Paljonko on huippusi?

Hondis

Itse ajoin tänä kesänä 225km/h moottoritiellä illalla, jolloin oli hiljaista.

Tuon enempää en ole ajanut koskaan.

29

5006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www'

      honda cr 500 190km/t

      • Partapekka

        VN Kawalla 170km/h tutkaan.....eivät lähteneet perään.....


    • joo

      Pitääkö "Hondis" tuollaista ylinopeutta yleisellä tiellä leuhkimisen aiheena? Ei tippaakkaan kiinnosta jos korttisi menetät (joka olis sulle ihan oikein) tai vaikka henkes. Älä kuitenkaan vaaranna muiden henkeä typerällä näyttämisenhalullasi! "Hiljainen moottoritie" ei ole mikään perustelu yli 200 km vauhdeille. Oikea motoristi kokeilee pyöränsä tai oman päänsä rajoja suljetulla alueella laillisesti.

      Laillisesti tuolliaisia vauhteja voi ajella moottoriratojen lisäksi esim. saksan baanoilla, mutta kyseisellä "Hondiksella" tais rahat mennä tykkiin pyörään eikä jääny hilloa laivalippuun.

      • huiputux

        ei se 200km/h vauhti ole Suomessa yhtään sen vaarallisempaa kuin Saksassakaan. Täällä vaan on naurettavat nopeusrajoitukset, jotta kaltaisesi jeesustelijat pääsevät kauhistelemaan moottoriteiden ylinopeuksia. Tähän malliin meillä Kekkoslandiassa...


    • zzr1100

      275

    • Blackbird

      280 mittarinopeus 80 alueella

      • 297 km/h

        meni tänä kesänä saksassa, kaasarimalli vuodelta -97. mittarinäyttöä en ehtinyt katsomaan kun sen päällä oli gepsi josta näkyi todellinen. Vakiopyörä, tarakka paikallaa, ei laukkua.
        Ja siellä ei ollut rajoituksia, suomessa en edes kokeile sellasia nopeuksia...


    • Tykki

      285 km/h myötätuuleen... :)

    • f sport

      tasan 250 mittariin, eikä kulkenut yhtään enempää

      • k&n+suutin

        253


    • CBR900RR

      tyhjällä lentokoneiden varalaskupaikalla, varaa olis ollu - täytyy koittaa sitte joskus taas. piäis kait mennä lähelle 300km/h

    • Juu

      Aika kovia tuloksia näyttää porukka ajaneen...
      Mutta pitää muistaa, että nopeudet ovat mittarinopeuksia - ei tutkanopeuksia. Mittari valehtelee helposti 30 km/h, kun ajetaan äärinopeuksia. Eli esim. 900 RR ei todellakaan pääse kolmeasataa todellista nopeutta. ;)

      Nimim. 300 km/h MITTARInopeutta ajanut

      • k&n

        Millä prätkällä?? ja jos jollain ois myynnissä 10 tontulla xx:ää tai vastaavaa nii ostan:


      • juu
        k&n kirjoitti:

        Millä prätkällä?? ja jos jollain ois myynnissä 10 tontulla xx:ää tai vastaavaa nii ostan:

        Hondalla! :)


    • CB 500

      Mittarinopeus 160 km/h, eli tod. nopeus kai 140 km/h. Heinolan motarilla, pelotti ihan sikana!

    • Bladerunner

      Bladella 280 mittariin,todellinen ehkä 260 ja vanha FZR kulki ainakin saman..jos ei hiukan enemmän (tyhjöllä motarilla)

    • Todelliset huiput

      Saman yön aikana gummi palo yheksän kanssa ja jokaisel neljästi!
      Et sellainen MAHTISONNI!

    • Obt

      VF 750 F kulkee ainakin mittarin mukaan 185 km/h, varaa kiristää jäi vielä.

    • Varkku

      Viime marraskuussa vedin 210 mittarinopeutta 130 alueella.T: XL 1000 V

    • junni

      tasan 350 kmH,ei kulkenut lujenpaa vaikka kuinka kinnas

      • Jannu

        Suzuki gsxr 1100 96 260 Suomen motarilla.Se nopeus riittää mulle:)


    • Hondisti

      327km/h

      • Heh!

        Mikään Honda ei kulje tuota vauhtia, mutta saahan sitä haaveilla... ;)


    • cruiser

      Omat huiput on 160 eli sen verran kuin pyörä kulkee.

    • kyllä lähtee!

      Kebnekaise n.2200m. Saana n.970m. Isosyöte 431m. Siinä teille, IDIOOTIT!

      • CBR

        Siinä taas yks todellinen surkimus.
        Mene johonkin toiselle palstalle vikisemään kurjuuttasi.


      • kyllä lähtee
        CBR kirjoitti:

        Siinä taas yks todellinen surkimus.
        Mene johonkin toiselle palstalle vikisemään kurjuuttasi.

        Mene itse jonnekin muualle kuin yleiselle tielle esittelemään surkastunutta egoasi! Idiootti!


    • 6km/h

      joskus ajoin hiukan kovempaa, en enään..

    • nakke

      Suizan GSX-R600 ja mittarin mukaan 276km/h.

      Mittarin näyttäessä 270km/h, todellista nopeutta on GPS:n mukaan 258, joten olisikohan tuo 276km/h voinut olla noin 260km/h todellista. Mene ja tiedä.

      Ajettiin Keski-Pohjanmaan suorilla kantateillä. Vuosimallia -04 oli pyörä, ja ainoana "viriosana" Ivanin TRE 005 sytytysennakon eliminointiin. Tankki oli tietysti lähes tyhjä ja työkalut sun muu painolasti poistettu. Hyvin ottaa pikkugixxerikin nopeutta, mutta pitkän suoran se vaatii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe