Helpottaako Bi-kokeilu

M40Bi

Olen perheellinen heteromies, joka on kiinnostunut kovasti miesten välisestä seksistä sitä vielä kokeilematta. En ehkä voisi elää miehen kanssa, mutta muna sensijaan kiinnostaa kovastikin. Ajatus vaivaa yhä enenevässä väärin, mutta pelkona etenemiselle on perheen ja vaimon menettäminen jollain tavoin sen seurauksena - toisaalta kaikkilla paitsi kissoilla on yksi elämä.

Kysyisinkin kokemuksia vastaavassa tilanteessa olleilta/olevilta ukkomiehiltä. Mitä itse teitte ? Menikä halut ajallaan ohi vai veikö ne mennessään ?

89

14282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bicurios?

      Itsellä ihan samanlaisia tuntemuksia. Perhettä ei vielä ole, mutta kihloissa olen ollut jo pitkään ja vakavasta parisuhteeesta on siis kyse. Olen kuitenkin huomannut haluavani koittaa seksiä miehen kanssa. Ja siis vain seksiä, ei mitään treffailua tai yhdessä nukkumista tms. OIen puhunut asiasta hyvän ystäväni (mies) kanssa, jolla on aivan sama tilanne. Juteltiin jopa niin pitkälle, että jos joskus teemme sen, teemme sen toistemme kanssa. Mitäköhän tuosta tulisi? Hänelläkin on onnellinen parisuhde.

      PS: Oli kiva huomata, etten ole ainoa jota kiinnostaa ruoho aidan toisella puolella..

      • hoohiiohei

        sitä se homo yms toitotus tekee,, eli on ns. "aivopesua". vastuu kuuluu medialle; jotka lähettävät kyseisiä moraalin rapauttamis ohjelmia , jotka ovat suoraan sanottuna ja kuvannolisesti pe###stä. . television yms boikottiin joksikin aikaa on hyväksi.


    • bi25

      Myös mulla oli entisessä parisuhteessa samanlainen tilanne, nyt valitettavasti sinkkuna mennään. Oon joskus aikaa sitten harrastanut seksiä miehen kanssa ja sitä jäi kyllä kaipaamaan vaikka en voisi parisuhdetta miehen kanssa aloittaa. Olen yrittänyt löytää naista, joka ymmärtäisi tämän, mutta se tuntuu olevan vähän hankalampi juttu..
      Parisuhteessa en pettänyt naistani.

      • seikkailija2

        Eiköhän meitä naisia löydy jotka tuon ovat valmiita hyväksymään? Onnea etsintääsi! :)


    • NBI

      Moikka.
      Pakko ottaa kantaa, olen siis 27v. bi-nainen, naimisissa miehen kanssa joka on myös viimeisen vuoden aikana todennut olevansa bi. Meillä on 4 lasta ja arki toimii. Ensimmäisen kerran tämä tuli esille n. vuosi sitten kun hän otti puheeksi että miehet kiinnostaa. Kokeiltiin sitten chatin kautta saada hänelle turvallista kokemusta, siinä kuitenkaan onnistumatta. Nyt n. puoli vuotta sitten mieheni sanoi pelkäävänsä että on homo. Sanoin miehelle, että se on semmonen asia mikä pitää ottaa selville. Hän lähti samana iltana homobaariin katsastamaan menon mutta takaisin tullessaan totesi ettei olisi homo. Jatkettiin selvittämistä käymällä homobaarissa muutaman kerran ja hän sai sieltä kokemuksia, joista viimeisintä hiukan säikähti ja sanoi ettei ikinä ole enää miehen kanssa sängyssä. Toivuttuaan kuitenkin tuosta tuli taas siihen tulokseen että on bi ja kiihottuu miehistä. Meidän tilanteessa tuo on ihan ok, minä ymmärrän häntä ja hän minua, toivoisin kaikille yhtä ymmärtäväistä parisuhdetta. Eli meillä on "sääntönä" että eri sukupuoli ei ole sallittu mutta sama sukupuoli.. Koska enhän minä voi tarjota miehelleni sitä mies eikä mieheni voi tarjota minulle sitä mitä nainen. Ota asia puheeksi, enemmän sinä ja perheesi kärsitte jos elätte lopun elämäänne kulississa. Tämä on vain mun mielipide. Mukavaa kevään jatkoa!

      • bimale

        Oletko oikeasti noin hyväsydämminen. Mun vaimo ottais eron heti jos sais tietää mun olleen miehen kanssa. Siksipä täytyy tyytyä fantasiointiin asiassa. Joitakin miehiä onnistaa saada tollanen vaimo. Hieno juttu. Mä vaan täällä pakahdun...


      • heteronainen
        bimale kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin hyväsydämminen. Mun vaimo ottais eron heti jos sais tietää mun olleen miehen kanssa. Siksipä täytyy tyytyä fantasiointiin asiassa. Joitakin miehiä onnistaa saada tollanen vaimo. Hieno juttu. Mä vaan täällä pakahdun...

        Missäköhän välissä tuo 27 v. neljän lapsen äiti ehtii käydä hakemassa seksiseuraa naisista ellei ole ns. vakipanoa, mutta hieno, että toimii heillä. Sinulle bimale annan vinkin, anna vaimollesi lupa käydä myös hakemassa kokemuksia muista miehistä niin eikähän se lupa irtoa myös sinulle..... Seksi on aina erilaista eri ihmisten kanssa ja vaihtelu virkistää..eikö niin? Jos minun mieheni käy kokeilemassa muita miehiä niin silloin käyn myös minä...ja se ei meillä sitten käynytkään....


      • bimale kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin hyväsydämminen. Mun vaimo ottais eron heti jos sais tietää mun olleen miehen kanssa. Siksipä täytyy tyytyä fantasiointiin asiassa. Joitakin miehiä onnistaa saada tollanen vaimo. Hieno juttu. Mä vaan täällä pakahdun...

        Meillä nainen bi ja saa toteuttaa itseään.tuen häntä täysin🖒


    • Hi - Bi

      Olen melko vilkas seksuaalisessa mielessä naisten kanssa, olen toki kokenut seksiä miestenkin kanssa. En häpeä myöntää bi-seksuaalisuuttani, mutta olosuhteitten vuoksi en halua sitä yleiseen tietoon. Vaikka sukupuolielämäni on kunnossa naisten kanssa, kaipaan silti myös miesten välistä kanssakäymistä. Edellisestä kerrasta on useita vuosia aikaa, jotain on tehtävä mielihalujensa täyttämi seksi :)

    • 13+6

      Aihe kiinnostaa, tilanne hieman erilainen, mutta asia pyörinyt jo muutaman vuoden mielessä.

      Ennen kaikkea: onko monella kokeilun seuraus se, että kynnys seuraavaan kertaan matalammalla ja tulee lähdettyä miehen matkaan aina vain helpommin vai toteaako yhden kerran perusteella, että tulipahan tehtyä / ei ole minun juttuni, ja homma jää siihen?

      • perävorssa

        Olen joskus nuoruudessa kännipäissään eksynyt kahden vähän vanhemman miehen luokse,siellä sitten olin kummankin kanssa pitkin yötä,outo kokemus 17v.pojalle,mutta tykkäsin tosi paljon.No menin muutaman vuoden päästä kihloihin naisen kanssa,ja jossain vaiheessa tuli ilmi,et hänkin on vähän bi henkinen ja siitä se sit lähti kun halus nähdä kun mies panee mua.Ja näki kans ja sai välillä vähän itekkin.


      • Kuulostaa
        perävorssa kirjoitti:

        Olen joskus nuoruudessa kännipäissään eksynyt kahden vähän vanhemman miehen luokse,siellä sitten olin kummankin kanssa pitkin yötä,outo kokemus 17v.pojalle,mutta tykkäsin tosi paljon.No menin muutaman vuoden päästä kihloihin naisen kanssa,ja jossain vaiheessa tuli ilmi,et hänkin on vähän bi henkinen ja siitä se sit lähti kun halus nähdä kun mies panee mua.Ja näki kans ja sai välillä vähän itekkin.

        Kiihottavalta. Tuota haluaisin itsekkin, valitettavasti nyt ei ole mahdollisuutta. Toivottavasti ennenkuin kuolen ;)


    • Myös bi

      Itsekkin heräilin vanhemmalla iällä(=38v) ja kokeilin...eikä jäänyt ainoaksi kerraksi. Pääasiassa kevyempää menoa...siis kimpparunkkua ja imuja puolin toisin.

      Se on mukavaa, mutta oikea sopiva mies on löydettävä niin, että kemiat pelaa kaikinpuolin.

      Alkuperäiselle kirjoittelijalle sanoisin, että jos asia painaa kovasti mieltä, niin kokeile, mutta ole tarkkana kenen kanssa kokeilet. Netistä noita kokeilukavereita varmaan haet, niin käytä harkintaa, ettei tule turhaan ikävää kokemusta.


      Tsemppia kokeiluun ja jatkoon :-)

    • komulga

      Nuoruudessa jo naapurin poijan kanssa kokeilimme asiaa jo kymmen vuotiaana hän vanhempi tytöt kiinnosti sitemmin ja olen ukkomies mutta matkassa on aina ollut mahdollisuus kokea jopa ukkomiesten kanssa yhteistä mahdollisuutta ja se on tapahtunut hyvin monen kanssa jopa ja tilanteita on ollut.Mielestäni siihen ei tarvita paljon kun asia kiinnostaa vilkasta ja hyväroppaisena kun on jossakin niin pieni merkki on hipaisu tai keskustelu ja sitten joskus joidenkin kuvien katselu kun jo toinen tietää asian ja sitäkään ei tarvita.
      Todella hyvänä pitäminen pitää asian mielessä kun jäin jopa leskeksi niin jotkut ukkomiehet viestittivät hieman tunnelmassaan jopa tapaamista ja olivat joskus nähneet suihkussa vartaloni viesti tuli ensin tekstina ja sitten jopa soittaen, Mutta myös naiset ovat hyvin kiinnostuneita joten myös pystyn toimimaan heidän kanssa mutta ne koskaan monia.

    • Mies 49 v

      Olen aviossa ja olen kertonut vaimolleni haluni miesseksiin. Hänen luvallaan sitten kokeilin ja olen parin vuoden ajan silloin tällöin ollut miehen kanssa. Olen tyytyväinen, että lopulta kokeilin miestä. Olenkin nykyisin tyytyväinen biseksuaali, jolla sattuu olemaan ymmärtäväinen heterovaimo.

      • hyväksytkö?

        Onhan niin, että vaimosikin voi käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa? Olethan sinäkin ymmärtäväinen bi-mies joka antaa luvan hetero-vaimon käydä kokelemassa muita miehiä?


      • Mies 49 v
        hyväksytkö? kirjoitti:

        Onhan niin, että vaimosikin voi käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa? Olethan sinäkin ymmärtäväinen bi-mies joka antaa luvan hetero-vaimon käydä kokelemassa muita miehiä?

        Totta kai saa mikäli haluaa. Olen joskus jopa ehdottanut bi-miestä kolmanneksi pyöräksi muttei ole vielä toteutunut.


      • kysyn2222
        Mies 49 v kirjoitti:

        Totta kai saa mikäli haluaa. Olen joskus jopa ehdottanut bi-miestä kolmanneksi pyöräksi muttei ole vielä toteutunut.

        Saako hän harrastaa, vaimo ja mies, ei kolmatta miestä.


      • hyväksytkö??
        Mies 49 v kirjoitti:

        Totta kai saa mikäli haluaa. Olen joskus jopa ehdottanut bi-miestä kolmanneksi pyöräksi muttei ole vielä toteutunut.

        En tarkoittanut kolmenkivaa vaan niin, että vaimosi käy nauttimassa seksistä muiden miesten kanssa ilman sinua aivan kuin sinäkin käyt nauttimassa seksistä ilman että vaimosi on paikalla. Bi-mies kolmantena on sinun "fantasiasi"/juttusi ei vaimosi. Ymmärtääkseni vaimosi on kiinnostunut miehistä ja siis myös kiihottuu miehistä ja sehän voisi olla piristävää myös vaimollesi, että saisi muunlaista seksiä jonkun toisen miehen kanssa.


      • Mies 49v
        kysyn2222 kirjoitti:

        Saako hän harrastaa, vaimo ja mies, ei kolmatta miestä.

        Totta kai. Olen sen vaimolleni sanonutkin, muttei ole vielä halunnut.


      • Mies 49v
        hyväksytkö?? kirjoitti:

        En tarkoittanut kolmenkivaa vaan niin, että vaimosi käy nauttimassa seksistä muiden miesten kanssa ilman sinua aivan kuin sinäkin käyt nauttimassa seksistä ilman että vaimosi on paikalla. Bi-mies kolmantena on sinun "fantasiasi"/juttusi ei vaimosi. Ymmärtääkseni vaimosi on kiinnostunut miehistä ja siis myös kiihottuu miehistä ja sehän voisi olla piristävää myös vaimollesi, että saisi muunlaista seksiä jonkun toisen miehen kanssa.

        Tietenkin saa, muttei ole vielä halunnut.


    • bi 1

      kyllä se on miehen kanssa mahtavaa kyllä se on naisen kanssa mahtavaa. molempien sisään voi laueta molempien suuhun voi laueta ihanaa

    • nainen2013!

      Näin naisena sanon, että se on myös naisen kanssa mahtavaa.

    • vaimolta vastaus

      Alkuperäiselle vastausta, ei tule nyt ukkomieheltä, mutta vaimolta eli seksikokeilu/-seikkailu jonkun muun kanssa on aina riski ja oletko valmis sen takia mahdollisesti menettämään nykyisen perheesi.... toisaalta voi myös miettiä, että kannattaako tuhlata aikaa/elämäänsä vaimon kanssa olemiseen jos intohimot eivät häneen suuntaudu...olisiko vaimollekin reilumpaa olla henkilön kanssa joka haluaa häntä.
      Joskus se elämä paranee vaihtamalla ja jos jopa mietit, että voisit mahdolliseti seurustella miehen kanssa niin mieti tarkasti mitä halua ettei tarvitse katua aikanaan "kiikkustuolissa".
      Toisaalta kannattaisiko keskustella vaimon kanssa...voisihan sieltäkin löytyä joku vastaus....

    • bi../lesbo...

      EI helpota!
      Pahemmaksi muuttuu kaipaus jos kerrankin saa kokeilla.

    • hejsan!!

      No mutta ihminen hyvä, kun he eivät sinua pane niin silloin sinun ei tarvitse välittää tästä asiasta eikä se elämääsi haittaa.
      Poimi vaikka kedon kukkia siitä tulee hyvä mieli.

    • ??!?!?!

      Hei ! Mulla on sama juttu, eli en tiedä olenko hetero vai homo tai sittenkin bi? En ikinä ole ollut miehen kanssa, ekä itseasiassa naisenkaan kanssa, mutta naiset viehettää paljon enemmän. Välillä kyllä fantasioin seksistä miehen kanssa, mutta juuri ennekun olen laukeamassa vaihdan ajatuksen naisii entiedä miksi teen tällein kai minulle tulee, jotenkin todella likainen olo, jos en tee sitä ja muutenkin on aina kauhea mieli tuollaisten fantasioiden jälkee. Koskaan en kyllä haluaisi miestä suudella ja miehen kanssa seurustella se on varma, mutta seksi kyllä kovasti kiinnostaa. Onko jollain muilla tälläinen tilanne? T: 18- vuotias poitsu.

    • irottimus

      Sellaisia naisia muuten on, jotka pitävät kiihottavana kun mies harrastaa joskus seksiä toisen miehen kanssa.

      • miten??!!

        Hups, onko sellaisia miehiä joita kiihottaa kun nainen harrastaa seksiä naisen kanssa?


    • ...

      Aika yllättävää ... kuinkahan yleistä se on ?

    • KRISSE2013

      NOH! Vaimo varmaan lähtee, jos moinen homoilu tulee ilmi. Hyväksytkö, jos vaimosi lesboilee?

    • Nähty on

      Höh! Kyllähän se kivaa vois olla niin kauan kun paljastuu että se mies onkin pesunkestävä kaappihomo, joka ei enää halua edes läheisyyttä naiselta, saati seksiä! Kylläpäs sitten naurattaa kun tulikin annettua lupa ja vielä tuli perhekin hommattua! Nimimerkki:D

      • Vaikka tuossa tapauksessa tietysti harmittaisi ero, niin kyllä ainakin itseäni henkilökohtaisesti harmittaisi enemmän, jos tietäisin, että kumppanini viettäisi loppuelämänsä minuun sidottuna olematta onnellinen. Eli mieluummin ne ikävätkin asiat julki kuin vuosikausia kulissiliitossa, on minun mielipiteeni :)


    • bii1

      olen kokeillut miehen kanssa olin n. 15 v ukkomies n. 35 v sai minut mukaansa riisuimme alasti hyväilimme toisiamme lopulta imutimme yhtä aikaa hiljaa ja kovaa lopulta laukesimme toistemme suuhun tunne oli mahtava toistimme tätä pitemmän aikaa menin naimisiin ja jatkoin runkkaamista kokeilin muutaman kerran miestä kyllä oli vieläkin mahtavaa saada siitin suuhun ja laueta sinne

    • kyllätottamaar

      joo olen itsekkin joskus imenyt munaa tuntu tosi hyvältä sittemmin olin ulkomailla töissä kokki jolla oli tosi iso tarjosi imettäväksi niin kieltäydyin kerroin siitä vaimolleni hän sanoi miksi kieltäydyit jos sinä halusit imeä !meillä on tosi vilkas seksi elämä hän on luvannut kokeilla vilä miehen imemistä ja olen hänelle sanonut että hän voi harrastaa seksiä jonkun miehen /naisen kanssa hän vielä miettii asiaa kaikki perustuu siihen että uskalletaan puhua ja kokeilla tietenkin toisen taipumusten tunteminen on eduksi ja sitten on niin että siitä mitä ei tiedä ei kärsi se on toki raskasta PUHUMALLA /SOPIMALLA KAIKKI SELVIÄÄ ei tietenkään kaikkien kanssa mutta tsemppiä kaikille

    • Onhan se tietysti pettämistä, teki sitä samaa tai eri sukupuolta olevan henkilön kanssa. Eli paras olis tuo puhuminen, jos ei sovi niin sitten on tyydyttävä tilanteeseen...

    • m50bibtm

      Olen pitänyt itseäni bi miehenä ja nyt kokeilin vaimon luvalla m m seksiä. Ensin annoin kaverille suuseksiä ja sitten hän pani minua samalla runkaten kaluani. Täytyy sanoa että odotin tapahtumalta paljon enemmän, se ei kyllä oikeastaan antanut minulle mitään. Missä vika enkö olekkaan bi?

      • Tiedät siis itse joka asiasta kokeilematta mistä pidät ja mistä et, ihankuin uusien ruokienkin kohdalla? Fantasioiden toteutus ei aina ole yhtä mieluisaa kuin itse fantasia ja se voi olla pettymys.

        Voi olla, ettet ole bi vaikka olet haaveillut seksistä toisen miehen kanssa. Enemmänkin olit bicurious.


      • pitäisilukeaensin
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Tiedät siis itse joka asiasta kokeilematta mistä pidät ja mistä et, ihankuin uusien ruokienkin kohdalla? Fantasioiden toteutus ei aina ole yhtä mieluisaa kuin itse fantasia ja se voi olla pettymys.

        Voi olla, ettet ole bi vaikka olet haaveillut seksistä toisen miehen kanssa. Enemmänkin olit bicurious.

        Kaverihan oli kokeillut ja oli antanut suuhoidon ja lopuksi persettä. eikö tommi ymmärrä luettua.
        Johan sinulla on täällä ja gay keskusteluissa paljonkin samanlaista ymmärtämyyttä luetuista teksteistä, vastauksiesi perusteella sen huomaa.


      • Kannattaisiko opetella katsomaan mitä kirjoitusta kommentti koskee? :) Se voi joskus auttaa asiaa :) Etenkin kun kummentoin omaa kirjoitustani edeltävään kirjoitukseen, jonka nyt oletin tulevan ilmi kirjoituksesta, mutta näemmä kaikille ei tullut.


      • kohdistuskohdalleen
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Kannattaisiko opetella katsomaan mitä kirjoitusta kommentti koskee? :) Se voi joskus auttaa asiaa :) Etenkin kun kummentoin omaa kirjoitustani edeltävään kirjoitukseen, jonka nyt oletin tulevan ilmi kirjoituksesta, mutta näemmä kaikille ei tullut.

        Peepingtommi ei oikein tiedä miten kohdistetaan kommentti ja jos sellaista ei tee, niin voi voi kommentoitkin jotain aivan muuta.

        Kenen kannattaa opetella?


      • kohdistuskohdalleen kirjoitti:

        Peepingtommi ei oikein tiedä miten kohdistetaan kommentti ja jos sellaista ei tee, niin voi voi kommentoitkin jotain aivan muuta.

        Kenen kannattaa opetella?

        Onko elämä niin tylsää, että pitää toisille alkaa aukomaan päätään?


      • kohdistuskohdalleen
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Onko elämä niin tylsää, että pitää toisille alkaa aukomaan päätään?

        Ei ole minun elämäni tylsää, mutta sinun elämäsi näkyy olevan yhtä helvettiä ja joka suuntaan olevaa vittuilua. Et sitten kestä pätkääkään krittiikkiä, etkö ihan itse alkanut tässä keskustelussa aukomaan päätäsi ja "muka" neuvomaan miten pitää katsoa, kenelle olet vastannut. Olet onneton raukka, joka ei kestä edes myöntää omaa virhettään.
        Vastauksesi nopeudesta voi päätellä, että elämäsi kuluukin lauantai-iltasinkin netissä kyttäilyyn, hankisit edes ystäviä ja oikean elämän sen tilalle, vai olet menettänyt toivosi oikeaan elämään.


    • kannattikokeilla

      Ennen 18v koin voimakasta halua kokeilla seksiä miesten kanssa mutta tämä taisi olla enemmän johtuva siitä etten saanut naisia. nämä halut katosivat vuosiksi kun sitten nuoruus toi naiset. En ole koskaan tuntenut mitään romanttisia tunteita miehiä kohtaan joten tiesin tämän halun olevan lähinnä kiinnostus kokea seksi. Nämä halut heräsi taas 30v paikkeilla. Töissä vuosi sitten työkaverini avautui minulle miettivänsä olevan homo. Kerran ryyppäämässä ollessamme kännissä puhuin omista himoistani ja kävi lopulta niin että heräsin seuraavana aamun kaverin sängystä. Paneskeltiin päivällä selväpäisenä jonka jälkeen kaikki himot ja kiinnostukset miesseksiin katosi. Muutama kerta tuon jälkeen vielä pantiin mutta helpotti kokeilla jotta sai oikeasti kokea mitä se on eikä tarvitse pohtia asiaa. Pystyisin panemaan miesten kanssa mutta en saa siitä mitään irti joten mieluummin olen naisten kanssa. Jos en olisi kokeillut miettisin asiaa koko loppuelämän.

      • olemme_yksilöitä

        Voit ihan hyvin olla biseksuaali. Kiinnostus vastakkaista ja omaa sukupuolta kohtaan voi vaihdella elämän aikana, ei se ole läheskään kaikilla "tasaisesti jakautunut" molempien sukupuolten kesken. Voi myös olla eroa romanttisessa ja seksuaalisessa suuntauksessa, eli toinen sukupuoli voi kiinnostaa vain seksin ja toinen seksin ja romantiikan suhteen. Tai toinen sukupuoli kiinnostaa pelkästään seksin, toinen pelkästään romantiikan suhteen. Suuntauksia on erilaisia. Joka tapauksessa hyvä juttu, että löysit oman paikkasi.


    • suukapulaa

      Kun otat kullin suuhus niin et sanotuksi saa ja hyvä niin.

    • jotenki.ihan

      ällöksi menny tämä ihmisten mieli. Kokoajan ajatellaan vaan seksiä ja himojen tyydytystä. Ihan sama mitä reikää ja minkä ikäistä tökkii. Ei ole väliä, kunhan saa vain nautinnon ja sairaasti kaikkia perheellisiä piilohomoja.

      • saatällötelläyksiksesi

        Kukaan ei puhu "kokoajan" seksistä, jos tekee ks. aiheeseen liittyvän aloituksen anonyymipalstalle (mitenkäs itse tänne edes eksyit?)... Ja nimenomaan ei ole ihan sama, mihin reikään tökkii, eihän aloittajakaan muuten olisi tehnyt aloitusta. Lisäksi kuuluu miestenväliseenkin muutakin hellyyttä ja romantiikkaa kuin pelkkä jyystäminen, ainakin vakiintuneessa suhteessa. Sama heterosuhteissakin, ennen seurustelua irtosuhteita, vakkarissa muutakin elämää kuin seksi. Korjaa asenteesi.


    • miesrakkautta

      Mitä pahaa siinä on että kaksi oletettavasti sinkku miestä kokeilee miestenvälistä. Ei kai nyt miestenvälinen tee sen "likaisemmaksi" kuin irtoseksi naisten kanssa jos käytetään vielä kumia. Onhan riski että joutuukin myöntämään itselleen olevansa homo mutta se ei varmaan ole tuolle kokeilijalle suuri järkytys.

    • peepingtommi1

      Miksi joka paikassa meuhkataan ainoastaan seksistä? Eikö täällä palstallaolijoilla ole mitään muuta puhuttavaa?

    • Matkarakastelija

      Opiskeluaikanan oli usein kesäisin erään asennusfirman matkahommissa. Palkka oli hyvä ja päivärahoilla pärjäsi. Yhdellä työmaalla oli asuntopula ja eräs työkaverini, jo naimisissa oleva ja minua yli kymmenen vuotta vanhempi, toi asuntovaunun tehtaan läheisyyteen kohonneeseen asuntovaunukylää ja lupasi, että saisin viettää ne muutamat viikot hänen kanssaan. Asettautuessani "taloksi" avasin erään kaapin tutkien, jos minun kamoilleni löytyisi tilaa, niin hämmästyksekseni siellä oli aika kasa naisten asuja. Kaveri vähän hämmentyi ja sanoi niiden olevan vainomsa, siltä varalta, jos sattuisi yllättämään ja tulemaan vierailulle... No hyväksyin selityksen. Seuraavana viikonloppuna aioin mennä käväisemään kotona, kuten kaverinikin, joka sanoi lähtevänsä vasta seuraavana päivänä. Hyppäsin autooni ja lhdin ajelemaan, kun uistin, että likapyykkini jäi asuntovaunuun ja käännyin takaisin. Avasin vaunun oven ja siinä seisoi kaverini peilin edessä korsetissa, pitkissä sukissa, pikkareissa ja rintaliiveissä. Hänellä oli ilmeisesti tekorinnatkin, kun rinnat tööröttivät niin kivasti. Hän säikähti niin, ettei tajunnut vetää kädessään olevaa, lupsahtanutta kaluaan pikkareiden suojaan, vaan änkytteli jotain käsittämätöntä. Suljin oven takanani ja pyysin häntä rauhoittumaan. Kerroin, että itsekin olin harrastellut samaa äitini ja sisarteni asuilla. Lopputuloksena oli, että jäinkin siihen koko viionlopuksi. Häneltä löytyi asuja minullekin ja siitä alkoi muutaman viikon yhteiset rakasteluhetket. Vieläkin, vuosien jälkeen tapaamme joskus. Enimmäkseen hänen mökillään ja aina on yhtä kivaa. Ennen yhteisiä hetkiämme olin jo harjoitellut kynttilän kanssa, sitten tilasin dildon ja liukkarin avulla takapää oli jo suhteellisen hyvin harjaantunut, eikä seksi miehen kanssa tehnyt yhtään kipeää.

    • homous.turmelee

      ÄLÄ KOSKAAN USKO HOMOUDEN PUOLESTA PUHUJAA.
      MORKKIS, LYHYET SUHTEET, PETTÄMISET, MIELENTERVEYSONGELMAT, KORKEA ITSEMURHA%..... TYYPILLISIMMÄT HOMOUDEN JA BI-SEKSUAAALISUUDEN HEDELMÄT.

      MIKSI RAAMATTU KIELTÄÄ JA TUOMITSEE HOMOUDEN. SIKSI KOSKA SE EI OLE IHMISELLE ITSELLEEN KOSKAAN HYVÄKSI. SENHÄN TODISTAA NUO EDELLÄLUETELLUT HOMOUDEN HEDELMÄT ELI SEN AIHEUTTAMAT AHDISTUKSET IHMISELLE. RAAMATUSSA SANOTAAN: AHDISTUS JOKAISELLE JOKA SYNTIÄ TEKEE.

      ELI HOMOUDEN KIELTO JA TUOMITSEMINEN RAAMATUSSA ON IHMISEN PARHAAKSI. VAROTETTAAN VAARASTA. AIVAN KUIN: VARO! HEIKKOJA JÄITÄ !

      HOMOT TUOMITAAN HELVETTIIN. MIKSI ? SIKSI KOSKA JUMALAN LAKI JA KÄSKYT ON ASETETTU MYÖS IHMISEN ITSENSÄ PARHAAKSI. RIKKOMALLA JUMALAN LAKIA ASETTAUTUU IHMINEN TURMELEMAAN SEN, MIKÄ ON JUMALALLLE TÄRKEÄ ELI IHMISEN ITSENSÄ.

