Ryanairin ikäraja

ensikertalainen

Kertokaa joku viisaampi mihin ikään saakka ryanairilla saa matkustaa lapsihinnalla?

8

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini

      kokeilla www.ryanair.com ...vaikkakin osio on tyhmille kysymyksille, ei ole kiellettyä edes yrittää ottaa asioista itse selvää.

      • ensikertalainen

        Sieltäpä juuri siirryin tänne kun en selvyyttä saanut.Kannattaa muuten jättää lukematta nämä TYHMÄT kysymykset jos ei hermo kestä.


      • täältähän
        ensikertalainen kirjoitti:

        Sieltäpä juuri siirryin tänne kun en selvyyttä saanut.Kannattaa muuten jättää lukematta nämä TYHMÄT kysymykset jos ei hermo kestä.

        se on kysyttävä jos ei älyä kysyä sieltä mistä (ryanair) todennäköisimmin saisi oikean vastauksen.
        Järki hoi, äly jo jätti!


      • ensikertalainen
        täältähän kirjoitti:

        se on kysyttävä jos ei älyä kysyä sieltä mistä (ryanair) todennäköisimmin saisi oikean vastauksen.
        Järki hoi, äly jo jätti!

        Ajattelin vain josko täältä saisi nopeemmin jo enenpi reissanneilta asiallisia vastauksia.Sori vaan tyhmä kysymykseni,en vaivaa teitä viisaampia enää kysymyksineni.


      • kokeilitko itse

        Sini, löysitkö sinä vastauksen Ryanairin sivuilta - minä en sitä löytänyt. Mielestäni sivuilla puhuttiin vain 8 pv - 23 kk ikäisistä lapsista (infanteista). Toki sen saa selville kun kysyy heiltä esim. puhelimitse tai sähköpostilla - kuten saisi vastaukset moniin muihinkin näillä palstoilla esitettyihin kysymyksiin. Olen ensikertalaisen kanssa täysin samaa mieltä vastauksesi asiattomuudesta. Vaikka tämä palsta onkin "tyhmille kysymyksille", ei se tarkoita sitä, että vastauksien tulee olla tyhmiä.


      • Puna
        kokeilitko itse kirjoitti:

        Sini, löysitkö sinä vastauksen Ryanairin sivuilta - minä en sitä löytänyt. Mielestäni sivuilla puhuttiin vain 8 pv - 23 kk ikäisistä lapsista (infanteista). Toki sen saa selville kun kysyy heiltä esim. puhelimitse tai sähköpostilla - kuten saisi vastaukset moniin muihinkin näillä palstoilla esitettyihin kysymyksiin. Olen ensikertalaisen kanssa täysin samaa mieltä vastauksesi asiattomuudesta. Vaikka tämä palsta onkin "tyhmille kysymyksille", ei se tarkoita sitä, että vastauksien tulee olla tyhmiä.

        Sinillä taitaa kasvaa joku elin päässä tai sit se kärsii PMS oireista .Näsäviisas bitch.


      • violetti
        Puna kirjoitti:

        Sinillä taitaa kasvaa joku elin päässä tai sit se kärsii PMS oireista .Näsäviisas bitch.

        Onhan se ymmärrettävää että jos itselle ei ole viisautta suotu niin kaikki oman ymmärryksen ylittävä tulee helposti luokitelluksi näsäviisaudeksi :-)


    • Ryan+air

      Ryanairilla ei ole erikseen lapsialennuksia vaan kaikki saavat lentää alennetuilla hinnoilla.
      Tampereelta Riika alkaen 18 e, Lontoo alk. 25 e ja Frankfurt-Hahn alk. 30 e. yhteen suuntaan sisältäen verot ja maksut. Mitä aikaisemmin varaa sitä halvemmalla pääsee ja keskellä viikkoa on yleensä hieman halvempaa kuin viikonloppuina.

      Kannattaa muuten huomata Ryanairin tarjous Lontoosta ja muualta Britanniasta. Lähes miljoona lentopaikkaa myydään valittuihin kohteisiin hintaan 0,90 e verot ja maksut (verollinen hinta 15-25 e.).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      208
      1655
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1110
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      812
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      586
    Aihe