Kertokaahan ko. puhelimien eroja, kiitos! Mulla oli C55, mihin olin toooodella tyytväinen, mutta idioottina vaihdoin Samsungin SGH-V200-malliin. Nyt haluan vaihtaa takaisin. Vaihdan joko C55:een joka on tuttu malli, muta M55 kiinnostaa myös koska on hienon näköinen :) Onko M55:ssä samat ominaisuudet kuin C55:ssä (paitsi äänitys viestiominaisuudet) ts. profiilit, soittoäänet, eri henkilöille erilaiset soittoäänet yms? Kiitos vastauksistanne! =)
M55 vs C55
6
599
Vastaukset
- M55
C55:sta en sen kummemmin tiedä, en ole sitä omistanut. M55 on ollut käytössä muutaman kuukauden, olen ollut tyytyväinen.
Profiileja löytyy 8 joista 7 voi muokata. Se yksi on jokin "Lentokonetila" jolloin puhelin ja kaikki hälytykset kytkeytyvät pois päältä. Tätä ei voi siis muokata.
Yksittäiselle henkilölle ei saa omaa soittoääntä, sen sijaan puhelimessa on erilaisia ryhmiä joihin osoitekirjan tiedot voi laittaa. (Ystävät, Perhe, Työnumerot ym.) voi myös muokata. Joka ryhmälle kyllä saa erilaisen soittoäänen.
Ja jos omistat tietokoneen ja hankit puhelimeen datakaapelin saat niiden avulla kännyyn järkyttävän hienon kuuloisia soittoääniä (waveja), ns. "aitoja soittoääniä" joita kyllä saa tilaamallakin (maksaa!). Myös pelejä, taustakuvia ym.
Puhelimessa on myös näyttävät sivuvalot jotka vilkkuvat puheluissa, viesteissä, muistutuksissa ym. hälytyksissä. Jos vaikka pitää puhelinta pöydällä ei tarvitse aina katsoa puhelimesta onko joku soittanut. Riittää kun vilkaisee vilkkuuko valot.
Siinä nyt oli joitain hyviä puolia, kertokaa joku niitä huonoja. Kaikenkaikkiaan ihan hyvä vehje, saa aika edullisestikin.- tiia
Kiitos näistä tiedoista :) Saako muuten M55:een näytönsäästäjäksi graafista kelloa?
- m55
tiia kirjoitti:
Kiitos näistä tiedoista :) Saako muuten M55:een näytönsäästäjäksi graafista kelloa?
Kyllä saa.
- Sakke
Onnettomat näppärit menee kynnet ja hermot.
No , jos peruste on muutama valo siellä sivulla niin ole hyvä.
Mulle riitti 1 kuukausi.
Jos katot vaan hintaa niin kait toi on ihan halpa , mutta värinäyttö on tasoo samea ja 4560 väriä= VANHA.
Vastaavassa uudessa siemenssissä 2* suurempi näyttö 65000väriä ja resulaatio tuplasti parempi.
- m55
mul on ollu molemmat ja olen ollut tyytyväinen m55 enemmän siin on sanelukone ja se on aika siisti.
JA SE ON HITON KESTÄVÄ.
heitin sen nin pitkäl kun pystyis meijän pihal kun sain siit 10 e eikä muuten tullu naarmuukaan!!! - jaahas
juuh mul ois myynnis tuollane siemens m55 jos kiinnostaa http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=10499634 mailaile [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691