Stone Kivitalot Oy

hgfhhfgghf

Mikäs tää tällainen Stone Kivitalot on ? Toimii Jämerä kivitalojen vanhalla Y-tunnuksella. Kuitenkin vanhan Jämerän toiminta on siirtynyt Aeroc Jämerä Oy:lle.
YTJ kertoo toimialan olevan Puutavaran ja rakennusmateriaalien agentuuritoiminta (TOL: 46130) YTJ. Näyttäis olevan joku tanskalainen TJ.

6

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhaa höttöä

No tuolta yhtiöltähän Aeroc Jämerän liiketoiminnan osti... ilmeisesti ei saa käyttää "Jämerä" mainintaa enää nimessään ja siksi käyttävät "Stone":a... Ihme kun eivät muuttaneet nimeä Höttö-kivitaloiksi. Ajelee ilmeisesti loppuun kaikki vanhat Jämerän caset ja siirtyy emoyhtiön (H H) pöytälaatikkoon Tanskaan.

• venäl

Taustalla taitaa olla h h.lta potkut saaneita henkilöitä.

• Paloi pohjaan
        venäl kirjoitti:

Selvittävät itse keittämäänsä soppaa kun sattui palamaan pohjaan huolella.

• Huippuja
        venäl kirjoitti:

Onko he niitä liikevaihdon viisinkertaistajia? Kovaa bisnesporukaa.

• Erska2

Stone on pöytälaatikko firma, jota pyörittävät H H Finlandin ja itse asiassa H H:n tanskalaiset tyypit. Yrittävät saada toimintoa lopetettua Suomessa, mutta eivät oikein onnistu, koska ovat rakentaneet niin monta kohdetta ihan pelkkää sutta ja lienevät oikeudessa seuraavat 10 vuotta. Ovat siis käytännössä sama pulju, kuin H H, mutta omalla Y-tunnarilla. Ongelmana tosiaan on, että ovat rikkoneet kaikkia mahdollisia suomen rakennusmääräyksiä ja rakennelleet kohteita väärennetyin tiedoin ja totaalisen sekavilla alihankkijasopimussuhteilla. Onneksi KRP on vihdoin kiinnostunut näiden pellejen toiminnasta ja tutkii toiminnan laillisuutta. Pysykää siis kaukana myös H H:sta. Kai niiltä voi harkot ostaa, mutta ei mitään muuta.

• älkääpäsekaantulo

Tämä (en teidä onko jo edesmennyt) Rock-kivitalot on yrittänyt jatkaa H H:n Siporexin myyntiä ja samalla tavalla suhmuroinut caseja pitkin poikin. En ostaisi edes harkkoja tuolta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1602
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe