Moikkamoi!!
Onkos tuo haida sellainen merkki, että kyseinen cpl suodin kannattaisi ostaa vai pitääkö kalliimpi hoya ? Eli linkki: http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=4383
Olisi nikon d3100 ja 18-55 vr se kitti plus se pitempi kittilinssi.
Haida CPL ?
4
303
Vastaukset 4
- pölöpola
Enpä tunne tuota merkkiä, mutta yleisesti ottaen polaa hankkiessa ei kannata pihistellä laadussa/hinnassa.
osta kalliimpi hoya. minulla kokemus siitä ja halvasta, hoya voittaa kirkkaasti.
tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :)- eskilom penttilöä
"tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :) "
eli et katso etsimeen kuvatessasi? - eliitkumppani-kirurg
eskilom penttilöä kirjoitti:
"tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :) "
eli et katso etsimeen kuvatessasi?"eli et katso etsimeen kuvatessasi?"
ei kirurgien tarvitse katsella etsimiin eikä mihinkään muihinkaan suunkiin, kunhan on hankittu ns. muodollisesti pätevät hoitsut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371