Saunalahden hinnnaklorotus 300 % !!

Huhhuhuhuh

Saunalahdelta tuli ilmoitus että littymäni kk-maksu nousee 0,67 eurosta 2,66 euroon. Puhelimessani ei olle nettiä eikä sitä siihen saa. Puhuvat "uudistuksesta" pitäsi puhua järkyttävästä hinnankorotuksesta!

23

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisakusettaa aina

      Asiaan liityvässä lehtihaastattelussa joku heidän ymmärtämätön johtajapelle väitti heillä olevan jonkun vaihtoehdon. Eipäs ollutkaan, joten liittymäni meni vaihtoon naapuriliikkeessä. Koko homma hoitui alta viiden minuutin.

      • Petoksen Maku

        Missä lehdessä tuo haastattelu oli?


    • voiha viipur

      Kannattaa vaihtaa operaattoria nimittäin jos ei ole mobiilidata pakettiliittymää niin kk maksu nousee 1.99e meillä vaihtui neljä liitymää tänään

      • ulosmarssi

        täällä vaihtui yksi


    • maisa881

      Täällä vaihtuu kolme liittymää. Äitini, minä ja mieheni siirrymme pois saunalahden asiakkuudesta. Kiva ku tekevät tollasia uudistuksia että pitäs maksaa 1,99€/kk lisää vaikka ei saa mitään etua itselleen! Alle euron päivät olleet käytössä itselläni jo pitkän aikaa, eikä puhelimessa ole nettiä kenelläkään meistä kolmesta. Vaikka ei ole suuri lisämaksu, periaatteesta vastustan tuollaista. "Mihin nää sentit oikein menee?"

      • Ahneella on...

        "Mihin nää sentit oikein menee?"
        Epäilen, että johtajien palkkioihin.


      • hahhhaahhhahhhhaa
        Ahneella on... kirjoitti:

        "Mihin nää sentit oikein menee?"
        Epäilen, että johtajien palkkioihin.

        "Mihin nää sentit oikein menee?"

        Mulle.

        t. Elisan osakkeenomistaja, joka nauttii tänäkin keväänä 8 % osinkotuotosta


      • Ans kattoo
        hahhhaahhhahhhhaa kirjoitti:

        "Mihin nää sentit oikein menee?"

        Mulle.

        t. Elisan osakkeenomistaja, joka nauttii tänäkin keväänä 8 % osinkotuotosta

        Turhaa odotusta 8 % osinkotuotosta kun puolet asiakkaista muuttaa muualle.Kyllä katteet putoaa ja tulevat €urot myöskin.


      • pilkunviilausta
        Ans kattoo kirjoitti:

        Turhaa odotusta 8 % osinkotuotosta kun puolet asiakkaista muuttaa muualle.Kyllä katteet putoaa ja tulevat €urot myöskin.

        Osinko jaetaan viime vuoden tuloksen perusteella.

        Tämän uudistuksen vaikutukset nähdään ensi tai seuraavan vuoden osingossa.


    • Vain muutos kannatta

      Korotus on 397% eli n.400% likiarvona.Sehän on selvä varkaus asiakkailta.
      Muuttakaa toiselle edustajalle esim. tele finland löytyy mm.Citymarketeista.
      Hups oliko mainostusta vai pidäteltyä kiukkua?

    • > nousee 0,67 eurosta 2,66

      luepas tuoreempaa laskua. On 0,68 eurosta 2,67 euroon

      HÄVYTÖNTÄ silti

    • asiakkaat_weks_heti

      Koululla muttama vastaantulija oli jo päättänyt vaihtaa TF:lle

      • KolumbukselleHyvasti

        Samoin, vaihdoin samasta kk-maksukorotusilmoituksesta johtuen Kolumbus liittymäni TF:lle.


    • klonnahirotus

      Mikäs se simmone hinnnaklorotus on?

    • invisitiofirma

      Meiltä lähti 5 puhelinliittymää, 3 nettitikkuliittymää sekä ADSL saunikselta. Se tuo Elisan kylmänviileä toiminta puskee saunalahden läpi niin että jäätää. Aikoinaan Elisa ryssi meidän liittymän ihan huolella ja kun kävin Shopitissa siitä reklamoimassa niin asiakaspalvelija kehtasi muitten asiakkaitten kuullen alkaa kovaan ääneen syyttämään mua valehtelijaksi. Ja sitten kun on nämä Elisan monopolialueet, missä ei muilta voi ADSL-liittymiä tilata. Kyllä se nyt sen rip off konsernin palvelut riitti mulle.

    • Reality....

      Olisi mielenkiintoista tietää millaiset töyhtö- ja geelipäät ovat tämänkin uudistuksen takana.
      Siitä ei ole kuin haittaa Saunalahdelle.
      Röyhkeää...HÄVETKÄÄ.

    • Jutta ja Kypros

      560% korotus tulisi kytkyn jälkeen ja mobiililaajakaistassa pingit pyörii siinä 500ms kun taas DNA:lla joku 200ms. Ei näin, hyvästi

      Blingstrom.fi
      - Kultaharkkoja joka sekunti.

    • MinäKansPian

      Vaihtajat voisivat kertoa numeronsiirron nopeudesta

      • minä_kans_JO

        > Vaihtajat voisivat kertoa numeronsiirron nopeudesta

        Viidentoista (15) päivän kuluessa lupasi tapahtuvan se operaattori jolle Saunalahden kännyliittymäni siirsin

        Jos varmasti haluaa päästä eroon maaliskuun aikana, on KIIRE


      • minä_kans_JO
        minä_kans_JO kirjoitti:

        > Vaihtajat voisivat kertoa numeronsiirron nopeudesta

        Viidentoista (15) päivän kuluessa lupasi tapahtuvan se operaattori jolle Saunalahden kännyliittymäni siirsin

        Jos varmasti haluaa päästä eroon maaliskuun aikana, on KIIRE

        > Viidentoista (15) päivän kuluessa lupasi ...

        Lupasi nettisivullaan mutta saapunut siirron vahvistava kirje oli päivätty monta päivää vaihtoilmoituksen jälkeen ja vaihto sen mukaan vaatii VÄHINTÄÄN 15 päivää :(


    • Poiss_Lähdössä

      Kuuluuko mitään uutta? Eivät yritäkään pysäyttää asiakaspakoa?

    • KuseeÖögaan

      "hinnnaklorotus" L-kirjaimella on hyvä nimitys tälle silmään pissaamiselle

    • kytkyt

      Mulla norppa ja kytkyä jäljellä 1,5v. 1.4 alkaen saan 1,5v ajaksi 0,67e/kk hintaan 256kbit/s netin, nykyisen 0,67e 4,94e (mobiililaajakaista mini) = 5,61e/kk. Netin nopeus tosin laskee 512 -> 256, mutta eipä haittaa kun käytän satunnaisesti. Kuukausihinta nousee siis vasta 1,5v jälkeen, säästän siis 18 x 1,99e = 35,82e (18 x 4,94e = 88,92e ilman uudistusta). Olen iloinen uudistuksesta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe