Olen 14 vuotias tyttö & lasketellut suksilla n. 2-3 vuotta. Haluaisin vaihtaa lumilautaan ,mutta kannattaako se ?
Tarvitseeko välttämättä ohjattua opetusta ?
Osaan kyllä pulkan päällä mennä mäen alas seisten kaatumatta ,mutta laudalla uskoisi olevan aivan eri juttu kun pitää jarruttaa & ohjata.
Oisko jotain hyviä vinkkejä?
Kauanko menis että osaan laskea mäen alas kaatumatta?
Ollaan lähdössä huomenna viikoksi Rukalle & siellä olis tarkotus lautaa opetella käyttämään.
Laudalla laskettelu?
Laudastaunelmoija
2
191
Vastaukset
- kukkakuukernuppi
jos sulla on joku kokeneempi ohjaamassa nii eiköhän tuo luonnistu. aluks sitä kaatuu joka välisä ja kääntyminen on hankalaa niinku suoraanki meneminen. eka päivä saattaa mennä hakoillesa mutta kyllä seuraavana pääsee jo vähä paremmin rullaamaan
- burtononbest
Enpä tiiä tarviiko sitä kokeneempaakaan välttämättä.itse lasken jo 4- kautta ja ihan takapiha mäki harjottelulla oon pärjänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838