      HOMOSEKSUAALI VILLITSE JA TURMELEE YMPÄRILLÄ OLEVIA PUHEILLAAN, ASENTEELLAAN, KÄYTÖKSELLÄÄN, PUHUMALLA HOMOUDEN PUOLESTA, LANGETTAA JA HOUKUTTELEE TOISIA TÄHÄN SYNTIIN.... PRIDE-KULKUEESSA LEVITTÄÄ JUMALAN LAKIA RIKKOVASTA ASIASTA KIILTOKUVAA.....

      SITÄ SAA MITÄ TILAA JA ONKIN ANSAINNUT: HELVETIN

      HOMOUS ON ITSE ASIANA JO IHMISELLE SISÄINEN HELVETTI JA VIE VARMASTI HELVETTIIN ELI IÄNKAIKKISEEN TUOMIOON JA TULIJÄRVEEN.

      HOMOSTAKIN VOI TULLA EX-HOMO. VILPITÖNTÄ IHMISTÄ JUMALA AUTTAA HÄNEN HALUTESSAAN VAPAUTUA HOMO-SYNNIN KAHLEISTA. JUMALALLE ON KAIKKI MAHDOLLISTA.

      ÄLÄ KOSKAAN KOKEILE HOMOUTTA. ÄLÄ USKO KETÄÄN HOMOUDEN PUOLESTAPUHUJAA VAIKKA OLISI MILLAINEN EMERITUSPIISPA WILLE RIEKKINEN. HÄN PUHUU JUMALAN LAIN RIKKOMISEN PUOLESTA JA ON JUMALAN TUOMION ANSAINNUTKIN....

      • see.you.in.Hell

        Hohhoijaa.

        Missä on Jumala silloin kun akuutit CAPS LOCK-oireet ja saarnavimma iskevät?

        Kirjoittajan kannattaisi kokeilla edes kerran (uteliaisuuttaan) pienillä kirjaimilla kirjoittamista, kyllä me muut ymmärrämme tekstin silloinkin ja se saattaa helpottaa, kun huomaa tulevansa ymmärretyksi muutenkin kuin HUUTAMALLA.


    • Ftvf

      Itse olen 26v ja pitänyt itseäni heterona. Nyt alkanut vahvistua halu saada kalua anaaliin. Tänäänkin koko takamukseni sykki ja tuli valtava erektio kun fantasioin asiasta. Olen aikaisemmin leikkinyt erilaisilla anustapeilla, mutta nyt ajatus aidosta kalusta on alkanut kiihoittaa. Näitä fantasioita on ollut varmaan yli 10v, mutta olen häpeillyt ja torjunut niitä. Olen kait vielä niin ujo ja kaapissa, etten kehtaa lähtä toteuttamaan fantasioitani. Tekisi mieli varata, joku hotelli hesasta ja lähtä gay baariin kokeilemaan onnea. Miellän itseni vahvasti bottomiksi. Kannattaisiko eka kerta toteuttaa oman ikäisen vai itseään vanhemman kanssa? En mitään keski-ikäistä kuitenkaan haluaisi seuraksi.

    • lapa.sup

      ÄLÄ KOSKAAN USKO HOMOUDEN PUOLESTA PUHUJAA.
      MORKKIS, LYHYET SUHTEET, PETTÄMISET, MIELENTERVEYSONGELMAT, KORKEA ITSEMURHA%..... TYYPILLISIMMÄT HOMOUDEN JA BI-SEKSUAAALISUUDEN HEDELMÄT.

      MIKSI RAAMATTU KIELTÄÄ JA TUOMITSEE HOMOUDEN. SIKSI KOSKA SE EI OLE IHMISELLE ITSELLEEN KOSKAAN HYVÄKSI. SENHÄN TODISTAA NUO EDELLÄLUETELLUT HOMOUDEN HEDELMÄT ELI SEN AIHEUTTAMAT AHDISTUKSET IHMISELLE. RAAMATUSSA SANOTAAN: AHDISTUS JOKAISELLE JOKA SYNTIÄ TEKEE.

      ELI HOMOUDEN KIELTO JA TUOMITSEMINEN RAAMATUSSA ON IHMISEN PARHAAKSI. VAROTETTAAN VAARASTA. AIVAN KUIN: VARO! HEIKKOJA JÄITÄ !

      HOMOT TUOMITAAN HELVETTIIN. MIKSI ? SIKSI KOSKA JUMALAN LAKI JA KÄSKYT ON ASETETTU MYÖS IHMISEN ITSENSÄ PARHAAKSI. RIKKOMALLA JUMALAN LAKIA ASETTAUTUU IHMINEN TURMELEMAAN SEN, MIKÄ ON JUMALALLLE TÄRKEÄ ELI IHMISEN ITSENSÄ.

      HOMOSEKSUAALI VILLITSE JA TURMELEE YMPÄRILLÄ OLEVIA PUHEILLAAN, ASENTEELLAAN, KÄYTÖKSELLÄÄN, PUHUMALLA HOMOUDEN PUOLESTA, LANGETTAA JA HOUKUTTELEE TOISIA TÄHÄN SYNTIIN.... PRIDE-KULKUEESSA LEVITTÄÄ JUMALAN LAKIA RIKKOVASTA ASIASTA KIILTOKUVAA.....

      SITÄ SAA MITÄ TILAA JA ONKIN ANSAINNUT: HELVETIN

      HOMOUS ON ITSE ASIANA JO IHMISELLE SISÄINEN HELVETTI JA VIE VARMASTI HELVETTIIN ELI IÄNKAIKKISEEN TUOMIOON JA TULIJÄRVEEN.

      HOMOSTAKIN VOI TULLA EX-HOMO. VILPITÖNTÄ IHMISTÄ JUMALA AUTTAA HÄNEN HALUTESSAAN VAPAUTUA HOMO-SYNNIN KAHLEISTA. JUMALALLE ON KAIKKI MAHDOLLISTA.

      ÄLÄ KOSKAAN KOKEILE HOMOUTTA. ÄLÄ USKO KETÄÄN HOMOUDEN PUOLESTAPUHUJAA VAIKKA OLISI MILLAINEN EMERITUSPIISPA WILLE RIEKKINEN. HÄN PUHUU JUMALAN LAIN RIKKOMISEN PUOLESTA JA ON JUMALAN TUOMION ANSAINNUTKIN....

      • see.you.in.Hell

        Hohhoijaa.

        Missä on Jumala silloin kun akuutit CAPS LOCK-oireet ja saarnavimma iskevät?

        Kirjoittajan kannattaisi kokeilla edes kerran (uteliaisuuttaan) pienillä kirjaimilla kirjoittamista, kyllä me muut ymmärrämme tekstin silloinkin ja se saattaa helpottaa, kun huomaa tulevansa ymmärretyksi muutenkin kuin HUUTAMALLA.


    • Perheellinenmiäs

      Moi,
      itse perheellinen mies ja tuli kokeiltua miehen kanssa n. 8 vuotta sitten ensimmäisen kerran. Nyt olen 49 v. Tällä hetkellä mieli tekee koko ajan vain miestä..., ja jopa muutaman kerran jopa ajatellut, minkälaista ja kuinka kiihottavaa olisi herätä joka aamu miehen vierestä. Kyllä se kalu vaan vie menneessään.

      • vapaamieäs

        Parempi olisi bissen suorittaa nuo kokeilut ennen parisuhdetta naiseen. Sinkulla ei nyt ole mikään katastrofi jos kullista rupeaa tykkäämään.


    • Eikertahomoksitee

      Hohhoi :D Uskovaiset voi puolestani painua hevonvitt**n!
      Ja suurinosa muistakin ketkä tähän ovat "vastanneet" Siis V**TU, ettekö osaa lukea AP kysymys?????
      ÖÖ vieläkin ihmettelen?

