Mitä sanoo terveystarkastaja

minä vaan

Ruokapaikassa missä olen töissä pestään itse lattiat, myös wc:t.
Mitä sanoisi terveystarkastaja tällaisesta, kun juostaan välillä tekemään ruokaa ja myymään kassalle ja taas mopin varteen??
Olen sanonut asiasta, mutta pomo ei sano tuohon mitään..

5

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jag99

      Siivoushanskat.

    • !?!?!?!?

      Voi pyhä jysäys!

    • soita tarkastaja

      Soita Eviraan ja kerro ko. asia sinne. Laittavat varmaankin terveystarkastajan paikalle opastamaan hygienia-asioissa jos niissä työpaikallasi on huomautettavaa.

    • Shell Is Hell

      Ihan normaalia esim Shellillä. Yövuorossa olija (siis yksin) moppaa lattiat, pesee vessat, siivoaa koko salin ja myymälän jne... ja välillä juostaan kassalla, väännetään juopoille sapuskaa jne. On muuten sellaisiakin paikkoja, joissa ei ole edes sopivia hanskija, kaikki S-M kokoa ja ne kun vaan ei valitettavasti miehen käteen mene... isompia ei tilata, "kun niitä ei muut käytä" - hohhoijjaa.

    • kahvilatyöntekijä

      Voisiko joku selventää minulle, että mikä tuossa on vikana? Meillä ainakin kahvilassa kuuluu työnkuvaan kaikenlainen keittiön puhtaanapito ihan likakaivoista lähtien ja välillä mennään sitten valmistamaan ruokia (ei vain pullanpaistoa, vaan ruokien tekoa alusta loppuun). Välissä tietysti pestään kädet. Vessojen siivousta ei meillä tosin ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe