Onnistuin itselleni hankkimaan lohikäärmeen ja nyt sillä on nälkä. Mitä sille syötetään?
Auttakaa mua!
Lohikäärme
16
715
Vastaukset
- sime
ne syö kasveja ja niit roskakasoja
- kukka
----niin----
- Macy
kukka kirjoitti:
----niin----
Niitten lempiruokaa on ne keltaset kukat! Oisko ollu narsisseja...?
- merrsi
no kuulkaas lohikäärmeet syö lihaa riipuen niiten koosta mutta jos nyt isosta puhutaan niin isot lohikäärmeet syövät lehmiä , ja muita sorkka eläimiä ja muita iso kokoisia eläimiä, mutta jos kyseesä on lohikäärme jonka sarvet alkavat suun takaa ja kaartuvat alaspäin ja lopulta eteen niin semoiset lohikäärmeet syövät toisten lohikäärmeiten vartiatomia munia. mutta jos taas puhutaan vedessä elävästä isosta lohikäärmeestä ne syövät esim valaita ja muita isoja vesi eläimiä. mutta jos se sinun lohikäärmeesi on pieni niin sille luultavasti riitä mäyrän kokoiset ehkä vähän pienemmät nisäkäät tai mene kaupaan ostamaan paljon vaikka lehmän lihaa. muista jos se sinun lohikäärmeesi on vasta poikanen niin se kyllä kasvaa sen voin sanoa. mutta jos nyt tässä lohikäärmeistä niin isoimat lohikäärmeet ovat noi väsin neulan korkeita tai jopa 200 metriä uuh ja ne tartee paaaljon ruokaa pysyäkseen hengissä. voi niitä lohikäärmeitä olla 300 metriä mutta havemmin. kiitos ja näkemiin. vastatkaa jos on mitään sanotavaa tai kysytävää.
- dsddsd
"no kuulkaas lohikäärmeet syö lihaa riipuen niiten koosta mutta jos nyt isosta puhutaan niin isot lohikäärmeet syövät lehmiä , ja muita sorkka eläimiä ja muita iso kokoisia eläimiä, mutta jos kyseesä on lohikäärme jonka sarvet alkavat suun takaa ja kaartuvat alaspäin ja lopulta eteen niin semoiset lohikäärmeet syövät toisten lohikäärmeiten vartiatomia munia. mutta jos taas puhutaan vedessä elävästä isosta lohikäärmeestä ne syövät esim valaita ja muita isoja vesi eläimiä. mutta jos se sinun lohikäärmeesi on pieni niin sille luultavasti riitä mäyrän kokoiset ehkä vähän pienemmät nisäkäät tai mene kaupaan ostamaan paljon vaikka lehmän lihaa. muista jos se sinun lohikäärmeesi on vasta poikanen niin se kyllä kasvaa sen voin sanoa. mutta jos nyt tässä lohikäärmeistä niin isoimat lohikäärmeet ovat noi väsin neulan korkeita tai jopa 200 metriä uuh ja ne tartee paaaljon ruokaa pysyäkseen hengissä. voi niitä lohikäärmeitä olla 300 metriä mutta havemmin. kiitos ja näkemiin. vastatkaa jos on mitään sanotavaa tai kysytävää."
Tässä puhuttiin simssin lohikäärmeistä. Ja lohikäärmeet ei syö mitään, kun ei niitä ole olemassakaan. - sinä et ole
dsddsd kirjoitti:
"no kuulkaas lohikäärmeet syö lihaa riipuen niiten koosta mutta jos nyt isosta puhutaan niin isot lohikäärmeet syövät lehmiä , ja muita sorkka eläimiä ja muita iso kokoisia eläimiä, mutta jos kyseesä on lohikäärme jonka sarvet alkavat suun takaa ja kaartuvat alaspäin ja lopulta eteen niin semoiset lohikäärmeet syövät toisten lohikäärmeiten vartiatomia munia. mutta jos taas puhutaan vedessä elävästä isosta lohikäärmeestä ne syövät esim valaita ja muita isoja vesi eläimiä. mutta jos se sinun lohikäärmeesi on pieni niin sille luultavasti riitä mäyrän kokoiset ehkä vähän pienemmät nisäkäät tai mene kaupaan ostamaan paljon vaikka lehmän lihaa. muista jos se sinun lohikäärmeesi on vasta poikanen niin se kyllä kasvaa sen voin sanoa. mutta jos nyt tässä lohikäärmeistä niin isoimat lohikäärmeet ovat noi väsin neulan korkeita tai jopa 200 metriä uuh ja ne tartee paaaljon ruokaa pysyäkseen hengissä. voi niitä lohikäärmeitä olla 300 metriä mutta havemmin. kiitos ja näkemiin. vastatkaa jos on mitään sanotavaa tai kysytävää."