      Kaikki kukkahattutädit ja muut sisäsiittoiset alaryhmät, jotka tekevät niin kuin "vanhakansa on sanonut ja käskenyt", niin nauttikaa vaan tylsästä elämästä ja kuolkaa yksin!

      Kaikkien teidän iloksi xD vastaan:
      Kyllä helpottaa!

      Nyt en kerkeä/pysty kirjoittaa tarkemmin, koska kiire iltavuoroon..
      Kuitenkin kaksi kertaa olen harrastanut 2m 1n ja toisella kerralla otin mieheltä poskeen vuorotellen naiseni kanssa hänen pimpissä uinutta.. Voin luvata, että ihan normi hetero äijä saa tilanteesta sellaiset mausteet parisuhteeseen, että kyllä seisoo tarvittaessa 24/7 seuraavat 5vuotta!

      Jos ikinä vaan tulee tilaisuus, niin kannattaa kokeilla!

    • perheellinen tässä ja biseksuaali,harrastanut seksiä toisen ukkomiehen kanssa useasti,mukavaa touhua kun tuntee kaverin ettei tuu mitään pöpöjä

    • Zmsas

      Täällä kirjoittaa nainen joka fantasioi siitä että näkisi oman miehen toisen miehen kanssa. Olen itsekin aika kokeilunhaluinen ja tuntuu että seksielämä vaan paranee vanhetessa. Jos fantasia ei toteudu niin ei se mikään maailmanloppu ole.. Mitä enemmän fantasioi ja ns ruokkii niitä, niin sitä pakkomielteisemmäksi ne käyvät, eli jos mies ei ole suotuvainen niin täytyy keksiä jotain muuta fantasioitavaa.

    • ihanaihminen_

      Mieheni on komea miehekäs mies, ollaan oltu 15v naimisissa, hän avoimesti kertoi kaverisuhteestaan, sanoin että oon huomannut ja odottanut koska hän kertoo. Kaikki on ihan ok. Jutelkaa ihmiset, ei siinä mitään häpeämistä ole!!!!!!!!

    • bim17

      Varttuneempaa 50v, luotettavaa sìistiä bi miehen seuraa kaipaan hetkittäin, yhdessä alastomana, hyväilyä suuhoitoa . Siinä se olisi. Nainen on ollut sekä tulee olemaan ykkönen. Joskus miehen iholle.

    • suukki

      Sama juttu täällä! Kokeiltiin kaverin kanssa suuseksiä. Otin siis häneltä ja molemmat tykkäsi kovasti, kunnes hän tuli varoittamatta suuhuni. Syljin sen pois ja sitten vaan jotenkin tuli hyväksikäytetty olo, vaikka mistään sellaisesta ei kyse ollut. Kokeiltiin myöhemmin myös panoja.

      Nyt siis naisen kanssa. Mieli tekee myös olla miehen kanssa, mutta luotettavaa samassa tilanteessa olevaa hankala löytää.

      • M43-utelias

        Niimpä... se suurin kynnys ja ongelma lienee juuri sen sopivan, oikean kaverin löytäminen jonka kanssa olisi samalla aaltopituudella kaikin puolin ja jonka kanssa ne kemiat sillä sopivalla tavalla kohtaisivat kun kyseessä ei kuitenkaan olisi mitään romanttista vaan "vain pelkkää seksiä"...


    • jarpps

      Kun 30 vuotta tuli täyteen, niin rupesi kiinnostamaan seksi myös miesten kanssa. Ja toteutinkin unelmani. Tosin vaimolta salaa. Mukava tietää, että en ole ollenkaan ainoa näin tunteva.

    • vanhempaametsastan

      Täällä 24v heteroksi itsensä luokitteleva mies. Pitkään ollut jo naisen kanssa parisuhteessa, mutta monen vuoden ajan kiihottanut ajatus siitä, että mies panisi minua. Tätä varten ostettuna ja monesti testattuna ollut myös dildo, eli eka kerta tuskin olisi liian kivulias. Jostain syystä nuoret miehet eivät kiihota minua lainkaan, vaan minua kiinnostavat ainoastaan vanhemmat miehet ja mahdollisesti parit. Valitettavasti en tällaisia miehiä / pareja tunne, eli täytyisi netistä/panosovelluksista varmaan etsiä seuraa. Suositteletteko tätä ensimmäiseen kokeiluun, vai pitäisikö minun käydä baarista metsästämässä itselleni mies?

      • M43-utelias

        Itse olen yrittänyt tällaista sopivaa kaveria (siis joka minua panisi) netistä etsiä, mutta aikas tuskallista, hankalaa ja vaikeaa se tuntuu olevan... Saamani vastaukset ovat todella lyhyitä, tyyliin: Koska voin tulla panemaan, tai jotain muuta sellaista. Tällaiset eivät todellakaan kiinnosta... ja muutoinkin vastauksia on tullut todella vähän, johtuneekohan siitä, että kaltaisiamme miehestä seksiseuraa etsiviä miehiä on ilmeisen paljon... eli suurin osa ilmoituksista on sellaisia joissa sitä panijaa juurikin haetaan eli kalua peppuunsa haluavia miehiä tuntuu olevan enemmän kuin sopivia miehiä jotka haluaisivat miestä naida...
        Mutta tsemppiä sinullekin etsintääsi :)


      • TyttöTV

        Minä olen tyttöilijä ja pidän myös vanhemmista mehistä. Kyllä mulle kysyntää on vanhempien miesten ja nuorempienkin keskuudessa. Nuorin kenet olen tavannut on 21 vuotias. Olihan se kivaa saaada nuorta munaa kunnolla =) Nyt olen suhteessa miehen kanssa niin en tapaile ketään muita enään. Dildot mua ei enään kiinnosta. Aito muna sen pitää olla. Olen itse täysin btm.

        Kyllä mun kohdalle on paljonkin osunut bi top miehiä ukkomiehistä lähtien jotka haluavat vaan naida mua. Jotkut ovat olleet vers mutta heillekkin on käynys hyvin se että vain he panevat mua ja kohtelevat mua täysin tyttönä.

        En tiedä että onko jotenkin miehen miehenä vaikeampi löytää sitä panijaa itsellensä kuin vaikka tytöksi pukeutuneena.


    • Ihonilkävä

      Ikävä siistin terveen varttuneemman alastoman bi miehen iholle, ei panoja vaan hyväilyä suuhoitoa hierontaa oleilua. Missä mahdat olla ?

    • kerrankokeillut85

      Vaikka hetero olenkin,kerran olen poikennut mukavuusalueeltani ja maannut toisen heteromiehen kanssa kahdesti.Joten minä jos kuka tiedän että seksuaalinen suuntautuminen ja seksuaalikäyttäytyminen eivät kulje aina käsi kädessä.En kadu kokemustani mutta ei sitä voi verrata naisen kanssa olemiseen.Olimme molemmat jätettyjä ja sen sijaan että olisimme lähteneet risteilyllä tuntemattomiin naisiin irtosuhteisiin päädyimme seksiin keskenämme.Minulla oli liukuvoidetta mukana ja molemmilla kortsut jotka oli matkassa ihan muista syistä.En olisi uskonut että niille tulee käyttöä päätyessäni sänkyyn toisen jätkän kanssa.Mutta kyllä tuntu hyvältä ja oikealta kun jonkin ajan jälkeen olin löytänyt tyttöystävän ja kun rakastelimme ekan kerran,tuntui kuin kotiin ja omaan elämään olisi palannut.Eli myöskään hetero ei voi muuttua homoksi vaikka naisten kanssa olisi pettymyksiä miten ja vaikka harrastaisi joskus seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa.

    • Totuusolettekaikkibi

      Ne miehet joita kiinnostaa myös muut miehet on biseksuaaleja, eikä heteroja. Ja siinä ei ole mitään pahaa tai väärää. Luultavasti suurin osa ihmisistä on oikeasti enemmän tai vähemmän bi ja harva on 100% hetero/homo.
      Mun suositus on puhua tosta vaimolle ja ehdottaa vaikka jotain kolmen kimppaa. Siinä ois vaimokin mukana ja toinen mies, joka vois kiihottaa teitä molempia. Rehellisyys tois sut ja sun vaimon vain lähemmäksi toisianne ja saattaisit yllättyä siitä, mitä mieltä se ois asiasta.
      Ole rohkea ja testaa rehellisyyttä.

    • TyttöTV

      Itse olen tyttöilijä ja todella moni ukkomies haluaisi antaa mulle munaa. Kun aloitin tämän tyttöilyn niin en silloin vielä aavistanut miten kova kysytä tyttöilijälle on ukkomiestenkin keskuudessa :) Olen itse täysin btm ja tapailen vain top miehiä.

      Olen sitä pienessä mielessäni miettinyt joskus että ukkomiehet kun saialilee niin yleensä salaisuuksila on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin toki poikkeuksia aina on kuten joka asiassa. Varovainen ainakin kannattaa olla. Sekin että monella ukkomiehellä on mun numerokin niin mitenkähän sen numeron pitävät salassa vaimoiltansa :D

    • kerrankokeillut85

      Onhan kondomi ja liukuvoide keksitty ja niiden käyttö ainakin omassa kokemuksessani toimi.Toinen tärkeä asia se ettei seksi perustu kenenkään pettämiseen eli sinkku pitää mielestäni olla kun kokeilee seksiä oman sukupuolen edustajan kanssa.Ja seksitapoja on toki muitakin kuin yhdyntä.

    • Kokeiluntulos

      Kyllä se varmaan jollakin tapaa helpottaa, sillä jos se on pitkään pyörinyt mielessä, alkaa se tunkeutumaan jo jokapäiväiseen ajatusmaailmaan. Itselläni tällaiset ajatukset ovat pyörineet jo siinä kolmetoistakesäisestä alkaen, kun yhdessä serkkuni ja parin kaverini kanssa kyhäämässämme majassa runkkailtiin. Sitten, olin täyttämässä jo viittätoista ja sain olla tätini luona Kouvolan kupeessa kesän. Tädilläni ja hänen miehellään ei ollut omia lapsia ja minusta pidettiin todella hyvää huolta. Heidän ollessa töissä, minä tutkiskelin aloa ja havaitsin tädilläni olevan valtavat määrät upeita alusasuja ja niin sitten annoin periksi ja vetelin niitä ylleni ja harrastelin itsetyydytystä lähes päivittäin. Eihän sellaista voi kauan salaa tehdä ja lopulta jäin kiinni siitä. Luulin tätini ja hänen miehensä raivostuvan asiasta, mutta päin vastoin, heitä asia tuntui vain jollain tapaa ilahduttaneen ja sain täidiltäni jopa kasan asuja itselleni omaan huoneeseeni. Myöhemmin sinä kesänä selvisi, että tädin mies olin myös sellainen joka harrasti naisten asuja. Olin iloinen siitä, että en ollutkaan ainut maailmassa sellaisetn harrastusten kanssa. Se kesä kului ja sain tädiltäni mukaan muutamia omia asuja joita kotona käytin ahkerasti äitini ollessa tietoinen asiasta. Kaksi seuraavaa kesää vietin taas tädin luona ja hänen opastuksellaan minusta tuli ihan taitava tyttöilijä. Ollessani jo 17 vuotias, tätini kutsui minut heille miehensä seuraksi, koska hän oli itse lähdössä kanarialla pariksi viikkoa ystävättäriensä kanssa. Niiden kanden viikon aikana opin hänen miehensä kanssa lähes kaiken mitä miesseksistä pitikin oppia. Olin käytännössä hänen 'tyttönään' koko sen ajan ja usein myöhemminkin. Hän tutustutti minut myös parille ystävälleenkin ja itse olen nauttinut tästä suunnattomasto ja hyväksynyt itseni selaisena kuin olen. Vieläkin matkoillani saatan mennä kyläilemään heille ja nykyisin tätini petaa minulle vuoteen jo valmiiksi miehensä viereen.

    • HelpottaaSe

      Oma ensimmäinen miestenvälinen kokeilu oli teininä serkun kanssa saunassa. Juteltiin lauteilla seksistä naisten kanssa, jota kumpikaan ei ollut päässyt kokeilemaan. Molemmilla alkoi seisomaan ja kysyin sitten suoraan että kokeillaanko suihinottoa. Minä otin ensimmäisenä serkun kovan munan suuhun ja aloin runkkailla ja imeä sitä. Hetken kuluttua sitten vaihdettiin osia ja serkku alkoi imeä minua. Olin niin kiihottunut että tulin aika nopeasti hänen suuhunsa. Sen jälkeen homma jäi vähän siihen siltä kertaa vaikka hän ei vielä tullut, molemmilla alkoi nolottaa ja se vain loppui. Seuraavalla saunakerralla mentiin aika nopeasti asiaan ja minä tyydytin hänet loppuun asti kun olin vähän sen velkaa, sen jälkeen hän hoiteli minut. Jatkettiin tätä usean vuoden ajan aina muutaman kerran vuodessa. Sitten tuli useamman vuoden tauko, molemmat meno tahoillaan naimisiin yms. Viimeisin seksikerta oli hotellihuoneessa aikuisella iällä jolloin oltiin hieman maistissa ja innostuttiin panemaan, tai serkku ratsasti minun kyrpä sisällään ja laukesi todella paljon mun päälle. Jotenkin ne suihinotot on itselle olleet kaikista kiihottavimpia kokemuksia.
      Olen sen jälkeen harrastanut seksiä useiden itseä vanhempien ukkomiesten kanssa ja yleensä aina olen se antavampi osapuoli. Aivan ihanaa ottaa kyrpää suuhun ja tuottaa nautintoa toiselle, puhumattakaan siitä kun toinen mies laukeaa suuhun.... Kerran annoin myös minua parikymmentä vuotta vanhemman miehen naida ja olihan se todella kiimaista kun hän osasi asiansa tosi hyvin. Itselle riittää kun runkkaan sen jälkeen kun toinen on saanut nautintonsa. Nykyisin oon 35v. Taas on useampi vuosi mennyt ilman ja tekisi todella paljon miestä mieli salaa. Haaveilen usein miten saisin imeä kyrpää ja antaa peppua jollekin kivalle vanhemmalle miehelle. Lopuksi saisi laskea spermat suuhun ja naamalle. Jälkikäteen se aina vähän nolottaa, mutta useimmiten itse seksi on tosi ihanaa. Suosittelen ihmeessä kokeilemaan jos kiinnostaa....

    • Tätilässätapahtuu

      Jollakin tapaa kokeilu helpottaa. Olin nuorena muutaman vuoden merillä. Yhdessä laivassa oli nelisen vuotta ja siinä tutustuin erääseen minua reilusti vanhempaan päällystöön kuuluvaan henkilöön. Hänen kanssaan kehittyi suhde mikä kesti koko sen ajan kun olin siinä laivassa. Hän hallitsi asian ja meillä meni hyvin. Sitten lopetin merimiesuran ja aloin opikelemaan. Hesassa vuokraisäntäni oli bi-henkinen ja sain olla useamman vuoden hänen kultanaan. valmistuttuani, meni vuosia, ettei inulla ollut yhtään mieskontaktia, mutta sitten satuin työmatkallani asiakkaan luo samalle paikkakunnalle, missä tätini asui miehensä kanssa ja aikomukseni oli vain käväistä iltakahvilla, mutta he saivatkin puhuttua minut yöksi sinne. Saunan ja saunakaljojen jälkeen valittelin ettei minulla ollut pyjamaa mukana, niin tätini pienessä sievässä, kasvot hymyssä ojensi minulle yhden yöpuvuistaan. Se herätteli henkiin vanhat ajatukset. Sain vielä pukuun kuuluvat pikkarit ja ne ylläni jatkoimme saunan jälkeen seurustelua. Olin kyllä joskus epäillyt tätini miestä bi-luontoiseksi, mutta en ollut varma. Nyt asia varmistui, kun tätini petasi minulle vuoteen miehensä viereen sanoen itse nukkuvansa olohuoneessa. Vastsuteluistani huolimatta löysin lopulta itseni miehen vierestä ja tuloksena oli se, että rakasteltiin oikein kunnolla ja aamulla, ennen aamiaista jatkettiin. Tätini oli yhtä hymyä ja iloa, kun sa olla avustamassa. Kerroin heille poikaavuosistani ja kokemuksistani ja sen jälkeen ohjasin usein työmatkani sopivan etäisyyden päähän heiltä.

    • kirjaalukenut

      Hei!

      Suosittelisin lukemaan ensin miesten hite-raporttia. Olen lukenut sen ja se on tosi hyvä kirja. Kyse on miehekkäästä miehuudesta, josta mies fantasioi tiedostelematta syytä mitään ja luulee olevansa bi-henkinen, mutta kyse on miehekkäästä miehuudesta, josta mies fantasioi ja menee hakemaan sen seksikontaktin välityksellä.

      https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1417807

    • Sattumankauppa

      Olen perheellinen kundi ja yhden työmatkan yhteydessä löysin koodista mukavanoloisen miehen joka asui kivenheiton päässä. Tavattiin kerrostalon pihalla ja molemmat piti näkemästään, joten päätettiin mennä sisälle. Molemmat taisi olla vähän hermostuneita. Heti kun päästiin sisälle alettiin suutelemaan ja totesin aika nopeesti ettei oo mun juttu. Hierottiin rauhassa toistemme kaluja housujen päältä ja se tuntui just niin hyvältä mitä ajattelinkin. Molemmat oli ihan kivikovana ja riisuttiin pikkuhiljaa vaatteet pois ja siirryttiin sängylle. Sängyssä runkattiin toisiamme ja tää mies kysyi et olisko saanu panna. En uskaltanu kokeilla kun oli eka kerta ja vähän jännitti. Laukesin ensin omalle vatsalle ja mies tuli sen jälkeen myös. Pienen siivouksen jälkeen käteltiin ja todettiin et kivaa oli ja olihan se. No mitäs sen jälkeen? No ei mitään. Unohdin käytännössä koko homman tunnissa ja elämä jatkuu. Kokeilenko uudestaan? Varmasti kun sopiva tilaisuus tulee.

    • bim46

      Kokeilu kannattaa ja se on sitten miehestä kiinni että mitä siitä seuraa. Sain viime syksynä työmatkalla mieheltä persettä - legendaarisesti iskurista chatista löytyi mies joka oli samassa hotellissa työmatkalla. Match made in heaven - hän halusi munaa pyllyynsä ja minä halusin laittaa sitä sinne. Ei tarvinnut edes kenkiä laittaa jalkaan kun käppäilin hotellin käytävässä alempaan kerrokseen. Siinä hetki hermostunutta juttelua ja sitten naimaan. Voin sanoa että oli tähänastisen elmämäni parasta seksiä ja hänkin näytti (ja kuulosti) siltä että maistui. Kokemus oli niin hyvä että teen sen varmasti taas tilaisuuden tullen. Avioliittooni tämä ei vaikuta yhtään mitenkään. Olisin tyhjentänyt pussit siellä hotellissa joka tapauksessa omaan käteeni joten lopputulos oli ihan sama, tekotapa ainoastaan vähän eri.

      • M43-utelias

        Huh, huh... kumpa sitä itsekin tuollaisen kaltaisesi kivan ja sopivan kaverin jostain löytäisikin jolle voisi pyllistää ja saada kovaa munaa pyllyyn... ;)


      • Sattumankauppa

        Oon itsekin huomannut työreissuilla, että aika usein löytyisi seuraa ihan omasta hotellistakin. Ei ole vain aikataulut natsannut..vielä :)


      • bim46

        Tulevia työreissuja ajatellen mietiskelen nyt että mitenköhän tuo jatkossa voisi onnistua kun se iskurin tai mikälie koodi.netin chatti ei taida nyt toimia. Illalla työpäivän jälkeen hotellissa olisi usein muutama tunti aikaa harrastaa haureutta mutta mistä sen kontaktin sitten nyt hakee?


      • Haloohei

        Toivottavasti tajusit edes käyttää kumia. Huonossa tapauksessa kun viet vaimollesi taudin tuliaisena.


      • Sattumankauppa
        bim46 kirjoitti:

        Tulevia työreissuja ajatellen mietiskelen nyt että mitenköhän tuo jatkossa voisi onnistua kun se iskurin tai mikälie koodi.netin chatti ei taida nyt toimia. Illalla työpäivän jälkeen hotellissa olisi usein muutama tunti aikaa harrastaa haureutta mutta mistä sen kontaktin sitten nyt hakee?

        Samaa miettinyt itsekin. Nythän se koodi.netin chat muuttui Livechat.fi osoitteeseen, mutta sinne pääsee ilman maksullista profiilia huonosti läpi. Missäspäin reissailet jos joskus satuttais samaan hotelliin :)


      • bim46

        Harvoin reissailen, pikkupaikkakunnilla työkeikkoja muutamia kertoja vuodessa. Silti on natsannut kerran ja uskon että halukkaita on usein hotelleissa viikolla mutta kontaktin saanti on vaikeaa. Jos Lahden seudulla pyörit niin viestitä kik: vzzbux


    • Outi-Sinuiksi-palvelu

      Hei!
      Voit soittaa Pirkanmaan Setan valtakunnalliseen Sinuiksi -tuki-ja neuvontapalveluun. Puhelinpäivystyksemme auttaa maanantaisin ja torstaisin klo 19-21 numerossa: 044 300 23 55.
      Yst. terv. seksuaalineuvoja Outi Santavuori, Sinuiksi-palvelu
      www.sinuiksi.fi

    • Anonyymi

      Mulla on sama fiilis.

    • Anonyymi

      Olin ukkomies ja noin 25v. kun työkaveri ukkomies hänkin, pikku huppelissa alkoi imemään mun kulli. Ensin kauhistelin, mutta totesin, etten ole koskaan saanut noin hyviä imuja naiselta.... Hän olin noin 25v vanhempi minua. Tapasimme silloin tällön hänen mökillään. Todella mukavaa vaihtelua se oli. Muistelen joskus, jopa runkkaien ja kiihotun. Vaimo ei tiedä menneisyyttäni! NYTKIN kohta runkkailen kun vaimo nukkuu, muistelen kokemuksiamme!!!!!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe