Miten kissa pärjää katkenneilla hampailla? On äreä lajitoveriaan kohtaan; voiko johtua hampaista? Mitä tavallinen eläinlääkäri voi tehdä kissan hampaille?
Katkennut hammas
6
3241
Vastaukset
Riippuu varmaan siitä mistä kohti hampaat ovat katkenneet, miten monta ja onko ne katkenneet kokonaan, vai onko jäänyt esim: puolet hampaasta paikoilleen? Pystyykö syömään kunnolla kuitenkin?
Meidän jo enkelinä olevalla kissaherralla katkesi toinen kulmahammas ylhäältä ihan ienrajaa myöten, mutta pärjäsi hampaan kanssa oikein loistavasti loput vanhuudenpäivistään :) Käytettiin eläinlääkärillä ja hän hioi katkenneen hampaan terävät reunat pois ja määräsi antibioottikuurin. Suosittelen käyttämään eläinlääkärillä.- 20+11
Jos sinulta katkeaisi hammas niin itkien juoksisit hammaslääkärille sillä kipu saattaa olla todella kamala.
Eiköhän sun pitäisi kiireellä viedä kissa eläinlääkärille jotta se ei joudu kärsimään!
Ja kyllä, äreys johtuu nimenomaan kivusta! - kokemusta tästä
katkennus hammas tulehduttaa kissan suun.. pelkkä antibiootti tai sitten hampaan poisto auttaa asiaan.
- ap.
Onko maksuista mitään tietoa?
- persaukinen3+18
riippuu vähän missä asut, hampaan poisto hämeenlinnan jukolassa maksaa satasen verran..
- lääkäriin mars
No,tuskimpa on iso operaatio.jos kastrointi maksaa 80egeä,niin luultavasti hampaan poisto ei sitäkään.nopeasti kissa siis lääkäriin,kärsii jos ei hoitoon pääse.Itse olisin vienyt heti kun tuollaisen huomaa.
En omalla kohdallakaan seuraavaan päivään odottele,vaan menen päivystykseen hinnalla millä hyvänsä.Ja samoin hoidan eläimeni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1816593- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41829