Itse olen vannoutunut Slyn fani, ja vetänyt 2 ja 3 useampaankin kertaan lävitse. 1 yritin kerran, muttei tullut mitään. Se oli tosin monta vuotta sitten, ja olisi mukava yrittää uudelleen, sillä uskon pelin olevan loistava.
Olen nyt lukenut useista nettikeskusteluista, että Sly 4 on ilmestynyt. En ole perehtynyt peliin, mutta sen tiedän, että siinä kuulemma matkustetaan ajassa taaksepäin: Bentley on siis vihdoin rakentanut aikakoneen. En tosin haluakaan tietää pelistä enempää, ja sitä tämä keskustelu koskeekin.
Sly 2 ja 3 ovat paljon kehittyneempiä kuin 1, kun grafiikasta puhutaan. En vain ymmärrä, miksi 4 pitää olla niin erilainen. Sama koskee animaatioelokuvia: ensimmäinen ja toinen osa voivat olla ihan katsottavia, mutta mitä pidemmälle mennään, sitä enemmän tulee kuvioihin mukaan 3D.
Mielestäni Sly 4 pitäisi olla 2 ja 3:sen kaltainen, eli grafiikaltaan samantyyppinen. Toki siihen haluttiin panostaa ja grafiikkoja parantaa, mutta eikö liiallinen 3D jo pilaa sen?
Jos tulette vain aukomaan päätänne, muistakaa, että Suomi24 on keskustelufoorumi, johon voi tulla ottamaan kantaa. Juuri sitä minä äsken tein, ja odottelen teidän mielipiteitänne asiaan.
Asiaa Sly 4:sta
10
216
Vastaukset
- akssu
sly 4 tulee maalis kuussa
- Blanco 7
Sly 4 julkaisu 27 maaliskuuta
- uudempi parempi
Mun mielestäni hahmot näyttävät paremmilta. Pidän uudemmasta ilmeestä enemmän kuin vanhoista.
- Mukavaahan se
Itse aion kyseisen pelin hommata heti julkaisupäivänä. Odotellut kyseistä peliä siitä lähtien kun pelasin ensimmäisen kerran Sly 3 läpi, eli 2008 vuodesta.. Pitkä aika.
Noh, mietitäämpä hetki. Sanottaisiinko, että Sly Cooperit, Jak & Daxterit ja Ratchet & Clankit ovat Playstationin legendoja. Jokasesta on alunperin tullut kolmen trilogia. Sitten on tullut näitä muitakin pelejä. Playstation Move Heroes: Taas esiintyvät tutut kasvot. Sitten tuli alkuperäisistä trilogioista remasteroidut versiot PS3lle. Samoista peleistä. Jos Slyn alkuperäinen trilogia jatkuu, onhan myös mahdollista, että Jakin alkuperäinen trilogia jatkuu? Eh? Niin ainakin minä toivoisin. Uusia Ratchetteja ei kaivata lisää, Crack in Timen jälkeen olleet pelkkää kuraa (En tarkoita Trilogya).
Mitä Sly 4n grafiikkoihin tulee, on tyydyttävä siihen mitä on. 3D ei ole tietenkään mukavaa, jos ei löydy sitä oikeanlaista televisiota / laseja. Toivoisin, että Slyt eivät ole laskeneet samaan suuntaan kuin Ratchetit, eli alaspäin. Slyn tehtävät, juoni ja se peräti kahdeksan vuoden odotus riittää varmasti innostamaan vanhempia Sly 3n pelaajia, edes mielenkiinnosta. Ratcheteissa tosin se sama mielenkiinto hiipunut.
Ja muuten, suosittelisin hakemaan YouTubesta kanavaa nimeltä Daxtermaster2. Sieltä löytyy laadukasta läpipeluufilmausta Sly 4stä. - Blanco 7
Slysta varmaan tulee nelosen jälkeen lisää osia ja samaten Ratchet and Clankistä. Slyssa on toki kaikissa osissa mukavat juoni, kivoja tehtäviä ja pelattavaa on mukavasti. Ratchet and Clankeissäkin on hyvät juonet ja huumeriakin on mukavasti. Sit tykkään siitä mukavasta aseiden mätöstä, mut tämä sarja sais palata siihen vanhan tuttuun mättöön. Molempiin odottelen lisää seuraavia osia.
- Me kokeiltii
Serkulla sly4 ja sitä pelii kesti tehä niiku tyylii 2-3 vuotta ja vedettii läpi 2 päiväs. Eikä oo enää samat äänet eikä piirtäjät. Jaksoivat vissiin suunnitella juonen mutta ei enää piirtää eikä ääniä. Eli minusta aika tyhmä D: . Ihan tyhmä loppukin täs pelissä :P
- hureilng
Loppu oli kyllä pettymys pelissä. Menee kuten joissakin leffasarjoissa, joka päättyy ärsyttävään kohtaan.
- JerGGuH
Lopulla on haluttu säästää jännitystä, että seuraava osa menisi kaupan.
Piirto johtuu, että ennen Slyt teki Sucker Punch ja nyt Sanzaru. Mielestäni grafiikat oli hyvät. Oli kiva nähdä miten joittenkin hahmojen vaatteet oli vaihtuneet :D. Se on kyllä pieni asia, mutta minua ilahdutti ettei kaikilla ollut samat tylsät vaatteet.
Bentleyn ääni johtuu siitä, että surullista kyllä Bentleyn vanha ääninäyttelijä on kuollut :'( Tai ainakin eräs henkilö on niin sanonut. Ja myös Dimitrin ääninäytelijä on kuollut. Tai niin olen kuullut, mutta uskon itse uskon tähän surulliseen asiaan.
Itse kyllä pidin tarinasta. En ole itse pelannut mutta Let's Play:tä olen katsonut. Yksi asia juonessa ärsytti... Se oli Penelopen kohtalo :'(. Loppu oli itseni mielestä juuri täydellinen :D. Rakastan sitä, että elokuvan/pelin tämän hetkinen osa loppu erittäin jännittävään asiaan.
Ja se on myös hyvä ettei huumoria unohdettu. Monet asiat antoi hyvät naurut, tai minulle ainakin.
Ei tässä muuta :D - Slytime
Itseni mielestä grafiikka on huonontunut. Pidin enemmän siitä sarjakuvamaisuudesta niissä hahmoissa :(
Mielestäni juoni ei ollut 'samanlainen' kuin aiemmissa osissa.. Tai sitten grafiikat vaan sotkee tunnelman, en tiedävarmaksi :)
Jatko-osa Sly:hun on varmasti tulossa.
Mutta mielestäni peli olisi kyllä syytä julkaista PS3:lle, ei viitsisi ostaa uutta konsolia yhden pelin takia.
Sly:n juonesta tuli mieleen, kun nelosessa Sly mietti, tunsiko Rioichi Clockwerk:n. Sitten tajusin, olin siis jo kerran pelannut pelin läpi, ettei yksikään esi-isistä tiennyt kertoa yhtään mitään Clockwerk:stä.. Ja Sly kakkosessahan se Clockwerk oli joka sivulla, ja nyt siitä ei kuitenkaan puhuttu. Se ei tainnut enää ilmestyä Varkaiden Käsikirjan sivuille sen jälkeen kun nelosessa hävinneet sivut oli palautettu takaisin kirjaan? Taisi hävitä koko lintu historiaan? Nimenomaan, historiaan, ei historiasta..
Entä jos Clockwerk oli ykkösessä joku tulevaisuudesta ja se oli mennyt menneeseen etsimään Sly:ta (ja Varkaiden Käsikirjaa) ja eksynyt vahingossa Sly:n esi-isien jäljille? Siten sen olisi pitänyt muuttaa 'kuolevainen ruumiinsa sieluttomaan koneistoon', koska oli vahingossa joutunut liian kauaksi Varkaiden Käsikirjasta ja sen 'täydellisyydestä' (kun kirjaan ei ole enää mitään lisättävää). Ja sopivalla hetkellä se (lintu) olisi koonnut joukon varastaakseen Varkaiden Käsikirjan (omaan käyttöönsä?).
Mutta Clockwerk ei uskkonut Sly:n iskevän kuvioihin, vievän Käsikirjan ja listivän linnun.. Näin ollen siis Clockwerk olisi jäänyt lyötynä historiaan, eikä olisi palannut nykyisyyteen (eli tulevaisuuteen), koska Sly:n kopla olisi lyönyt Clockwerkin menneessä ajassa sen omaan historiaansa, jota se oli nykyisyydessä elänyt varastaakseen kirjan tulevaisuuteen.
Eli Sly:n toisessa osassa (ellei jo ykkösessä) oltiin siis tavallaan menneisyydessä mutta nykyisyydessä.. Eli lintu tavallaan eli menneisyydessä nykyisyydessä varastaakseen käsikirjan tulevaisuuteen eli nykyisyyteensä.. Tämä selittäisi Clockwerk:n silhuetin vaanimassa Varkaiden Käsikirjan sivuilla mutta vain odottaakseen oikeaa hetkeä napata se..
Eli Sly:n pelisarjoissa siis koko aika heittää täysin häränpyllyä. Tulevaisuus onkin menneisyyttä nykyisyydessä.. Ja nykyisyys on menneisyyttä tulevaisuudessa, ja tulevaisuus onkin nykyisyyttä. Eli yksi aika on samalla kaikki muutkin ajat, samalla kuitenkin erillään..
Sillä
Clock = kello = aika
Werk = work(toimia(hetkellä)) = Wreck = -rikko
Näin. Eli siis ajan aikarikko.. Vaikeaa, mutta tulipahan vain mieleeni. Siinä olisi hyvä juoni jatko-osaksi kun se pikkuhiljaa paljastuisi :D - mansssssssss
Amazing ! I just got 3500 RP code for totally FREE ! Come and download code too
>> http://RiotPoint.eu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550