava antoi asiallisesti palautteen asiasta sitten myöhemmin työpaikalla tuli huutelemaan päin naamaa et turha lusmuta töistä haukkui pystyyn sitten kehtas valehdella esimiehelle kun tein siitä valituksen että antai vaan palautteen siivouksesta ei ollu kuulemma huudellu mitään :( ,,**kuopion liikenne**
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847