Tässä puhuttiin simssin lohikäärmeistä. Ja lohikäärmeet ei syö mitään, kun ei niitä ole olemassakaan.niitä nähnyt ei tarkoita sitä etteikö niitä voisi olla olemassa. Sitäpaitsi Merssi on niitä varmaan nähnytkin kun TIETÄÄ niistä paljon enemmän kuin sinä luulet tietäväsi ettei niitä muka leikisti olisi!
- minä haluaisin
tietää että mistä niitä lohikäärmeitä saa ja sitten kun minulla on kyllä rahaa maksaa niiden ruuat, mutta että hyväksyykö ne itsensä kotieläimiksi niinkuin koira hyväksyy isännän vai kannattaako minun rakentaa sille ilmalaivahalli jonnekin metsään että se saa siellä itsekseen käyskennellä ettei se vahingossa maista ihmistä tai naapuria?
- simmssaaja
miten siin saa lohikäärmeen ?????
- dsdssddsds
"niitä nähnyt ei tarkoita sitä etteikö niitä voisi olla olemassa. Sitäpaitsi Merssi on niitä varmaan nähnytkin kun TIETÄÄ niistä paljon enemmän kuin sinä luulet tietäväsi ettei niitä muka leikisti olisi!"
Ne ovat taruolentoja, ei niitä ole eikä ole ollut ikinä oikeassa elämässä. Simssistä en tiedä. - minä11
dsdssddsds kirjoitti:
"niitä nähnyt ei tarkoita sitä etteikö niitä voisi olla olemassa. Sitäpaitsi Merssi on niitä varmaan nähnytkin kun TIETÄÄ niistä paljon enemmän kuin sinä luulet tietäväsi ettei niitä muka leikisti olisi!"
Ne ovat taruolentoja, ei niitä ole eikä ole ollut ikinä oikeassa elämässä. Simssistä en tiedä.ei tartte olla noin ilkee sitä päitsi mä en oikeen tajunnu sun vastausta nyt mutta mä uskon että lohikäärmeitä on olemassa jossain mailman kolkassa. eiteijän muitenkaan tartte olla niin ilkeitä mun viestille mä vaan vastasin kysymyksen. mä kyllä tiiän mikä on lohikäärme.
- dsdssdsd
minä11 kirjoitti:
ei tartte olla noin ilkee sitä päitsi mä en oikeen tajunnu sun vastausta nyt mutta mä uskon että lohikäärmeitä on olemassa jossain mailman kolkassa. eiteijän muitenkaan tartte olla niin ilkeitä mun viestille mä vaan vastasin kysymyksen. mä kyllä tiiän mikä on lohikäärme.
"ei tartte olla noin ilkee sitä päitsi mä en oikeen tajunnu sun vastausta nyt mutta mä uskon että lohikäärmeitä on olemassa jossain mailman kolkassa. eiteijän muitenkaan tartte olla niin ilkeitä mun viestille mä vaan vastasin kysymyksen. mä kyllä tiiän mikä on lohikäärme." No eihän toi mikää kovin ilkee viesti oo. Ja saahan jokainen uskoa mitä haluaa.
- Chihiro--
Sims 1:ssä taitaa saada taikaa lisärin mukana.. tai jtn..
- voitte....
Chihiro-- kirjoitti:
Sims 1:ssä taitaa saada taikaa lisärin mukana.. tai jtn..
tietää ettei lohikäärmeitä ole olemassa jos ette ole nähnyt niitä ja miten voisitte tietää minkä näköisiä ne ovat?
- ssddsdsd
voitte.... kirjoitti:
tietää ettei lohikäärmeitä ole olemassa jos ette ole nähnyt niitä ja miten voisitte tietää minkä näköisiä ne ovat?
"tietää ettei lohikäärmeitä ole olemassa jos ette ole nähnyt niitä ja miten voisitte tietää minkä näköisiä ne ovat?"
Koska niitä ei ole olemassa, ne on tarua, kaikki sen tietää? Kaikki jota ei ole itse nähnyt on muka mielestäsi totta? Heheh, lohikäärme on pelkkä satuhahmo. - sddsdsds
ssddsdsd kirjoitti:
"tietää ettei lohikäärmeitä ole olemassa jos ette ole nähnyt niitä ja miten voisitte tietää minkä näköisiä ne ovat?"
Koska niitä ei ole olemassa, ne on tarua, kaikki sen tietää? Kaikki jota ei ole itse nähnyt on muka mielestäsi totta? Heheh, lohikäärme on pelkkä satuhahmo.Mutta turha jostain taruolennosta on väitellä.
- Huumoria peliin!
sddsdsds kirjoitti:
Mutta turha jostain taruolennosta on väitellä.
Nyt ei ole kyse mistään IRL-lohikäärmeistä, vaan The Sims 1 -pelissä esiintyvistä lohikäärmeistä. Lisäksi vaikutat olevan ihan liian tosikko! *huoh*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671