Oon siis 13v tyttö ja mul on hyvin reilusti yli painoo. Oon ottanu tavotteeks pudottaa painoo mahollisimman lähelle normaalia. Kysymys kuuluuki paljo 13-14v tytöt painaa?
tyttöjen paino kysymys.
11
152
Vastaukset
- tyttöö13
se rippuu sun pituudestass. mä oon 157 cm ja en kasa enää j mun pitäis painaa alle 61 kg .. mut haluisin painaa 55-57:)
- Pituus - 10kg
Se riippuu pituudesta mut suht normaali paino on pituu - 10kg eli jos oot esim. 155 pitkä sun pitäs painaa 45kg tai jos oot 160 nii 50kg
- lifemocker
riippuu siitä miten pitkä sä olet
http://www.bmi.fi/ - nii....
tuo on vaan aikuisille tarkotettu laskuri
- ......
Mä oon11:v tyttö ja 35kg ja 146kg oonko normaalia painoni on vähän alhainen
- heeeei:)
Kaipaisitko laihutusvinkkejä xd siis en koita mitenkään yllyttää laihtumaan , vaan kannustamaan jos ylipaino on oikeasti este elämässä ja terveyshaitta ja jos laihtua oikeasti haluat :) ?
- plaplapalap
Oon 13, kohta 14 v... 159 cm pitkä ja painan 55 kg , oon lihonu tässä lähiaikoina n 3 kiloa kun lopetin tupakoinnin , mun elämässä on muutenkin vaikeeta nyt ja paljon stressiä, sitten oon tupakointia korvatakseni oon syönyt/napostellut liikaa, ja mitä oon netistä lukenut niin jotenkin aineenvaihdunta voi mennä siitä jumiin ja jotainmuutakin mut tiiäppä onko tuo totta xd mutta aion pudottaa nuo tulleet lisäkilot :d
- lifemocker
kunhat et jatka lihomista niin ok
- Tiedän..
Hei! Muista, että paino on yksilöllistä ja kaikki 13v. Tytöt eivät paina aina saman verran. Tottakai saat laihduttaa, ei siinä mikään, mutta muista että oikea ruokavalio on kaiken a ja o :)
- Dancer ☆
Tässä muutama TERVEELLISEN laihdutuksen vinkki:
1. TREENI LUKKARI
2. Terveellinen ruoka vältä napostelua
3. Liikneitä
- vatsalihaksia (40)
- pito lankku asennossa (30s)
- kyykkuhyppyjä (15)
- reipas juoksu/hölkkä/kävely lenkki
(1 lenkki joka toinen päivä)
- punnerruksia (8)
Siinä vähän alkua :) - googleoiskaveri
Dancer ☆ kirjoitti:
Tässä muutama TERVEELLISEN laihdutuksen vinkki:
1. TREENI LUKKARI
2. Terveellinen ruoka vältä napostelua
3. Liikneitä
- vatsalihaksia (40)
- pito lankku asennossa (30s)
- kyykkuhyppyjä (15)
- reipas juoksu/hölkkä/kävely lenkki
(1 lenkki joka toinen päivä)
- punnerruksia (8)
Siinä vähän alkua :)mikä tää lankkuasento on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671