Osaisiko joku neuvoa, minkälaiset kengät tarjoilijalla täytyy olla? Onko jotain erityisvaatimuksia, kuten keittiössä erikoispohjat, ettei rasvassa liukastele.
Kyseessä on ammattikoulun tarjoilijan työkengät.
tarjoilijan kengät?
2
3733
Vastaukset
- kenkäfriikki
Pohjaan kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota. Sandaalit tai muuten avonaiset kengät ei useimmiten käy, koska jos kuumaa rasvaa kaatuu päälle jalat palavat avonaisissa kengissä alta aika yksikön. Jos olet menossa ammattikouluun, kannattaa kenkien ostossa varmaan viivytellä sen aikaa että ehdit saamaan opettajilta neuvot ja tarkemmat vaatimukset. Ensimmäset päivät voit varmaan olle vaikka vanhoissa sisälenkkareissa tms.
- kenkä
... olen tarjoilijan kengästä sitä mieltä että sen pitää olla siisti, ei mikään paksupohjainen työsandaali, avokasmalli on paras, kaunein ja asiallinen!varpaat ei sais näkyä.
rasvan kaatumista tuskin tapahtuu, koska ei tarjoilija ilman keittiöasua saa mennä työskentelemään keittiöön...
tarjoilijana vuosia ollut, nyt esimies (katson muuten tarkkaan minkälaiset kengät harjoittelijalla on) muutenkin ulkoinen olemus pitää olla siisti, tukka ei saa roikkua silmillä, liika meikki ja LÄVISTYKSET VEKS samoin tatuoinnit!!!
PS kannattaa hankkia 2 kengät, ne on ihana vaihtaa kesken pitkän vuoron!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223