Valmennuskeskus kevään kurssiale

Mik1

Hei, olisin itse tässä ilmoittautumassa valmennuskeskuksen lääkiskurssille nyt maaliskuun aikana. Olisiko kellään intoa ilmoittautua samaan aikaan, jotta saatais toi kurssialennus 5/10/15%?
P.S olen ihan oikeesti sinne ilmoittautumassa, eikä tässä ole tarkoituksena valmennuskeskuta mainostaa, että ne postaukset voi jättää postaamatta :)

9

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliivipuu_

      Mua kiinnostais kans ryhmäalennus Valmennuskeskuksen kurssille. Toivottavasti saatais se neljä henkeä kasaan isoimman mahdollisen alennuksen varmistamiseksi :) Ainakin aiempina vuosina on näyttänyt täällä onnistuvan.

    • laala1

      Mä oon mukana, jos tulee ryhmäalennuksia!:) onko sillä väliä mille kurssille osallistuu? kuuluuko sellanen "koti" kurssi tähän ryhmäalennukseen?

    • pirpana153

      millon sinne valmennuskurssille kannattaa tulla? kun en tiiä et pitääkö sinne ilmoittautua lukion kakkosella vai kolmosella (enkä oikeen mistään oo tietoo löytänykään nii.. :D)

    • Oliivipuu_

      pirpana153: Sinä vuonna kun aikoo hakea yliopistoon, yleensä abivuonna. Tavallisesti valmennuskurssit alkavat abikeväänä, mutta jos hakee vaikka lääkikseen, kurssit saattavat alkaa jo edeltävänä syksynä.

      laala1: En tiedä kuuluuko itseopiskelumateriaalit eivät ole sinänsä kurssi, joten luulen, ettei se kuulu alennuksen piiriin. Kannattaa varmaan laittaa mailia Valmennuskeskukselle ja kysyä? Mielestäni luin sivuilta, että ryhmäalennuksen hakijoiden ei tarvitse ilmoittautua saman alan tai paikkakunnan kursseille ainakaan. Voin kyllä suositella itse kurssia. Itseopiskelumateriaalit (saatiin aiempana vuonna ne kurssilla myös) on hyvät, mutta asiat käydään perusteellisemmin kurssilla ja jos omassa hakukohteessa on soveltuvuuskoe, soveltuvuuskoeinformaatio ja "kenraali"soveltuvuuskoe olivat korvaamattomia ainakin mulle viimeeksi.

      Ei sillä, on mulla vähän omakin lehmä ojassa, olisi nimittäin kiva saada se 3-4 henkeä kasaan ja reilusti halvempi kurssi ;)

    • laala1

      laitoin viestiä valmennuskeskukselle, saa nähä mitä vastaavat:) olisi kyllä kiva jos onnistuisi ni saisi hieman hintaa alaspäin;)

      ilmoittelen kun vastaavat sieltä!

    • laala1

      valmennuskeskukselta vastattiin, että koti-kurssit kuuluvat myös tähän ryhmäalennukseen! eli olen mukana :)) toivottavasti nyt vielä se neljäs saataisiin..

      • Mik1

        Jee jee :) voisi tässä vielä hetken odotella, jos joku vielä kiinostuisi tulemaan mukaan. Mutta aikalailla kohta puoliin meidän kannattais ilmoittautua, että saadan itseopiskelumateriaalit ennen itse kurssia.


    • Oliivipuu_

      Mä olisin varaamassa kurssia toivottavasti tän viikon aikana. Vieläkö ootte mukana alennuksen hankkimisessa? Onko meitä nyt vaan kolme, vai löytyiskö jostain vielä neljäs? Ois kiva jos voisitte vaikka kaikki laittaa mulle mailia osoitteeseen toispuoljokkee[at]gmail.com niin voidaan hoitaa mailitse tää ryhmäalennus. :)

    • Oliivipuu_

      Toivon, että alennuksesta kiinnostuneet laittaisivat minulle viimeistään maanantaina sähköpostia osoitteeseen toispuoljokkee at gmail.com

      Oma valmennuskurssini alkaa jo keskiviikkona, ja aion tiistaina pyhien loputtua varmistaa Valmennuskeskukselta mitä tietoja alennusryhmästä täytyy kurssia varatessa antaa alennuksen saamiseksi (sivujen mukaan nimet, mutta todennäköisesti myös kurssin nimi ja paikkakunta, jolla aikoo osallistua, ainakin jos on tosi yleinen etu- ja sukunimi), kerätä ja välittää tarvittavat tiedot muille alennusryhmäläisille ja ilmoittautua kurssille vielä tiistain aikana.

      Tässä ketjussa meitä oli ainakin kolme alennuksesta kiinnostunutta, eli mahdollisuus 10% alennukseen. Minulle on ilmoittautunut sähköpostitse vasta yksi. Jos täällä on vielä muita alennuksesta kiinnostuneita, nyt kannattaa ilmoittautua, niin saa heti ainakin kaksi alennusryhmäläistä mukaan ja vähintään 10% alennuksen. Tiistain jälkeen joudutte keräämään itse ryhmän kokoon tai maksamaan täyden hinnan kurssista. Kannattaa tarttua alennusmahdollisuuteen nyt, kun sellainen vielä on varmasti tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe